Jake postavy radi hrajete?

Odeslat odpověď


Odpoveď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: :wink: $D $8) $cry$ $P :-)= :eyecrazy: :>:o/ :>;o) O-) :clap: :think: $lol$ $:) $;) $-o :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Jake postavy radi hrajete?

od Goran » 7. 11. 2007, 12:33

Vždycky hraju klaďasy, ale teď jsem začal hrát postavu špiona/intrikána. Navenek se tváří jako klaďas (rozhodně největší v družině), ale sleduje svoje plány a spoludružiníky bere jako užitečné nástroje. Původně jsem se bál, že intrikna zahrát nedokážu, ale opak je pravdou a za Thomase se mi hraje nádherně.
Tím se seznam mých oblíbených archetypů rozšířil o bezskrupulózního špiona.

od Peekay » 7. 11. 2007, 11:35

Joe píše: Čím to PtA umožňujú konkrétne? Alebo lepšie ako iné hry?
Tym, ze aj ked si inde (v case, priestore ci mysli) ako ostatni, dostavas rovnako vela priestoru. Ked hentaku postavu hras v niecom klasickejsom (ja som hral v DnD 3.5), tak si vacsinu casu absolutne pasivny (musis nutne byt, aby si vykreslil to, o co ti ide).

No a ked pasivny nie si, tak pre zmenu su pasivni vsetci ostatni.


Naproti tomu PtA so svojimi mechanizmami ako flashbackove a osobne sceny toto umoznuje uplne nadherne.

(note to self: mal by som konecne dokoncit prepis z prvej sessiony MW, na tom je to vyborne vidiet)

od Joe » 7. 11. 2007, 10:41

Peekay píše: Primetime Adventures!
Pieta-style :>;o)

Čím to PtA umožňujú konkrétne? Alebo lepšie ako iné hry?

od Peekay » 7. 11. 2007, 10:38

Joe píše:Ja by som si rád zahral postavu, odtrhnutú od ostatných, osamotenú, smútiacu či meditujúcu, jednoducho vzdialenú mysľou a/alebo telom. Taký chodiaci tieň, ktorý občas ukáže svoje schopnosti a potom, páni, potom sa je na čo dívať...
Primetime Adventures!

od Sosacek » 7. 11. 2007, 09:45

Hunate.

od Jerson » 7. 11. 2007, 09:31

Zjistil jsem (díky Erricovi), že mě docela baví hrát zbabělce, který se tváří jako že je tvrďák a svou zbabělost nesmí dát najevo.
Vyzkouším tenhle koncept v nějaké další hře, místo svého dosavadního tvrďáka, co se ničeho nebojí. 8)

od Joe » 7. 11. 2007, 08:48

Ja by som si rád zahral postavu, odtrhnutú od ostatných, osamotenú, smútiacu či meditujúcu, jednoducho vzdialenú mysľou a/alebo telom. Taký chodiaci tieň, ktorý občas ukáže svoje schopnosti a potom, páni, potom sa je na čo dívať...

BUMP!

od Bajo » 8. 5. 2006, 20:13

Dodo píše: K tomu, co bych si ale ideálně představoval, je v DnD i v dalších systémech docela dlouhá cesta...
To by mě teda fakt zajímalo, co to je. :think:

od Dodo » 8. 5. 2006, 20:10

Já se teda taky pochlubím, rád si zahraju v každé hře něco jiného, jen tak pro ozkoušení. Vždycky se ale pak vracím k nějaké formě soběstačné postavy - takové, která by se nakonec obešla i bez družiny. Když tedy uvedu příklad z DnD: Klasicky to může být v původním AD&D F/M/T, od té doby, co se zavedly skillpointy, dávám přednost postavám s větším přídělem skillpointů, relativně lehce opancéřovaným, spoléhajícím spíš na obratnost a rychlost. Vzhledem k tomu, že nakonec mám stejně radši přírodní typy, sedí na to asi nejvíc Ranger. K tomu, co bych si ale ideálně představoval, je v DnD i v dalších systémech docela dlouhá cesta...

od Goran » 8. 5. 2006, 19:16

Qualdezar píše:
Goran píše:Qualdezar: umožňují vůbec pravidla DnD půlčíkům hrát mágy? Půlčík válečník je shiťák a ten zloděj je moc klišovitý.
Taky mám pocit, že kromě omezení na povolání a několika málo zvláštních schopností (mají vůbec půlčíci nějaké?) se rasy v DnD pravidlově skoro neliší.
Rozhodně je škoda, že se moc nehrají, protože na zahrání jsou po lidech asi nejlehčí a je s nimi sranda :wink:
DnD ano, tam žádná omezení na povolání pro rasy nejsou (v ADnD, tím nejsem jistý, to už si nepamatuji, něco tam bylo). Podle mě, takový pulčík válečník nemusí být šiťák, např. pokud bude zaměřený na boj z dálky. A co se týče věcí navíc, půlčíci mají bonus k obratnosti (postih na sílu), nějaké bonusy na skilly (skákání, schovávání a tak,..) a bonus za to že jsou malý (k obraně a k útoku), bonus na záchraný hody a bonus proti strachu. Je toho celkem dost :), konečně jako v celém Dnd $P .
Ale půčíky by jsme měli rozebírat asi v jiném témtu :think: .
Dík za vysvětlení. Četl jsem pravidla ADnD 2. edice a hrál několik PC her na (A)DnD postavených, ale pravidla poslední verze DnD neznám.

od Fritzs » 8. 5. 2006, 19:04

Zůstaneme jještě chvilku OT: Půlčík barbar je solidní sviňárna... obzvlášť díky velikostním bodusům k AC a +2 do dexterity...

od Bajo » 8. 5. 2006, 18:43

Goran píše:Qualdezar: umožňují vůbec pravidla DnD půlčíkům hrát mágy? Půlčík válečník je shiťák a ten zloděj je moc klišovitý.
Taky mám pocit, že kromě omezení na povolání a několika málo zvláštních schopností (mají vůbec půlčíci nějaké?) se rasy v DnD pravidlově skoro neliší.
Rozhodně je škoda, že se moc nehrají, protože na zahrání jsou po lidech asi nejlehčí a je s nimi sranda :wink:
DnD ano, tam žádná omezení na povolání pro rasy nejsou (v ADnD, tím nejsem jistý, to už si nepamatuji, něco tam bylo). Podle mě, takový pulčík válečník nemusí být šiťák, např. pokud bude zaměřený na boj z dálky. A co se týče věcí navíc, půlčíci mají bonus k obratnosti (postih na sílu), nějaké bonusy na skilly (skákání, schovávání a tak,..) a bonus za to že jsou malý (k obraně a k útoku), bonus na záchraný hody a bonus proti strachu. Je toho celkem dost :), konečně jako v celém Dnd $P .
Ale půčíky by jsme měli rozebírat asi v jiném témtu :think: .

od Goran » 8. 5. 2006, 18:01

Qualdezar: umožňují vůbec pravidla DnD půlčíkům hrát mágy? Půlčík válečník je shiťák a ten zloděj je moc klišovitý.
Taky mám pocit, že kromě omezení na povolání a několika málo zvláštních schopností (mají vůbec půlčíci nějaké?) se rasy v DnD pravidlově skoro neliší.
Rozhodně je škoda, že se moc nehrají, protože na zahrání jsou po lidech asi nejlehčí a je s nimi sranda :wink:

od Bajo » 8. 5. 2006, 17:01

No, je pravda, že moc reálně zahraných paladinů jsem neviděl.
A co so hobita alchymisty táče, asi to bude tím, že v DnD nemá ohnivou hlínu :wink: . Ne teď vážně, pulčík je podle mě, nejmíně hraná core-rule rasa v Dnd. Těžko říct proč.

od Goran » 8. 5. 2006, 16:56

Qualdezar píše:
Goran píše:Zatím jsem vždycky hrál neutrály až klaďase, ale ne takové ty LG paladiny, prostě reálné charaktery.
Myslíš si, že LG paladin není reálný charakter? :>;o)
Máš pravdu, to nebyla nejšťastnější formulace. Chtěl jsem říct žádné extrémy. Paladini samozřejmě můžou být reální, i když jich moc nebude. I když v DnD bude víc paladinů než hobitích alchymistů :-? .

Nahoru