Nadpřirozeno

Souhrnná kategorie pro všechny produkty a hry, které ve velké míře pracují s motivem nadpřirozena, záhadných bytostí, jevů vymykajících se lidskému chápání, magických rituálů...

Mage: The Awakening

Napsal uživatel irigi dne 25.07.2012, 19:12
4
Průměr: 4 (1 hlas)
2005
Mágové v hororové verzi moderního světa
White Wolf

Hra zasazená do temného moderního světa vychází v sérii nového World of Darkness a volně navazuje na předchozí verzi Mage: The Ascension. Magie je darem vidět pod roušku zdánlivě normálního světa a umění ohýbat realitu podle své vůle. Je ji však potřeba provozovat obezřetně a tak, aby vypadala pokud možno normálně, protože ostatní lidé stále lpí na iluzorní skutečnosti a tím magii ruší, jsou-li jejími svědky. Cokoliv nepřirozeného také vede k Paradoxům - magickým nehodám, které pozvolna otevírají propast mezi naším světem a světem čisté magie, odkud magie sama pochází.

(Poznámka: Tato hra vyžaduje knihu World of Darkness. Přestože jednotlivé hry z nové série WoD vyžadují tuto základní příručku, bývají fanoušky považovány za samostatné hry, a navíc mají každá vlastní řadu rozšiřujících materiálů. Proto je i v naší databázi klasifikujeme jako samostatné hry.)

InSpectres

Napsal uživatel rpgforum dne 05.11.2008, 18:06
4
Průměr: 3.7 (3 hlasy)
2002
Odlehčená investigativní hra, v níž postavy bojují se zlem a vyšetřují paranormální jevy

V hře InSpectres se hráči vžívají do rolí agentů zaměstnaných v jedné z poboček společnosti pro řešení paranormálních jevů. Silná inspirace pochází z filmu Krotitelé duchů. Samotný systém je celkem jednoduchý a obsahuje několik velmi inovativních nápadů: jako různé typy televizní vstupů před kamerou, které známe například z různých reality show; pravidla pro vedení vlastní pobočky nebo systém podporující investigativní hraní, který dává hráčům do rukou velké příběhové pravomoce a s jehož použitím nikdo nezná skutečnou pointu případu předem, neboť ta je tvořena až samotným hraním.

Dark Ages: Inquisitor

Napsal uživatel Hchkrdtn dne 02.01.2009, 16:05
4
Průměr: 4 (2 hlasy)
2002
Tajní inkvizitoři stojící proti silám temnoty v hororové verzi našeho středověku

Herní rozšíření pro Dark Ages: Vampire adaptuje námět hry Hunter: the Reckoning do středověké verze Světa temnoty. Hráči ve hře představují inkvizitory z řad tzv. Stínové inkvizice, tj. tajné organizace určené církví k ochraně nic netušících věřících proti ďábelským stvůrám obcházejícím pozemský svět. Jejich úkolem je v tajnosti pátrat po těchto tvorech, jejich aktivitách i jejich smrtelných spojencích a bojovat proti nim, kdekoliv na ně narazí. Celé téma je pojato tak, aby pokud možno předcházelo možným kontroverzím, které hra za inkvizitory může přinést. Pravidlově hra vychází z DA: V a obsahuje poměrně složité herní mechaniky.

Dračí doupě

Napsal uživatel rpgforum dne 05.11.2008, 04:27
3
Průměr: 2.1 (27 hlasů)
1990
První česká RPG; epické příběhy hrdinů ve fantasy světech

Dračí doupě je nejstarším českým RPG a pro mnoho hráčů znamenalo první hru, kterou kdy hráli. V této hře se dobrodruhové jako elf kouzelník či hobit zloděj vydávají za dobrodružstvími ve fantasy světech. Zejména v prvních fázích se hra soustředí na procházení "jeskyní", podzemních komplexů či hradů. Dračí doupě je kopií první verze Dungeons and Dragons a z této hry si vypůjčuje mnohé. Stojí na tradičním systému ras, povolání a úrovní a bohužel trpí různorodými, nesjednocenými pravidly. Hra je rozdělena do čtyř svazků – pro začátečníky, pro pokročilé a dva svazky pro experty – kdy každý svazek „odemyká“ nové úrovně a možnosti postav.

Hry mocných

Napsal uživatel Fafrin dne 17.05.2020, 18:13
0
Zatím nehodnoceno
2013
Příručka pro postavy na vysoké úrovni - nová povolání, stovka zvláštních schopností, organizace, oddíly, bestiář a další.

Příručka nabízí náplň pro hrdiny, kteří již za sebou mají desítky dobrodružství a vystoupali vysoko na žebříčku moci - jak získat pozici, jak ji udržet a jak prosadit své cíle.

A také jak hrát takovou hru, jak vystavět mocnou postavu, stanovit motivace a cíle, zasadit ji vhodně do fungujícího světa a hledat dobrodružství hodná skupiny mocných postav.

Příručka nabízí desítku mocných mistrovských povolání a stovku zvláštních schopností pro tyto postavy. Nové herní mechaniky - nákazy, oddíly, organizace, válečné stroje.

Představen je také vzorový svět a několik ukázkových oddílů a bestií.

Cold City

Napsal uživatel rpgforum dne 05.11.2008, 17:26
5
Průměr: 4.2 (5 hlasů)
2007
Temná, špionážní hra situovaná do rozděleného Berlína na počátku studené války

Cold City je nezávislá hra navazující na myšlenky Mountain Witch, které zavedlo do hry důvěru jako ústřední téma. Cold City mechaniku důvěry dále rozvíjí a zapojuje ji do hry, v níž postavy představují tajné agenty zastupující jednotlivé mocnosti, které spravují poražené a okupované Německo (USA, Británie, Francie, SSSR a právě Německo). Vydávají se po stopách zapomenutých německých technologií a okultních experimentů, aby hájili zájmy nejen své vlasti, ale i ty své. Co však udělají, když si mezi nimi budou muset vybrat? Komu ze svých kolegů, o jejichž motivech se teprve dozvídají, svěří svou důvěru?