1 (1) 3 (1) A (12) B (6) C (9) D (31) E (6) F (13) G (3) H (6) I (5) J (1) K (3) L (7) M (12) N (1) O (4) P (13) R (7) S (19) T (12) U (2) V (5) W (9)

Valedictorian's Death

Hra, kde rekonštruujete udalostí, ktoré spôsobili smrť absolventa ročníka, podľa skutočnej ročenky školy.
Paul Czege
2003

Skutočná ročenka školy slúži ako základ pre hru, v ktorej sa v retrospektíve snažíte zrekonštruovať udalosti, ktoré počas niekoľkých týždňov vyústili v nájdenie mŕtvoly prímusa, teda najlepšieho študenta. Každý hráč sa musí snažiť budiť dojem vraha, aby vo veľkom finále dokázal uniknúť obvineniu a ponechať konečnú vinu na niekom inom. Hráči spoločne vytvárajú scény, na čo majú k dispozícii obmedzený počet bodov plynúcich z atribútov postavy. Presvedčivé hranie a starostlivé rozdeľovanie bodov povedie hráča k víťazstvu, pretože v tejto hre sa naozaj vyhráva. Inovatívny prístup k veci vyniesol pozitívne posudky v Indie RPG Awards.

Vampire: the Masquerade

Hororová hra v kůži upírů
White Wolf
1999

Ve Vampire se hráči ponořují do světa upírů, plného rodinných klanů, pokrevních válek, pletichaření a nikdy neutuchající touhy po krvi. Kniha do detailu rozebírá reálie upíří společnosti, přednosti a slabiny upírů a jejich speciální schopnosti. Text vzbuzuje tísnivou, hororovou atmosféru. Autoři se snaží vést hráče k hrám se silným příběhem, ale systému bývá často vyčítáno, že nedává dostatek rad, kterak vzbudit hororovou atmosféru. Vampire je tak celkem náročný na Vypravěče, jenž se s tímto úkolem musí poprat sám.

Vampire: the Requiem

Nová verze hororové hry v kůži upírů
White Wolf
2004

Nové vydání hororové hry ze světa upírů. Důraz je kladen na uvědomění si, že upírství není darem, nýbrž prokletím. Requiem je silně inspirováno svým předchůdcem Vampire: the Masquerade, přináší ale řadu inovací. V nové verzi se zcela změnily upíří klany a bylo upuštěno od souboje proslulých rivalů Camarilly a Sabbatu. Počet klanů byl snížen na pět, jednotliví členové se však od sebe již mohou výrazně lišit. Samotný život upíra není procházkou růžovou zahradou. Nikdy nekončící souboj s Bestií ve svém nitru se prolíná se snahou nezmizet ve víru dějin a stát se mocným, neboť to je to jediné, co neživot nabízí.

Vendetta

Renesanční drama, ve kterém se hráči snaží přemoci ostatní hráče a stát se vládcem městského státu.
Jonáš a Kryštof Ferencovi
2009

Hra se odehrává v jednom z italských městských států v průběhu renesance, kde spolu šlechtické rody soupeří o moc a diadém prince města. Tento střet je doprovázen halasným řinčením halaparten, zvoněním schiavon, stejně jako tichým zpěvem dýk vrahů a symfonií jedů a zrady. V popředí stojí machiavellistické bezohledné prosazování zájmů a shakespearovské drama. Vendetta je založena na pravidlech, které umožňují vytváření scén a vyhodnocování konfliktů bez přítomnosti Vypravěče (tzv. GM-less hra). Všichni hráči zde rozvíjejí příběh za vlastní stranu a zapojují se do hry za samostatnou stranu nelítostného zápasu. Původně vznikla pro soutěž RPG Kuchyně (později byla přepracována).

Void: Sci-Fantasy

Banda žoldnéřů, která bojuje o přežití a prosperitu v galaxii plné smrti a korupce.
Gediman
2012

Void: Sci-Fantasy je RPG z krutého a válkami zmítaného světa, kde proti sobě stojí spásné Světlo a korumpující Temnota. Božstvem vyvolená galaxie Kolébka života čelí největší hrozbě, jakou kdy zažila. Kdysi mocné říše jsou nyní příliš oslabené a nejednotné na to, aby se jí dokázaly efektivně postavit. Na každém kroku číhá smrt… i daleko horší osudy. S pomocí technologie a vědy i magie a víry lze dosáhnout mnoha věcí, ale šanci na přežití mají jen ti nejschopnější a nejodvážnější. Přesně takoví jsou žoldnéři – bitvami zocelení veteráni a hrdinové, kteří své cenné zkušenosti a ničivé zbraně poskytují komukoliv, kdo je ochoten zaplatit.