od Kayleigh » 18. 2. 2016, 12:07
Faskal píše:Přeji hodně přihlášených jedinců!
Sám jsem na to moc starý, ale zajímalo by mě...
Máš nějak ošetřený vliv četnosti hraní během té doby? A co rozestup mezi tvým testováním, a začátkem hraní či nahloučením reálně odehraných her (já třeba z nějakého důvodu hrávám skoro jenom na jaře a na podzim) - s tím souvisí, jestli hodláš studovat "akutní" nebo "chronický" vliv RPG; hodláš nějak třídit typy RPG (některé jsou klasické, jiné se tváří klasicky, ale jsou spíš jako ehm, ehm, deskovka), jak hodláš kreativitu měřit, a hlavně, nechceš se podělit odkazem na bakalářskou práci? Věřím, že místní komunitu by to zajímalo
Edit:
Já jsem si tu práci totiž dohledal a připadá mi (soudě podle diskuze a závěru) zajímavá.
Četnosti se pravděpodobně řešit budou. Ten kdo nebude skoro hrát, mi z výzkumu vypadne. Mám zatím docela málo lidí, takže ještě úplně nevím, jak se to bude rozdělovat. Jinak zkoumám jen hráče, kteří hrají klasické RPG nebo textové RPG, deskovky neberu. A taky mám otestované jen hráče, kteří hrají klasické RPG nebo textové. Tím akutním nebo chronickým vlivem myslíš, jestli budu testovat hráče, kteří během doby výzkumu budou hrát nebo ty, kteří hráli dříve, ale během testování hrát nebudou? Nebo to myslíš, tak že je budu měřit vždy po odehrané hře? To ne, ale během roku, kdy je budu testovat musí hrát. Kreativitu budu měřit pomocí dvou psychologických testů (jsou zaměřené na kreslení, ale nehodnotí se tam malířské schopnosti nýbrž nápad).
Na bakalářku sem bohužel zatím odkaz nedám, protože z ní jednou během testování použiju dotazník, takže nechci, aby znali případní zájemci o výzkum princip skórování. Až už nebudu potřebovat další hráče, tak sem klidně ten odkaz dám.
A děkuji!:)
[quote="Faskal"]Přeji hodně přihlášených jedinců!
Sám jsem na to moc starý, ale zajímalo by mě...
Máš nějak ošetřený vliv četnosti hraní během té doby? A co rozestup mezi tvým testováním, a začátkem hraní či nahloučením reálně odehraných her (já třeba z nějakého důvodu hrávám skoro jenom na jaře a na podzim) - s tím souvisí, jestli hodláš studovat "akutní" nebo "chronický" vliv RPG; hodláš nějak třídit typy RPG (některé jsou klasické, jiné se tváří klasicky, ale jsou spíš jako ehm, ehm, deskovka), jak hodláš kreativitu měřit, a hlavně, nechceš se podělit odkazem na bakalářskou práci? Věřím, že místní komunitu by to zajímalo 8)
Edit:
[i]Já jsem si tu práci totiž dohledal a připadá mi (soudě podle diskuze a závěru) zajímavá.[/i][/quote]
Četnosti se pravděpodobně řešit budou. Ten kdo nebude skoro hrát, mi z výzkumu vypadne. Mám zatím docela málo lidí, takže ještě úplně nevím, jak se to bude rozdělovat. Jinak zkoumám jen hráče, kteří hrají klasické RPG nebo textové RPG, deskovky neberu. A taky mám otestované jen hráče, kteří hrají klasické RPG nebo textové. Tím akutním nebo chronickým vlivem myslíš, jestli budu testovat hráče, kteří během doby výzkumu budou hrát nebo ty, kteří hráli dříve, ale během testování hrát nebudou? Nebo to myslíš, tak že je budu měřit vždy po odehrané hře? To ne, ale během roku, kdy je budu testovat musí hrát. Kreativitu budu měřit pomocí dvou psychologických testů (jsou zaměřené na kreslení, ale nehodnotí se tam malířské schopnosti nýbrž nápad).
Na bakalářku sem bohužel zatím odkaz nedám, protože z ní jednou během testování použiju dotazník, takže nechci, aby znali případní zájemci o výzkum princip skórování. Až už nebudu potřebovat další hráče, tak sem klidně ten odkaz dám.
A děkuji!:)