Třídit články podle tématu

Nejčastější témata:

Dračí doupě plus

Z vývoje neoficiálního Dračího doupě Plus 2 - Unavený vůl

Stále pokračujeme v oprašování Dračího doupěte plus a naše závěry s vámi sdílíme na blogu.

Teď jsme se prokousali oklikou přes Odvozené vlastnosti až k odolávání Únavě a postihům vůbec a například jsme zjistili, že názvosloví DrD II Vyčerpat se je pro nás taky použitelné. A taky jsme se znovu přesvědčili, že čas je prevít, který nám imrvére zvyšuje složitost pravidel, kamkoli ho pustíme.

Gamecon a Dračí doupě na Radiu Wave

Drobná kuriozitka: "alternativní" odnož Českého Rozhlasu, Radio Wave, se tento čtvrtek v pořadu Zpoždění věnovala Dračímu doupěti a Gameconu. Hostem tohoto půlhodinového pořadu byl Matouš "Erric" Ježek, hlavní organizátor Gameconu a autor Střepů snů, a jeho přítelkyně a "bývalá vítězka mistrovství v Dračím doupěti" Adéla Kyselová, figuruje i Martin "Bouchi" Kučera z vydavatelství Altar. Kromě představení Gameconu a povídání o historii Dračího doupěte se můžete těšit na vypečenou snahu vysvětlit bezradným posluchačům rádia, co to vlastně jsou RPG hry. :) Běžte si to poslechnout

Vyhlášení výsledků Soutěže o nejlepší postavu 2008

Dvouměsíční běh s vyhlašováním soutěže, psaním postav, jejich hodnocením a v poslední řadě i počítáním čísel je konečně za námi. Soutěž o nejlepší postavu, opožděný ročník 2008, se nadobro uzavírá. A v mnohém nás překvapila.

Stínošlap

Stínošlap na první pohled připomíná vandráka v černém, s obličejem schovaným ve stínu široké krempy klobouku. Ve skutečnosti ani žádný obličej nemá – tento démon je tvořen takřka hmotnou tmou, kvůli nenápadnosti obklopenou lidskými šaty. I ty jsou však součástí démonova přízračného těla, a i ony za světla mírně zprůsvitní.

Vitus a jeho první GameCon

Vzhledem k tomu, že jsem na stará kolena dostal na první Gamecon ve svém životě, rozhodl jsem se sepsat své dojmy z této akce. Předem však upozorňuji, že jsem dalek hodnocení organizačních a dalších záležitostí, protože bych je jednak neměl s čím srovnávat a druhak jsem neměl žádná očekávání, alébrž ve mne bujela zvědavost, jak to vlastně celé funguje či nefunguje.

Aplikace zbraní doby bronzové pro DrD+

Obecně by bronzové zbraně a zbroje v boji proti svým obdobám z kvalitního železa měly mít postih -1 na zranění (sečné či bodné) a kryt (meče). Bronzové zbroje mají o 2 nižší ochranu. Existovala i jakási obdoba plnoplátové zbroje – ta má ochranu jen 7. Bronzové helmy mají ochranu nižší jen o 1, přičemž neexistuje žádná bronzová obdoba kbelcové přilby. Z bronzu nelze vyrobit mečovité zbraně (meče, šavle a tesáky) s délkou větší než 1. Pokud ve hře není kvalitní železo, nemá smysl s těmito postihy počítat.

Dračí studna #01: Úvod, sloučení Dechu Draka a Pevnosti

Dračí studna je podcast (nejen) o české a slovenské herní scéně.

Tož tu máme úvodní díl, který je převážně testovací co se mého hraní s mikrofonem, nahrávání a nastavením týče. Nicméně se dozvíte co se chystá. Hlavním obsahem je pak rozhovor s Bouchim o Dechu Draka, jeho sloučení s Pevností a plánech kol Altaru.

Syndikovat obsah