agenti

Discordia!

Dvojití agenti v súčasnom svete, kde je všetko, vrátane konšpirácií, pravdivé.
John Wick
2005

Principia Discordia je skutočný (pozri Wikipediu) posvätný text náboženstva, ktoré verí, že pravou podstatou reality je Chaos. Ten, kto ustanoví poriadok, ustanoví Dogmu. Hra spísaná z vôle Samotnej Eris o dvojitých agentoch, tejto teológie v našom skutočnom svete, kde neexistuje nepravdivý, či protirečivý fakt. Konšpirácie, alternatívne histórie, všetky boli, sú a budú. Atmosféra, kde naozaj nebudete vedieť, kde je pravda. Hra založená na klasickom modeli niekoľkých hráčov a Pána hry, s mierou úspechu podľa počtu pätiek.

Časy se mění

Jednoduchá hra vyprávějící příběhy komunistických agentů, kteří se vydávají zachránit historii
Jiří Petrů
2009

Po vynálezu stroje času se Sovětský svaz stal pánem nejen země, vesmíru a počasí, ale zároveň i dějin. Bohužel, imperialisté nikdy nespí a tropí naschvály. Historie se kroutí. Časy se mění. Je třeba jednat, a tak se v této hře vžijete do role neohrožených soudruhů a soudružek, kteří se vydávají zpět do minulosti, aby napravili škody napáchané západními škůdci. Tato maximálně jednoduchá hra je psána jako jeden velký úvod ho hraní RPG, který provede hráče za ručičku od naprostých základů až po tvorbu vlastních zápletek.

Lacuna Part I.

Agenti, ktorí sa v snoch ponárajú do kolektívneho podvedomia zvaného Modré mesto
Jared Sorendson
2004

Agenti, ktorí sú kontrolovane uvádzaní do REM fázy spánku, aby mapovali kolektívne vedomie ľudí, označované ako Modré mesto. Bizarný svet vytvorený šiestimi miliardami ľudských myslí s tým najhorším, čo dokážu ponúknuť, kde sa hranica medzi realitou, snom a nočnou morou potiera. Horor? Sci-fi? Fantasknosť? Hra, ktorá je zámerne neúplná, aby nechala priestor pre svoju interpretáciu. S originálnou mechaniku "tepu", ktorá umožňuje riskovať v konfliktoch a zároveň ohraničuje dĺžku trvania misie.

Syndikovat obsah