od eerieBaatezu » 22. 5. 2023, 09:22
Kadir_beneath_Mo_Moteh píše: ↑8. 5. 2023, 09:47
My jsme vždycky hráli základní sobojový systém přímo na čtverečkovaném papíru s mapou jeskyně. Nakreslili jsme kolečka, kde kdo stojí, a pak se hýbali o 2 sáhy za kolo. Nebylo to takhle někde v pravidlech nebo ukázkovém dobrodružství zmíněné? Přišlo mi to jako standard, co hráli všichni okolo (hráli jsme DrD 1.5).
Nevím, jestli to někde bylo, ale my takhle hráli i ADnD 2e, kde to si myslím určitě nebylo. Tipoval bych, že jsme si to přenesli z Dračáku.
GM nakreslil místo, kde bojujeme, nebylo to ani na hexáku, ani na čtverečkovým, prostě na bílým papíře, a řekl, jak daleko jsou postavy od sebe a odehráli jsme to s tím, že když byl problém, kdo kam dojde, rozhodl to GM.
Moc si nevybavuju, že bysme kdy hráli byť i základní verze soubojáků bez nějaké malůvky, jak situace vypadá a kde kdo stojí. Asi se to párkrát stalo, hlavně v začátcích, ale norma spíš byla mít to nějak znázorněný.
[quote=Kadir_beneath_Mo_Moteh post_id=670968 time=1683532055 user_id=27601]
My jsme vždycky hráli základní sobojový systém přímo na čtverečkovaném papíru s mapou jeskyně. Nakreslili jsme kolečka, kde kdo stojí, a pak se hýbali o 2 sáhy za kolo. Nebylo to takhle někde v pravidlech nebo ukázkovém dobrodružství zmíněné? Přišlo mi to jako standard, co hráli všichni okolo (hráli jsme DrD 1.5).[/quote]
Nevím, jestli to někde bylo, ale my takhle hráli i ADnD 2e, kde to si myslím určitě nebylo. Tipoval bych, že jsme si to přenesli z Dračáku.
GM nakreslil místo, kde bojujeme, nebylo to ani na hexáku, ani na čtverečkovým, prostě na bílým papíře, a řekl, jak daleko jsou postavy od sebe a odehráli jsme to s tím, že když byl problém, kdo kam dojde, rozhodl to GM.
Moc si nevybavuju, že bysme kdy hráli byť i základní verze soubojáků bez nějaké malůvky, jak situace vypadá a kde kdo stojí. Asi se to párkrát stalo, hlavně v začátcích, ale norma spíš byla mít to nějak znázorněný.