[Novelizace DrD] Vallunovo House rules for DrD

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: [Novelizace DrD] Vallunovo House rules for DrD

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Vallun » 7. 12. 2017, 19:59

sq píše: 3. 4. 2014, 15:33 Takže další update máme čekat v první třetině roku 2018? :-)
Skoro ses trefil:)

Zápasník
Zápasník je osoba, která se rozhodla k boji nevyužívat zbraně a zbroje, ale o to dokonaleji ovládat své tělo. Z bojového vybavení používá Zápasník toliko vrhacích zbraní, jinak bojuje jen svým tělem. Nepoužívá žádnou zbroj ani štít. Díky tomu je rychlejší a pohyblivější, než kdokoliv ze soupeřů, jeho cvičené rány dokáží těžce zasáhnout i jinak obtížně zranitelné bytosti a ublížit přes jakékoliv brnění.


Úroveň Útočné číslo = Síla + Obranné číslo = Obratnost + Iniciativa Ranivost = Síla + Dosah
1 1 1 1 1 1
2 1 1 2 1 1
3 2 1 3 1 1
4 2 2 4 1 1
5 3 2 5 1 1
6 3 2 6 1 1-2
7 4 3 7 1 1-2
8 4 3 8 1 1-2
9 5 3 9 2 1-2
10 5 4 10 2 1-2
11 6 4 10 2 1-2
12 6 4 11 2 1-2
13 7 5 11 2 1-2
14 7 5 12 2 1-2
15 8 5 12 2 1-2
16 8 6 13 2 1-3
17 9 6 13 2 1-3
18 9 6 14 3 1-3
19 10 7 14 3 1-3
20 10 7 14 3 1-3
21 11 7 15 3 1-3
22 11 8 15 3 1-3
23 12 8 15 3 1-3
24 12 8 16 3 1-3
25 13 9 16 3 1-3
26 13 9 16 3 1-3
27 14 9 17 4 1-3
28 14 10 17 4 1-3
29 15 10 17 4 1-3
30 15 10 17 4 1-3
31 16 11 17 4 1-3
32 16 11 17 4 1-3
33 17 11 18 4 1-3
34 17 12 18 4 1-3
35 18 12 18 4 1-3
36 19 13 19 5 1-3

Zápasník nemá postih -3 za nebránění se. Pokud se brání, připočte se mu ranivost je obrana zbraně, každá aktivní obrana je útokem z obrany. Ranivost se použije jako útočnost a dále určuje i to, jaký druh zranění zápasník způsobuje:
Ranivost 0 a menší - beze zbraně (Zranitelnost A); ranivost 1 - obyčejná zbraň (B); ranivost 2 kouzelná zbraň (C); ranivost 3 - stříbrná zbraň (D), ranivost 4 - oheň (G); ranivost 5 - kyselina a jed (H); ranivost 6 - svěcená vod,a vlčí mor (E, F); ranivost 7 - útočná kouzla (J). Vyšší ranivost samozřejmě zahrnuje i všechny předcházející.

Zápasník může v každé akci udělat o jeden krok navíc, tedy akce obrana, krok a krok nebo krok, krok a útok.

Zápasník má stejné životy jako povolání zloděje, avšak narůstají mu stejným tempem po celou kariéru (1k6+Odo). Zápasník je zcela soustředěn na boj beze zbraně, z vedlejších válečnických dovedností má pouze zastrašování a léčbu vlastních zranění.

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Vallun » 20. 4. 2014, 19:33

Na dracidoupe.cz trošku jsem, je to dosti ortodoxní skupina, ale dá se s nimi docela vyjít:)

Své věci tam publikovat nechci, protože zatím se tak nějak testují a tamní připomínky pro mne nejsou zrovna konstruktivní:) Ale v Neratovické skupině hrajeme podle pravidel, které tam zveřejněna jsou...

Je velmi pozoruhodné, že skoro všichni "tvůrci" house-rules tohle neví a jako paladina "stvoří" skoro vždycky nějaký paskvil na způsob chodce, akorát se spoustou nábožensko-rituálních s.aček kolem.
Já to vím, ale jaksi to i vzhledem k prostředí, ve kterém hraji ignoruji:) Ve 14. století téměř našeho světa by kněz prostě chyběl:)

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Jahodník » 20. 4. 2014, 13:30

Fafrin píše:House rules je možno na dracidoupe.cz publikovat.
Patří do sekce Rozvoj drd což je podsekce literární části Články a Eseje ;)
Zkoušel jsem to před pár lety a poslali mě někam.

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Fafrin » 19. 4. 2014, 12:28

House rules je možno na dracidoupe.cz publikovat.
Patří do sekce Rozvoj drd což je podsekce literární části Články a Eseje ;)

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Jahodník » 17. 4. 2014, 23:47

Jako nic proti, ale house-rules až na půdu, to už není moc klasické DrD-old. Pokud si vzpomínám, tak se tady hlavně řešilo, jestli DrD-old (1.6 nebo nižší) je vhodné RPG pro náročnější moderní hráče a většinový konsensus byl, že není. Vallun hájil opačný názor, ovšem dosáhl toho zjevně jen za cenu rozsáhlých house-rules. To znamená, že takhle to může hrát on se svojí partou, ale sotva si může kvalitně zahrát s nějakým cizím ortodoxním dračákistou. Zjistil jsem, že například admini na dracidoupe.cz jsou dost nedůvěřiví vůči cizím house-rules a dost pochybuju, že by mu tam dovolili něco publikovat, ledaže by byl jedním z nich nebo tam měl známého.

A mimochodem, to není vůbec náhoda, že v DrD-old chybí paladin a kněz. Účel byl vyhnout se náboženství, takže jsou tam místo nich chodec a druid (+ případně theurg). Je velmi pozoruhodné, že skoro všichni "tvůrci" house-rules tohle neví a jako paladina "stvoří" skoro vždycky nějaký paskvil na způsob chodce, akorát se spoustou nábožensko-rituálních s.aček kolem.

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Vallun » 3. 4. 2014, 18:56

u mne? kdykoliv:) nebo později...mám třeba vymyšleného kněze, ale ve hře je hrán natolik PR a zdrženlivě, že se to ještě neprotestovalo:)

Re: Vallunovo house rules for DrD

od sq » 3. 4. 2014, 15:33

Takže další update máme čekat v první třetině roku 2018? :-)

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Vallun » 17. 3. 2014, 16:53

Paladin

Po dosažení 6. úrovně se paladin dělí podle toho, jakého patrona z řad archandělů si zvolí. Ti jež kráčí ve šlépějích archanděla Michaela se blíží cestě bojovníkově, jeho schopnost kouzlit v boji je však omezena.

Další možnost je jít cestou vyšetřovatele (jeho patron ještě není určen), tento naopak magii praktikuje více, k tomu mají třeba i tato kouzla:

Kop svatého Víta (Telekynetický úder)
Popíšeš, čeho chceš dosáhnout a kolik do toho vložíš magů, případně i kol modlení. Cíl si hází proti pasti, s trochou praxe poznáš nejnižší potřebné množství, zatím nikoliv. Lze toho dosáhnout hodně, od vyražení dýky, přes přeražení ratiště oštěpu po rozvázání tětivy luku.

Jidášovo pero
Stojí 5 magů a jeden pergamen - pokud usvědčíš "pachatele", tak tímto kouzlem jej přiměješ sepsat úplnou výpověď, kde přesně uvede kdo jo, co a proč udělal a opatří to magickými symboly, které autentizují listinu (kdo, kdy kde sepsal, kdo doložil), navíc člověk pod vlivem kouzla není schopen lhát ani zatajit pochybnosti a pod. takže lze dobře zachytit i svědectví...

Modlitba k Ivu Hélory z Bretaně
Při soustředění se na jednu jednoduchou (vyjádřitelnou jednoduchou větou) myšlenku po delší dobu (zkrátit lze dodáním magů, tímtéž způsobem lze připustit i složitější větu, ale to je drahé!) lze zjistit, zda je pravdivá, se zárukou boží.

Oculus sv. Prokopa
Nástroj na hledání zla, parametry kouzla lze nastavit jen při bohoslužbě, ideálně v kostele čím přesněji zlo specifikuješ, tím úspěšnější budeš. Lze si vybrat (resp. musí to určit kněz při mši), jakým způsobem dostaneš boží znamení (můžeš vidět světlo skrze zdi (jako při hledání nemrtvých), znamení u konkrétních lidí či šipku k nejbližšímu výskytu (pokud je v dosahu).

Re: Vallunovo house rules for DrD

od Vallun » 21. 1. 2010, 13:33

Aktualizovaná podoba Zápasníka

Zápasník je osoba, která se rozhodla k boji nevyužívat zbraně a zbroje, ale o to dokonaleji ovládat své tělo. Z bojového vybavení používá Zápasník toliko vrhacích zbraní, jinak bojuje jen svým tělem. Nepoužívá žádnou zbroj ani štít. Díky tomu je rychlejší a pohyblivější, než kdokoliv ze soupeřů, jeho cvičené rány dokáží těžce zasáhnout i jinak obtížně zranitelné bytosti a ublížit přes jakékoliv brnění.

Obrázek

Ranivost určuje i to, jaký druh zranění zápasník způsobuje:
Ranivost 1 beze zbraně; ranivost 2 obyčejná zbraň; ranivost 3 kouzelná zbraň; ranivost 4 stříbrná zbraň, 5 skleněná etc. podle settingu.

Zápasník nemá postih -3 za nebránění se. Pokud se brání, může se rozhodnout, zda se chce bránit útočně nebo obranně - útočná obrana znamená, že v případě obrany vyšší útoku je útočník zraněn za (obrana-útok)* ranivost životů. Pevná obrana zvýší obranné číslo zápasníka o jeho ranivost. Útočnou obranu lze použít jen jednou za tah. Proti bójinským útokům se mu započítává běžné obranné číslo a pokud se brání, brání se vždy útočnou obranou, i když v daném tahu již tuto použil.

Dosah má zbraně má 1-2 a v každé akci může udělat o jeden krok navíc.

Obrázek

Zápasník má stejné životy jako povolání zloděje. Zápasník je zcela soustředěn na boj beze zbraně, nemá vedlejší válečnické dovednosti (léčba vlastních zranění, odhadování zbraně, zastrašování,…)

od Lemmy » 19. 11. 2008, 09:24

Vallun :
OK. My jsme používali ruční kuši prakticky stejně - táhlo měla nahoře, nabila se a bylo to.

od Vallun » 19. 11. 2008, 08:43

Lemmy - já to dělím zhruba tak, že lehká kuše má spoušť zhora na pažbě (obvykle kovoý hák na páce). samostříl má spoušť zespodu na pažbě (obvykle tzv. ořech otočný kruh se věma zářezy - v jednom nej tetiva a ve druhém páka spouště) a těžká kuš má kladku nebo páku na natahování tetivy....

od Lemmy » 19. 11. 2008, 08:40

Vallun píše: Žádná kuše není tak úplně jendoruční;)
Jasné, proto sem psal v uvozovkách.
Mám na mysli ten malý samostříl, velmi oblíbený například u úkladných vrahů (dobře se ukrývá, má dobrý průraz, jedová šipka je velmi účinná).

od Vallun » 19. 11. 2008, 08:18

Žádná kuše není tak úplně jendoruční;)

Já jsem z obého střílel a prostě podle mých představ jsou lepší luky, zase je jejich síla vyvážena tím, že je nemůže používat každý...

od Lemmy » 19. 11. 2008, 08:15

Vallun píše:Vallunova tabulka střelných zbraní:
Lehká kuše 4+0 10/20/30
Krátký luk 4+1 15/25/40
Samostříl 5+1 15/25/40
Dlouhý luk 7+2 30/60/90
Těžká kuše 5+3 20/40/60
Skládaný luk 6+4 40/80/120

Vyvážení je provedeno tím,že luky nemohou používat zdaleka všechna povolání, naopak kuše se obvykle déle nabíjí.
Dobré. Lehká kuše je ta malá "jednoruční", jako je v Dungeon and Dragons?
Osobně bych dal větší útočnost samostřílům, než lukům, ale proti gustu..

Například takto:
Lehký samostříl 3/+1
Krátký luk 4/0
Samostříl 4/+2
Dlouhý luk 6/0
Těžký samostříl 5/+3
Skládaný luk 7/0
... a přidal bych Lovecký luk 5/0
:)

od Pieta » 16. 11. 2008, 22:32

Argonantus píše:Uvědomuju. Nechám toho - to máš říct ty - tjádyjádyjádyjá.
A to je wushu, přátelé!

Nahoru