Hunter: The Vigil

4
Průměr: 4 (1 vote)
Hororová hra o lovcích nadpřirozených bytostí
White Wolf
2008

Šestá hra z nového Světa temnoty námětem navazuje na svého předchůdce Hunter: The Reckoging. Podobně jako v ní představují postavy hráčů lovce, kteří prohlédli temnotu okolního světa, přežili to a rozhodli se čelit tomu, co se skrývá ve stínech. Oproti svému předchůdci nabízí Vigil více možností jak hru pojmout, hlavně v ohledu, kým postavy jsou (od osamělé skupinky lovců až po členy náboženských řádů, různých konspirací i vládních agentur určených k boji s nadpřirozenem). Pravidlově je hra oproti hraní normálních smrtelníků rozšířená především v pravidlech pro spolupráci postav a různým frakcím lovců dává přístup k speciálním „darům“ (od relikvií, rituálů až po obskurní hi-tech zařízení).

Nejprve jsem si říkal - kdo

4

Nejprve jsem si říkal - kdo by chtěl hrát smrtelníka ve Světě temnoty, když takovou postavu může hrát kdekoliv jinde. Hlavním lákadlem mají být přece Upíři a Vlkodlaci a...
Jenže pak jsem se začetl a takhle kniha mě dost chytla. Vážně uvažuji, že jakmile dokončím svou upírskou kroniku tak začnu s Lovci.
Velkým plusem jsou zjednodušená pravidla pro různé Nadpřirozené protivníky Lovců (aby měli lovci alespoň nějakou šanci). Jen se mi zdá, že Nadpřirozených schopností (Dread powers) je v knize málo (něco kolem 20) a později se tak mohou začít opakovat.
Perlička na závěr - v knize se objevuje skupina Lovců (tier 3 - chieron group), kteří si do těla nechávají implantovat "komponenty" svých Nadpřirozených protivníků.