Hora Khromdal
Hora Khromdal
Vyšlo mi:
Materiál: Bronz a Sklo
Detail: Glazura a Klepadlo
Pach: Uzené
Co to bude, netuším, ale snad z toho něco vyjde... Pokud budu mít více času, zkusím něco více artového.
Materiál: Bronz a Sklo
Detail: Glazura a Klepadlo
Pach: Uzené
Co to bude, netuším, ale snad z toho něco vyjde... Pokud budu mít více času, zkusím něco více artového.
Naposledy upravil(a) TheLacrot dne 2. 12. 2022, 19:48, celkem upraveno 3 x.
Re: Lacrotův placeholder
Ach ten Zlatý řez... Zastřešující téma tohoto ročníku mi přijde buď hodně abstraktní, nebo až hodně konkrétní... Zatím je to u mě největší zádrhel pro vymýšlení dungeonu.
Re: Lacrotův placeholder
Já to měl podobně...nakonec jsem to prostě pojmenovla Operace Zlatý Řez a jako lokaci dal důl/rafinerii na zlato, protože jsem prostě nedokázal přijít s ničím víc sofistikovaným a nechtěl jsem se na tom déle zdržovat
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3811
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacrotův placeholder
To mě mrzí, přišlo mi že se to právě dá zpracovat více různými způsoby. Může to být něco o spirálách, Fibbonacio číslech nebo poměrech, o umělcích, inženýrech nebo druidech co jsou jimi posedlí, může to být centrální prvek nebo jen opakující se detail výzdoby, může to být o rozvržení toho papíru na který to tvoříme, může to být doslova o zlatě nebo o řezání...
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Lacrotův placeholder
Už jsem mezitím na něco přišel, ale bylo to těžké. I tak moc díky za vychrlení hromady nápadů!
Re: Lacrotův placeholder
Sakra, neuvědomil jsem si, že nejsem přihlášený
Přikládám první nástřel příběhovo-navozovacího textu:
Zotročené podzemní národy těžily pod horou Khromdal pro své pány zlato a drahé kamení. Avšak tam, kde buší rozžhavené srdce hory spalujícím ohněm, tam probudili Glauram, rudý stín. Biče jejich nelítostných pánů je zahnaly za masivní dveře a nechaly je na pospas jejich osudu.
Přikládám první nástřel příběhovo-navozovacího textu:
Zotročené podzemní národy těžily pod horou Khromdal pro své pány zlato a drahé kamení. Avšak tam, kde buší rozžhavené srdce hory spalujícím ohněm, tam probudili Glauram, rudý stín. Biče jejich nelítostných pánů je zahnaly za masivní dveře a nechaly je na pospas jejich osudu.
Re: Hora Khromdal
Kdo tam v mapě nevidí fibonacciho posloupnost, tak se asi s mým výtvorem úplně nespokojí
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů