Třídit články podle tématu

Nejčastější témata:

zápis ze hry

Příběh Impéria, který zazněl na Gameconu

Toto je zápis ze hry Stories of the Empire, která se odehrála na Gameconu. Hru jsme vedli ve dvou Vypravěčích, hrálo šest hráčů a i přes tento poměrně vysoký počet se hra nadmíru vydařila. Podařilo se rozjet fantazii a aktivitu hráčů, kteří pak házeli do hry stále nové a nové nápady a skládali tak vynikající příběh.

Páni z Litmeriku a únos půlelfky

Naše fantasy kampaň se od běžného scénáře „družina dobrodruhů chodí světem a koná hrdinské skutky“ odlišuje přinejmenším faktem, že páni z Litmeriku nejsou nějakými nýmandy, ale majiteli pohraničního panství za občanské války, takže se většina děje točí kolem vedení války, spravování panství a intrikaření. Tento článek je zápisem z prvního sezení, které se schématu klasického dobrodružství blížilo o něco víc než zbytek tažení.

Hot War: Zápis ze hry

Tento zápis ze hry navazuje na Bifiho recenzi Hot War, která je v tomto čísle Drakkaru. Hra se odehrála koncem letních prázdnin v Brně a shodou okolností byl Vypravěčem právě Bifi. Hráli pak Conlai, Bubák, oba Ecthelioni a Erric. Před hrou jsme měli o Hot War jen mlhavé povědomí, proto se ztratilo dost času vysvětlováním pravidel a diskuzí o nich, ale podařilo se nám hru připravit a odehrát několik velice dobrých a emotivních scén.

Aké špinavé tajomstvá skrýva VAŠE rodné mesto?, část prvá

Dirty Secrets (Seth Ben-Ezra, 2007) je investigatívnou rolovou hrou pre 3-5 ľudí. Cieľom hry je dosiahnuť príbeh ladený v štýle noirových detektívok ako Chinatown či Maltézsky sokol. V priebehu hry budete vyšetrovať zločiny, odhaľovať šokujúce vzťahy aktérov príbehu či ich pozadie a na záver odhalíte páchateľa – pričom hra sa stará o to, aby toto odhalenie bolo prekvapením pre všetkých zúčastnených. "No a čo, veď to môžem hrať v takmer hocičom inom", poviete si.

Střepy snů - zápis z testu: Střepy války (aneb hraní v prostředí druhé světové války)

Další zápis z testování nově vyvýjené české RPG hry Střepy snů. Tentokrát šlo o příběh z obodbí druhé světové války zasazený do bitvy o Stalingrad na počátku zimy 1942. Hráči se ocitli v rolích vojáků Rudé armády prožívajících válečné peklo...pokud vás zajímá víc, čtěte dále...

Mouse Guard - Zápis ze hry 3.

Odehráli jsme testovací hru Mouse Guard RPG. Přečtěte si, jak se hra
vyvíjela a jak funguje systém tohoto nového počinu od Luka Cranea a
Davida Petersena. Třetí část zápisu z prvního sezení.

Mouse Guard - Zápis ze hry 2.

Odehráli jsme testovací hru Mouse Guard RPG. Přečtěte si, jak se hra
vyvíjela a jak funguje systém tohoto nového počinu od Luka Cranea a
Davida Petersena. Druhá část zápisu z prvního sezení.

Mouse Guard - Zápis ze hry 1.

Odehráli jsme testovací hru Mouse Guard RPG. Přečtěte si, jak se hra vyvíjela a jak funguje systém tohoto nového počinu od Luka Cranea a Davida Petersena. První část zápisu z prvního sezení.

Střepy snů - zápis z testu: Střelba, exploze a hromady mrtvol

Zápis testování Střepů snů, tentokrát z prostředí Warhammer 40.000.
Hráči se vtělili do rolí dvou vojáků Impéria, zatímco vypravěč do zelené kůže orků. Na programu byly laserovky, kulomety, tanky a granáty, spousta umírání a hrdinských kousků.

Střepy snů - zápis z testu: Unity is falling down

Další zápis z testovací hry Střepů na Slezině RPG fora. Hra se odehrávala v transhuman - cyber - future prostředí. Na téma: "Co se stane, když se ničivá zbraň dostane do rukou nejslabším článkům společnosti." Diskusi, ve které se připravovalo prostředí a postavy včetně jejich shrnutí najdete na RPG foru.

Střepy snů - testování Žánru fantasy

Druhé testování nově vyvýjené RPG hry zvané "Střepy snů", tentokrát v žánru fantasy.

Střepy snů - první testování

Historicky první testování nově vyvýjené originální české RPG hry zvané "Střepy snů". Zajímá vás, jak dopadlo? Čtěte dále....

Střepy snů: Zápis z testu - 1951

Další hra Střepů se tentokrát uskutečnila v settingu studené války, s velkým ohledem na konspirační teorie týkající se té doby.
V článku je popsáno, jak se připravovala hra a vytvářel se herní materiál. Článek pokračuje shrnutím děje a epilogy postav.

Detektivní zápletky

Nevím, zda už máš zkušenostmi s vedením her s detektivní zápletkou, jestli jsi nezkušený Watson či ostřílený Holmes. Sám jsem několik detektivních her vedl a ohlasy hráčů povzbudily moje vypravěčské sebevědomí natolik, že jsem se rozhodl podělit se o své poznatky. Můj způsob určitě není jediný správný, ale vede ke spokojenosti hráčů, takže snad pomůže i zkušeným mistrům zločinných konspirací.

 

Cosa nostra

Zápis z jednorázové hry. Jde spíše o stručné shrnutí, kterému bohužel chybí některé význačné momenty, protože už od odehrání uběhl nějaký čas. Přesto snad splní svůj účel, kterým je podat alespoň základní informace o tom, jak může hra v mafiánském prostředí vypadat, a posloužit snad i jako inspirace k podobným příběhům.

Syndikovat obsah