súčasnosť

octaNe

Postapokalyptický USA koktejl spájajúci moderný pulp, sci-fi divnosti a mentalitu rockerov.
Jared A. Sorensen
2000

Dajte dohromady všetko čo symbolizuje Ameriku, road movies, postapokalypsu, metal, autá a haldu B-čkových hollywoodskych filmov, ktoré neuspeli u kritikov, ale diváci ich žerú. Totálny guláš? Kdeže, atmosféra octaNe. Zodpovedajú tomu aj postavy - od mimozemšťana študujúceho ľudí, cez japonského superhrdinu, či karate kňaz. Tu nie je nič dostatočne extrémne.
Rozprávačské právomoci sú do veľkej miery ponechané na hráčov. Hod kockou nerozhoduje o úspechu, ale o miere rozprávačských právomocí, ktoré získajú, a elementy ako body štýlu, či body deja umožňujú hráčom prispôsobiť či zdramatizovať jednotlivé scény.

Don't Rest Your Head

Nespavosť, ktorá dohnala postavy zo skutočného sveta do pokrivenej reality Šialeného mesta
Fred Hicks
2006

Možno to boli nočné mory, možno problémy dňa, ktoré bránili tvojmu spánku. Lenže potom sa niečo zlomilo. V skutočnom svete si začal vidieť priesaky pokrivenej reality Šialeného mesta. Tie, ktoré sa zjavujú po šiestich kávach a spánku vo svetle neónových lámp. Postavy tejto hororovej hry trpia nespavosťou, ktorá ich drží na hrane šialenstva a vyčerpania - lenže práve z neho môžu čerpať špeciálne schopnosti. Atmosféra chorej Alice z krajiny zázrakov založená na vlastnom systéme.

Syndikovat obsah