Třídit články podle tématu

Nejčastější témata:

Shadowrun

Plánování a taktika

Pár systémově universálních/snadno adaptabilních mechanik a postupů, jak při hraní zjednodušit / zrychlit / zatraktivnit fázi plánování akce. Určeno zejména skupinám, které plánují rády a chtějí tomu dodat další dynamiku, nebo naopak těm, které plánování nudí a chtějí ho pořešit co nejrychleji a věnovat se jiným herním tématům.

Vyhlášení výsledků Soutěže o nejlepší postavu 2008

Dvouměsíční běh s vyhlašováním soutěže, psaním postav, jejich hodnocením a v poslední řadě i počítáním čísel je konečně za námi. Soutěž o nejlepší postavu, opožděný ročník 2008, se nadobro uzavírá. A v mnohém nás překvapila.

Sonda do sveta prekladov v roku 2008

V novembri 2007 sa Markus pokúsil zhrnúť aktuálny stav českej a slovenskej prekladovej scény. Uplynulo niečo vyše roka a je čas na ďalšiu rekapituláciu. Rok 2008 možno označiť sloganom ,,Explózia prekladov". Kým v roku 2007 bolo k dispozícii 17 rôznych systémov, k dnešnému dňu som ich napočítal vyše tridsať a to som nerátal dodatkové príručky z jestvujúcich systémov. To je vyše dvojnásobný nárast. V tomto počte je zahrnutých veľa pravidiel malého rozsahu, ale i množstvo stredne veľkých projektov, o ktorých sa podrobne zmienime nižšie.

WTF v RPG, aneb hranice mezi zábavou a šíleností

Když jsem na RPG foru vyprávěl pár momentů, které jsem zažil při hraní DrD, ukázalo se, že nikdo jiný z přítomních podobné zážitky nemá. Pro ilustraci jsem napsal další příhody a některým čtenářům přišly natolik zábavné, že mě Joe požádal, abych tyto vzpomínky sepsal jako článek pro Drakkar.

Na úvod jedna otázka (a hlavně odpověď) z webových stránek Altaru – otázky blbé a blbější:

Otázka: Rád bych věděl, kdy musí PJ vymyslet novou jeskyni.

Michal Hobit Řeháček napsal:

Syndikovat obsah