od Rillae » 14. 9. 2018, 14:41
York píše: ↑4. 9. 2018, 15:21
Rillae píše: ↑4. 9. 2018, 15:03and by the way, je rozdíl mezi "snažit se vylevelovat" a "snažit se vylevelovat za každou cenu"
Jestli ti expování za porážení protivníků drhne, můžeš zkusit dávat expy za něco jinýho. Třeba za úspěšné splnění mise. Expy jsou hodně silný motivátor a to, za co je dáváš, má velký vliv na to, jak se budou hráči chovat.
vim, a neboj se, dávám, herní i mimoherní: za mission goals, za charakter postavy (i když dobrý hraní charakteru může občas vyvolávat napětí až konflikty mezi postavama, na tohle mam naštěstí dobrou skupinu, kde mi to nepřerůstá v konflikty mezi hráčema), za dobrou zábavu během session...
pánové, sem tu většinou na mobilu, a nárazově když se můžu urvat od jinejch věcí, takže se zas tak moc nerozepisuju, a to je asi chyba. Ono vyhodnocování boje na výhra/prohra(eventuelně plichta), má vliv na úpravu přidělovanejch xp, ale má i jiný účely. a ono vyhodnocení může vyplynout i z příběhu... a z toho co postavy vědí nebo nevědí. modelová situace: dvě skupiny se potřebujou probojovat přes stráže, ale jemom jedna skupina ví, že má jenom omezenej čas, než dojde k popravě zajatce. Takže zatímco jedný skupině připíšu vítězství bez ohledu na to, jak dlouho jim boj trval, druhý dám vítězství (a bonusový xp), jenom pokud to stihne v onom omezenym časovym limitu. Pokud z boje vyjdou vítězně po limitu, tak v tomhle případě k xp penalizaci nedojde.... ale následky v rámci příběhu asi moc příjemný nebudou
další, ono se to moje vyhodnocování i prolíná s oním hraním charakteru postavy, pokud by mi třeba silverhair knight ze zálohy postřílel drowí hlídku, tak si to vyhodnotím jako totální prohru...
Pokud se cavalier bude zabejvat každym uprděnym goblinem místo toho aby se vrhnul rovnou na obra..., jo je to prohra
Abych se to pokusila shrnout, vyhodnocení střetnutí jako výhra nebo prohra vychází z příběhu, informací které mají postavy k dispozici, z toho jak si z daným střetem poradí... a ono vyhodnocení následně ovlivní (krom xp) třeba reputaci postav
[quote=York post_id=542421 time=1536067280 user_id=4058]
[quote=Rillae post_id=542419 time=1536066235 user_id=26729]and by the way, je rozdíl mezi "snažit se vylevelovat" a "snažit se vylevelovat za každou cenu"[/quote]
Jestli ti expování za porážení protivníků drhne, můžeš zkusit dávat expy za něco jinýho. Třeba za úspěšné splnění mise. Expy jsou hodně silný motivátor a to, za co je dáváš, má velký vliv na to, jak se budou hráči chovat.
[/quote]
vim, a neboj se, dávám, herní i mimoherní: za mission goals, za charakter postavy (i když dobrý hraní charakteru může občas vyvolávat napětí až konflikty mezi postavama, na tohle mam naštěstí dobrou skupinu, kde mi to nepřerůstá v konflikty mezi hráčema), za dobrou zábavu během session...
pánové, sem tu většinou na mobilu, a nárazově když se můžu urvat od jinejch věcí, takže se zas tak moc nerozepisuju, a to je asi chyba. Ono vyhodnocování boje na výhra/prohra(eventuelně plichta), má vliv na úpravu přidělovanejch xp, ale má i jiný účely. a ono vyhodnocení může vyplynout i z příběhu... a z toho co postavy vědí nebo nevědí. modelová situace: dvě skupiny se potřebujou probojovat přes stráže, ale jemom jedna skupina ví, že má jenom omezenej čas, než dojde k popravě zajatce. Takže zatímco jedný skupině připíšu vítězství bez ohledu na to, jak dlouho jim boj trval, druhý dám vítězství (a bonusový xp), jenom pokud to stihne v onom omezenym časovym limitu. Pokud z boje vyjdou vítězně po limitu, tak v tomhle případě k xp penalizaci nedojde.... ale následky v rámci příběhu asi moc příjemný nebudou
další, ono se to moje vyhodnocování i prolíná s oním hraním charakteru postavy, pokud by mi třeba silverhair knight ze zálohy postřílel drowí hlídku, tak si to vyhodnotím jako totální prohru...
Pokud se cavalier bude zabejvat každym uprděnym goblinem místo toho aby se vrhnul rovnou na obra..., jo je to prohra
Abych se to pokusila shrnout, vyhodnocení střetnutí jako výhra nebo prohra vychází z příběhu, informací které mají postavy k dispozici, z toho jak si z daným střetem poradí... a ono vyhodnocení následně ovlivní (krom xp) třeba reputaci postav