[Novelizace DrD] Mechcore

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [Novelizace DrD] Mechcore

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Vallun » 1. 10. 2016, 11:43

eerieBaatezu píše:Co vím, tak se Bouchimu nelíbí jak ten děsně velkej růst životů, tak nerůst atributů.
a zmantek nastal tím,že to spojil? To by dávalo smysla.

Růst životů je omezen (pokud tomu postava neobětuje fakt hodně). Růst vlastností je zbytečný a nepatří do DrD...

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od eerieBaatezu » 1. 10. 2016, 10:42

Co vím, tak se Bouchimu nelíbí jak ten děsně velkej růst životů, tak nerůst atributů.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od ShadoWWW » 1. 10. 2016, 10:36

Problém není v životech. Problém je možná v nerůstu vlastností, ale to s životy moc nesouvisí. S životy souvisí zranění a úroveň (a částečně povolání) a to souvisí s vlastnostmi jen nepřímo.

Dnes navíc navíc hraní a prodej RPG není jen o pravidlech, ale i o propagaci na Youtube - ukázky tvorby a živého hraní, podpora a propagace otevřených hraní v hernách (prodejnách) a na conech, podpora PJů, oslovení známých osobností, co hrály nebo hrají RPG, a propagace přes ně apod. A v tom ALTARu už dávno ujel vlak. Mytago má dnes IMHO mnohem lepší přístup a výchozí pozici. Už jen tím, že vydává Lone Wolfa, PI, KaM, podporuje autory filmů Dračák a nejrůznější LARPy. A teď má navíc JaD.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od eerieBaatezu » 1. 10. 2016, 10:18

Z toho, jak to čtu, mi přijde, že je to problém proto, že to působí divně, životy rostou hafo, atributy vůbec, to je celé.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od ShadoWWW » 1. 10. 2016, 10:16

Škoda, že Bouchi nikdy nenapsal, v čem přesně spatřuje ten problém a jak to souvisí s růstem vlastností.

D&D 4E, D&D 5E, Pathfinder - tam všude rostou životy podobně jako v DrD 1, dokonce odbouraly i pomalý růst životů od 10. úrovně, a v žádné z těch her to není problém.

V 4E, 5E i PF rostou i vlastnosti, ale ve všech těch hrách jinak, a není v tom přímá závislost na životech.

Troufám si proto tvrdit, že problém DrDo není v jeho růstu životů, ale v jiných parametrech.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Pepa » 1. 10. 2016, 09:44

Bouchi by Sparkle píše:Velký problém je například to, že postavám při levlení prudce přibývají životy, zatímco se jim vůbec nezvyšují základní staty. I toto by bylo potřeba překopat, a tak by vznikla hra, která již nebude kompatibilní se starým DrD.
Spíš nechápu to slovo prudce. Dva životy za úroveň (pro válečníky a hraničáře) či dokonce jenom jeden (ostatní povolání) je prudce? (Protože takto to pak od deváté úrovně reálně roste. Jestli je tedy problém s házením na životy do deváté úrovně, tak ať se na životy nehází...)

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od ShadoWWW » 1. 10. 2016, 09:25

Tronar píše:Vysvetleni proc to tak bylo, je uvedeno v PPJ.
Zrovna jsi mohl napsat, že počet magů alchymisty = počet magů kouzelníka x počet dobrodružných dní. Na první úrovni mají stejně, protože se předpokládá, že dobrodružství zabere jen jeden den a pak postavy přejdou na 2. úroveň.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Vallun » 1. 10. 2016, 08:20

Bouchi by Sparkle píše: Velký problém je například to, že postavám při levlení prudce přibývají životy, zatímco se jim vůbec nezvyšují základní staty. I toto by bylo potřeba překopat, a tak by vznikla hra, která již nebude kompatibilní se starým DrD.
Můžete se někdo, prosím, vyjádřit k tomuto?

Já totiž moc netuším, proč by to měl být problém. Zatím to řeším tak,že omezuji růst životů, ale jelikož netuším podstatu námitky, tak nevím, jak jí lépe zapracovat.

Reálně mi nepřijde, že by toto byl jiný problém, než obecný problém s růstem HP. A to, že postavy jsou s růstem levelů silnější je dost podstatou DrD feelingu,

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Tronar » 5. 4. 2016, 23:11

Argonantus píše:Jinak mne nenapadá důvod, proč by měl mít alchymista přímo explozivně víc magenergie, než kouzelník (když navíc měli na prvním levelu prakticky stejně).
Vysvetleni proc to tak bylo, je uvedeno v PPJ.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Iskar » 25. 3. 2016, 10:58

Björn: Ďakujem a zároveň sa ospravedlňujem za to, že som sa zabudol podpísať. Namiesto Návštěvníka tam mal byť Iskar. :)

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Björn » 24. 3. 2016, 22:54

Návštěvník: Jak jsem předeslal, máš můj obdiv :D

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Návštěvník » 24. 3. 2016, 22:46

Ja momentálne hrám za teurga na 24. úrovni, ale vzhľadom na to, že väčšinu dobrodružstiev v našej družine absolvujem ako PJ, moja postava sa dostáva k magenergii skôr sporadicky ako pravidelne. Čo sa týka pravidelného uplatňovania spojenia so sférami, teoreticky by s tým nemal byť problém, náš družinový teurg však dáva prednosť šetreniu magenergiou a iba občas sa venuje zaklínaniu démonov do svojich predmetov. Najvyššia sféra, s ktorou sa doteraz teurg spojil, bola osemnásta (Caliel) - potreboval si totiž vyrobiť smaragd presne podľa svojich predstáv, aby ho mohol použiť ako srdce artefaktu.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Argonantus » 24. 3. 2016, 14:58

U nás se dělala theurgická kouzla okolo 30 levelu ze strany NPC, postavy samy to dotáhly asi na 17. level, navštívena byla většina sfér běžných a některé neběžné )nad 23 levelem to prý není prozkoumané, tvrdila PPE, tak to v našem případě tak úplně neplatilo)

Na základě této zkušenosti tvrdím, že to bylo opravdu náročné pro PJ, protože je velice těžké vymyslet něco, co sféry neví nebo by vědět neměly, a dost to spoiluje příběhy a kazí je.
Pravda, že tabulka pravděpodobnosti a k % se zase zvrtla v nějaké zjednodušující houserule (něco jako řada přirozených kladných čísel postupně rostoucích, jestlipak to nezní povědomě).

Možná by bylo řešení sféry daleko tvrději dělit. Třeba podle sedmi svobodných řemesel, trivia, sedmi planet, prostě tak, aby sféra měla vědění minulosti, ale jen nějakého resortního úseku vědění. Třeba vše o stavbách a stavitelství. Vše o zbraních. vše o jídle. vše o příbuzenských vztazích.

vše o všem je šílenost. A vědění budoucího je absolutní šílenost. To je prostě ultimátní infogathering, který zřejmě nejde nijak překonat.

Jinak bych máznul sféry celkově výš, na 12. level, přesně obráceně, než to bylo. Udělat kouzelný předmět je těžké, ale navštívit sféru a vyzvídat bez ohledu na vzdálenost, místo a čas by mělo být ještě těžší.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Björn » 24. 3. 2016, 14:47

Tak ono moc nezáleží na horním limitu magenergie u alchymisty, protože ne vždy se mu podařilo takového množství najednou dosáhnout. Alchymista by měl (a skutečně tak dí) něco vyrábět. Syslit zde nemá moc cenu, max na nějaké high-special předměty.

Theurg navíc potřeboval velké množství megenergie (klidně i 950 magů) aby se spojil se sférou.

Mimochodem - komu se podařilo úspěšně uplatnit spojení se sférami ve vlastní hře? je tu někdo takový, kdo to dotáhl až na theurga? Už jen tím získává můj obdiv.

Re: Novelizované DrD - Mechcore

od Argonantus » 24. 3. 2016, 14:36

Jinak mne nenapadá důvod, proč by měl mít alchymista přímo explozivně víc magenergie, než kouzelník (když navíc měli na prvním levelu prakticky stejně).
Sdílím Yorkovu víru v nízká čísla a pokusím se hodně ubrat.
36*10 mi dává maximum 360 magů, a to je podle mého nejlepšího dračákistického vědomí ukrutné množství a mělo by stačit na cokoli rozumného a i leccos nerozumného.
A znamená to nejméně měsíc pilného sbírání a žádnou spotřebu.
Ta asi představa.

Nahoru