Forgotten Realms

Napsal uživatel Markus dne 09.05.2020, 20:52
3
Průměr: 3 (1 hlas)
Nejznámější generický fantasy svět pro DnD nabízející pestrá prostředí všech druhů

Asi nejznámější svět pro hry z rodiny Dungeons and Dragons vyšel poprvé v roce 1987 a od té doby provází každou edici DnD, většinou jako její oficiální svět. Známý je taky z celé řady knih a počítačových her. „Zapomenuté říše“ vděčí za svůj název tomu, že kdysi dávno byly spojené se Zemí, odkud sem přišli lidé, ale dávno už se na to zapomnělo. Představují generický fantasy svět se standardními rasami a příšerami podle DnD. Je pestrý a nabízí všechna pozemská prostředí, kultury a klimata, od ledovců až po pouště. Základní příručky a jádro dění jsou zasazené na kontinent Faerûn, inspirovaný středověkou Evropou, nicméně planeta Abeir-Toril obsahuje i parafráze na jiné pozemské kultury, od Aztéků, přes Arábii až po východní Asii. Některé z nich se později vyčlenily jako samostatné (pod)světy.

Designér

Související produkty

Průměrné hodnocení Název Vydáno Seřadit vzestupně Typ obsahu Kategorie Jazyk
3
Hodnota
60.00
Dragon of Icespire Peak
Drak z ledového štítu
2019 RPG produkt Dobrodružství Menší kampaň mnoha volně propojených lokací v okolí osadnického městečka Čeština
2
Hodnota
40.00
Shore of Dreams
Pobřeží snů
2018 RPG produkt Dobrodružství Krátké dobrodružství na orientálně laděném ostrově točící se kolem majitelky hostince Čeština
2
Hodnota
40.00
Volo's Guide to the Dalelands
Volův průvodce po Údolích
1996 RPG produkt Příručka světa V první osobě psaný průvodce oblastí Dalelands a jejími zajímavými místy Čeština
3
Hodnota
60.00
Forgotten Realms Campaign Setting (AD&D 2e)
Základní sada Forgotten Realms (AD&D 2e, částečný překlad)
1993 RPG produkt Příručka světa Vydání jednoho z nejznámějších fantasy světů pro druhou edici AD&D Čeština

Komentáře

3

Forgotteny jsou taková holka pro všechno. Generický pseudostředověký svět, který obsahuje to, co byste od generického pseudostředověkého světa čekali. Nenadchne ani neurazí. Je to dobrý základ, který můžete vzít a hrát, když nechcete řešit přípravu světa a nestojíte o žádné originality, ale nepovažuju ho za nijak zvlášť inspirativní.