od eerieBaatezu » 16. 12. 2017, 13:41
Sparkle píše: ↑16. 12. 2017, 10:07
Tam nejde ani tak o profesi paladina, spíš zkrátka nějak mechanicky podchytit týpky, co jsou především dobří fighteři, ale zároveň mají nějakou magii jako léčení, ochranné štíty nebo něco v tom smyslu.
A co je v tom za problém? Vemte to jako pokročilé povolání od Válečníka, dejte tomu magy. Aby léčení nebylo úplně stejný, tak změňte parametry kouzel, Hraničář kouzlí léčení 3 kola, tak třeba kdyby jste to chtěli mít soubojový, tak dejte 1 kolo, ale udělejte to dražší. Ochranné štíty, něco jako Kouzelníkův Magický štít, ale může to kouzlit i na ostatní a ne jen na sebe. Hotovo. Máte povolání, co má sice podobné věci jako jiní, ale přece jen se to liší, takže je gameplay za něj jinačí.
Navíc 1.6 povolání nejsou nějak extra vybalancovaná, takže máte de facto hotovo.
A kua to listování Dračákovskou příručkou mě zase nabudilo do remakování, dejte s tím už pokoj.
[quote=Sparkle post_id=521279 time=1513415230 user_id=2677]
Tam nejde ani tak o profesi paladina, spíš zkrátka nějak mechanicky podchytit týpky, co jsou především dobří fighteři, ale zároveň mají nějakou magii jako léčení, ochranné štíty nebo něco v tom smyslu.
[/quote]
A co je v tom za problém? Vemte to jako pokročilé povolání od Válečníka, dejte tomu magy. Aby léčení nebylo úplně stejný, tak změňte parametry kouzel, Hraničář kouzlí léčení 3 kola, tak třeba kdyby jste to chtěli mít soubojový, tak dejte 1 kolo, ale udělejte to dražší. Ochranné štíty, něco jako Kouzelníkův Magický štít, ale může to kouzlit i na ostatní a ne jen na sebe. Hotovo. Máte povolání, co má sice podobné věci jako jiní, ale přece jen se to liší, takže je gameplay za něj jinačí.
Navíc 1.6 povolání nejsou nějak extra vybalancovaná, takže máte de facto hotovo. :D
A kua to listování Dračákovskou příručkou mě zase nabudilo do remakování, dejte s tím už pokoj. $lol$