od MarkyParky » 6. 12. 2020, 20:56
Jerson: Časostrážce jsem točil už nejmíň 8x nebo tak něco. Logika není důležitá, téměř při každé hře se hráči s paradoxy vypořádají jinak a cestování v case nám jede na jiných principech.
A záleží víc na tom, co preferují hráči, než na konzistenci. Zažil jsem asi 3 skupiny, co se paradoxů víceméně vyhýbaly.
Zažil jsem Maugira hrajícího neandrtálce, co po přicestovaní do roku 2030 zvládne způsobit vznik tří svých kopií, že kterých se dvě servou a třetí se je snaží odtrhnout, aby se vzájemně nezabili...scéna byla neskutečně zábavná... A zdůvodnění, jak se to pak vyklidnilo a vysvětlilo se odehrálo stmívačkou a offscreen, právě abychom nemuseli logiku řešit a ten super zážitek si nezkazili.
Zažil jsem i partu, které konzistence času byla jedno, protože to pojali jako punkovou jízdu napříč stoletími.
Jednu dobu jsem to hrával ve Fate a odměňoval řešení paradoxů a přípravy na minulá já Time(Fate)pointy (a naopak jejich rozehrávání a využívání návštěv z budoucího já k řešení problémů TimePointy stálo) a hráči o to narovnávání logiky téměř neměli zájem... Prostě propálili obnovu, pár paradoxů a zásahů z jindy vyrobili a nechali vyhnít bez vysvětlení.
Partu, která by fakt poctivě nějaký paradox nagenerovala a pak po sobě uklidila, jsem měl právě jednou... a byla to z těch slabších her.
Jerson: Časostrážce jsem točil už nejmíň 8x nebo tak něco. Logika není důležitá, téměř při každé hře se hráči s paradoxy vypořádají jinak a cestování v case nám jede na jiných principech.
A záleží víc na tom, co preferují hráči, než na konzistenci. Zažil jsem asi 3 skupiny, co se paradoxů víceméně vyhýbaly.
Zažil jsem Maugira hrajícího neandrtálce, co po přicestovaní do roku 2030 zvládne způsobit vznik tří svých kopií, že kterých se dvě servou a třetí se je snaží odtrhnout, aby se vzájemně nezabili...scéna byla neskutečně zábavná... A zdůvodnění, jak se to pak vyklidnilo a vysvětlilo se odehrálo stmívačkou a offscreen, právě abychom nemuseli logiku řešit a ten super zážitek si nezkazili.
Zažil jsem i partu, které konzistence času byla jedno, protože to pojali jako punkovou jízdu napříč stoletími.
Jednu dobu jsem to hrával ve Fate a odměňoval řešení paradoxů a přípravy na minulá já Time(Fate)pointy (a naopak jejich rozehrávání a využívání návštěv z budoucího já k řešení problémů TimePointy stálo) a hráči o to narovnávání logiky téměř neměli zájem... Prostě propálili obnovu, pár paradoxů a zásahů z jindy vyrobili a nechali vyhnít bez vysvětlení.
Partu, která by fakt poctivě nějaký paradox nagenerovala a pak po sobě uklidila, jsem měl právě jednou... a byla to z těch slabších her.