Rejpave dotazy k DnD
Zpět k patchování - právě jsem si prohlížel obsah D20 Past (na vysvětlenou - jde o variantu pro období Renesance - Současnost pro D20 Modern). Opět mi to připomnělo ideu univerzálních povolání v DnD. V D20 Modern je šest povolání - silný hrdina, obratný hrdina, odolný hrdina... ti mohou postupovat v tomto "povolání" a posléze si vzít pokročilé povolání (např. právě v Pastu - např. Mušketýr...) Docela hezké ne?
Naposledy upravil(a) Alnag dne 7. 3. 2005, 10:25, celkem upraveno 1 x.
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
- Bifi
- Motivátor; Moderátor
- Příspěvky: 7484
- Registrován: 3. 3. 2005, 12:24
- Bydliště: hanzové mesto Brémy
Boli tu uvahy o systemoch, ktore nepodporuju hack'n'slash - na fantasy odporucam The Shadow of Yesterday (http://castle.fantastika.sk/viewtopic.php?t=272), Sorcerer & Sword, The Riddle of Steel, Feng Shui, HeroQuest, FATE/FUDGE (http://www.faterpg.com/dl/FATE2fe.pdf, http://www.fudgerpg.com/fudge/getting.html).
M
M
Ne :>:o/Alnag píše:V D20 Modern je šest povolání - silný hrdina, obratný hrdina, odolný hrdina... ti mohou postupovat v tomto "povolání" a posléze si vzít pokročilé povolání (např. právě v Pastu - např. Mušketýr...) Docela hezké ne?
Jedna malicko obsolete vec - pochopil jsem to spravne tak, ze ve starsim adnd (2e) a pocita sance na zasah z obratnosti a poskozeni ze sily, kdezto v 3e se pocita oboji ze sily? v tom pripade chapu proc se dost lidem libi zustat v 2e, protoze mne osobne tohle prijde mnohem lepsi
ano, vim ze v 3e se to da udelat featem, ale 1) ten feat neco stoji, ze 2) jde to jenom u nekterych zbrani.
But nobody came.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne v ADnD se bonus ze síly k útoku a poškození v melee také počítá, ale až od vlastnosti 17 a 18. Válečník se silou 18 má ty ponusy ještě více rozlišené. V ADnD ovšem nezvyšuješ nikdy základní dovednsoti.
při střelbě se počítá bonus od obratnosti při vrhu a střelbě z luku, kuš je tuším bez bonusu (a nebo je to tak že na luk si můžeš vybrat a na kuš jenom z obratnosti).
Naopak ve 2E se nepočítá s použitím obratnosti v Melee, pokdu si pamatuji dobře tak s tím žádné pravidlo /Weapon profecienci nepočítá.
při střelbě se počítá bonus od obratnosti při vrhu a střelbě z luku, kuš je tuším bez bonusu (a nebo je to tak že na luk si můžeš vybrat a na kuš jenom z obratnosti).
Naopak ve 2E se nepočítá s použitím obratnosti v Melee, pokdu si pamatuji dobře tak s tím žádné pravidlo /Weapon profecienci nepočítá.
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Prostě ADnD 2e je zbytečně složitá, komplikovaná a restriktivní. Hráči u ní zůstávají většinou ze zvyku (stejně jako někteří hardcore srdcaři ještě hrají ADnD 1e a nadávají, že 2e je fakt hnus...). Základní ideje hry však zůstávají stejné, atmosféra je prakticky totožná a nějaké detaily, jako jakou kostkou se hází nebo která vlastnost a jak se zvyšuje nebo nezvyšuje mně připadaj fakt malicherný k řešení. (Což říkám teď s jistým odstupem, před rokem dvěma bych se do krve hádal, že 3e je drsně lepší...)
In nomine Ordinis! & La vérité vaincra!
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
Tohle byl kdysi taky můj domov. R.I.P.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
2e, NEBO 3e?
v 3e je to napsané přímo u kouzla ve 2E je to v Monostrous Manualu na straně 377
v 3e je to napsané přímo u kouzla ve 2E je to v Monostrous Manualu na straně 377
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to potřebuješ Monstrous Manual, bez toho to nepůjde
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Quasit
- Vysloužilý démon
- Příspěvky: 1452
- Registrován: 28. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Praha, Vršovice
- Kontaktovat uživatele:
Pokud umíš anglicky, mohlo by ti pomoct SRD: http://www.wizards.com/default.asp?x=d20/article/srd35
Jestli používáš naše překlady, budeš si muset pomocí klíče vyhledat originální jména potvor a překlad schopností, ale koneckonců nic není zadarmo, že? Good luck
Jestli používáš naše překlady, budeš si muset pomocí klíče vyhledat originální jména potvor a překlad schopností, ale koneckonců nic není zadarmo, že? Good luck
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
Promiň ačkoli jsme propagátorem SRD, v tomto případě jsem na něj zapoměl
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
- Dalcor
- Vévoda z Knightlundu
- Příspěvky: 4971
- Registrován: 3. 4. 2004, 19:41
- Bydliště: Černá skála a Praha
- Kontaktovat uživatele:
ja bych rekl Spell Resistance a je to o drovech, ne?
I am Alpharius!!!!
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kulka je hlupák, ale bodák, to je panečku jiný chlapík!
WargamingASP - nevážně nejen o wargamingu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti