od eerieBaatezu » 4. 1. 2017, 10:29
Gran píše:Na DrD3, jak ho tu řešíte, bych se klidně podílel, DrDo je srdcovka, ze které si už (díky bohu) nepamatuji mechaniky. xD
Bouchiho nechte, ne že bych mohl mluvit za něj (to ani náhodou), ale IMHO po jeho zkušenosti s DrDPlus2
* si už nebude dělat naděje, že mu někdo dá novou hru, dokud se tak skutečně nestane.
(aneb:
lets do it first, and ask questions later! )
Tohle chápu, na druhou stranu by mě dost zajímal pohled z jeho strany na fakt, že tu budou JaD a že je tu k mání celá základní řada DnD 5e v češtině zadara, i když ne knižně. Chtěl by tomu konkurovat stylem "a co jako, jebat na to, uděláme vlastní systém", nebo by chtěl se Skavenem spojit síly a přizpůsobit základ pravidel DnD 5e tak, aby to bylo jakž takž kompatibilní a hráči se nemuseli učit dvě hry, mohli sdílet své vytvořené materiály, apod. To je podle mě dost zásadní otázka. Problém mám trochu s tím, že v DnD 5e jsou věci, co mi přijdou... né šťastně řešené. Třeba Yorkův základ z DrD 1.9 je mnohem solidnější, modernější, jednodušší, flexibilnější a dává víc smysl.
Uděláme to opačně. Vytvoříme vlastní systém, než použít DnD 5e, a vyimportujeme to do zahraničí.
Gran píše:Pod tohle bych se klidně podepsal. Ten feeling, který jsem měl z dračáku, jsem už nikde nenašel (v Pluskách už jen dost vzdáleně.... např. přestože mi to nikdy vyloženě nevadilo, mám rozporuplné pocity z toho, že VŠECHNA povolání v DrD+ mají přístup k magii (byť třeba až na vyšších úrovních)).
(u DrD2 je příbuznost s DrDo samozřejmě taky, ale tam mi autoři tak moc cpali ten slovanskej styl, že to ten dračákovskej feeling trochu přebilo a vytvořilo to feeling úplně novej)
Však vím o čem mluvím.
Pařením a remakováním DrDo jsem přeci jenom už nějaké ty roky strávil.
Jo, DrDo mělo specifický feeling a Plus ani Dvojka ho nezachytila úplně výstižně, jsou to takové hry, podobné původnímu Dračáku, se vlastně ani moc nesnažily být nějak extra věrné.
Jinak mně osobně se líbí, ne když všechna povolání mají nějak přístup k magii, to je krize (a třeba v DnD 5e děsně nerfnuli magii, ale na druhou stranu bard je najednou full-caster, což působí děsně debilně a skoro každé povolání je najednou magické), ale když u povolání na vysokých úrovních některé schopnosti působí až trochu mysticky. Jako kdyby už tak nějak ty postavy pronikly hlouběji za závoj reality a prostě uber-level šermíř vezme zbraň a přečte její minulost. Takové dokreslení, co právě dodává takovou atmošku. Nemá to nic společného s kouzlením, je to jen jeden taková aspekt, který těch postavám na vysoké úrovni dodá opar tajemna.
[quote="Gran"]Na DrD3, jak ho tu řešíte, bych se klidně podílel, DrDo je srdcovka, ze které si už (díky bohu) nepamatuji mechaniky. xD
Bouchiho nechte, ne že bych mohl mluvit za něj (to ani náhodou), ale IMHO po jeho zkušenosti s DrDPlus2[b]*[/b] si už nebude dělat naděje, že mu někdo dá novou hru, dokud se tak skutečně nestane. :P :D
(aneb:[i] lets do it first, and ask questions later![/i] $D )[/quote]
Tohle chápu, na druhou stranu by mě dost zajímal pohled z jeho strany na fakt, že tu budou JaD a že je tu k mání celá základní řada DnD 5e v češtině zadara, i když ne knižně. Chtěl by tomu konkurovat stylem "a co jako, jebat na to, uděláme vlastní systém", nebo by chtěl se Skavenem spojit síly a přizpůsobit základ pravidel DnD 5e tak, aby to bylo jakž takž kompatibilní a hráči se nemuseli učit dvě hry, mohli sdílet své vytvořené materiály, apod. To je podle mě dost zásadní otázka. Problém mám trochu s tím, že v DnD 5e jsou věci, co mi přijdou... né šťastně řešené. Třeba Yorkův základ z DrD 1.9 je mnohem solidnější, modernější, jednodušší, flexibilnější a dává víc smysl.
Uděláme to opačně. Vytvoříme vlastní systém, než použít DnD 5e, a vyimportujeme to do zahraničí. $lol$
[quote="Gran"]Pod tohle bych se klidně podepsal. Ten feeling, který jsem měl z dračáku, jsem už nikde nenašel (v Pluskách už jen dost vzdáleně.... např. přestože mi to nikdy vyloženě nevadilo, mám rozporuplné pocity z toho, že VŠECHNA povolání v DrD+ mají přístup k magii (byť třeba až na vyšších úrovních)).
(u DrD2 je příbuznost s DrDo samozřejmě taky, ale tam mi autoři tak moc cpali ten slovanskej styl, že to ten dračákovskej feeling trochu přebilo a vytvořilo to feeling úplně novej)[/quote]
Však vím o čem mluvím. [img]https://x.ximg.cz/images/x4/sm/1/101.gif[/img] $lol$ Pařením a remakováním DrDo jsem přeci jenom už nějaké ty roky strávil. :D Jo, DrDo mělo specifický feeling a Plus ani Dvojka ho nezachytila úplně výstižně, jsou to takové hry, podobné původnímu Dračáku, se vlastně ani moc nesnažily být nějak extra věrné.
Jinak mně osobně se líbí, ne když všechna povolání mají nějak přístup k magii, to je krize (a třeba v DnD 5e děsně nerfnuli magii, ale na druhou stranu bard je najednou full-caster, což působí děsně debilně a skoro každé povolání je najednou magické), ale když u povolání na vysokých úrovních některé schopnosti působí až trochu mysticky. Jako kdyby už tak nějak ty postavy pronikly hlouběji za závoj reality a prostě uber-level šermíř vezme zbraň a přečte její minulost. Takové dokreslení, co právě dodává takovou atmošku. Nemá to nic společného s kouzlením, je to jen jeden taková aspekt, který těch postavám na vysoké úrovni dodá opar tajemna. $D