[OSEnauti] Kobky šíleného mága
Moderátor: MarkyParky
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Chceš si s nestvůrou povídat v jejím jazyce, nebo mít víc zkušeností za její zabití? Případně větší šanci přežít její kouzlení?
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
14 INT, zbytek průměr, takže na mě zřejmě zbyde kouzelník, aka zrovna to jediné, co jsem spíš nechtěl. Nevadí, postavím se tomu čelem a uvidíme. Aspoň HP jsem nahodil 4 (+0). Základ deníku (přední stranu) mám hotový, jen ještě musím nakoupit vybavení (zítra na to mrknu) a pak ho pošlu/nahraju do té Markusovi sdílené Google Drive složky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Co se týká jazyků v KŠM, tak:
- v megadungeonu se s nimi aktivně pracuje a může na nich záležet
- používají se jazyky ze světa ForgottenRealms/DnD multivesmíru a OSEnauti, kteří zahájili svou kariéru v KŠM si mohou tyto jazyky i napsat (refluf je povolen).
Jazyky z OSE +jazyky z jiných sfér OSEnautského multivesmíru budou vyhodnocovány takhle:
- typický/obecný jazyk z původní sféry je kompatibilní s obecnou v KŠM a každý návštěvník KŠM umí alespoň jeden, který je z obecnou kompatibilní (v případě nejasnosti si určí který to je)
- jiné jazyky se buďto trefí (a fungují), jsou relativně blízko (a fungují jako příbuzné/nářečí) nebo jsou úplně mimo (a pak s nimi nebudete rozumět)
- v megadungeonu se s nimi aktivně pracuje a může na nich záležet
- používají se jazyky ze světa ForgottenRealms/DnD multivesmíru a OSEnauti, kteří zahájili svou kariéru v KŠM si mohou tyto jazyky i napsat (refluf je povolen).
Jazyky z OSE +jazyky z jiných sfér OSEnautského multivesmíru budou vyhodnocovány takhle:
- typický/obecný jazyk z původní sféry je kompatibilní s obecnou v KŠM a každý návštěvník KŠM umí alespoň jeden, který je z obecnou kompatibilní (v případě nejasnosti si určí který to je)
- jiné jazyky se buďto trefí (a fungují), jsou relativně blízko (a fungují jako příbuzné/nářečí) nebo jsou úplně mimo (a pak s nimi nebudete rozumět)
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Tak zrovna latinu bych refluffoval buď na nějaký mystický jazyk, nebo třeba nebeštinu
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Marky, bude videozáznam?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Videozáznam z více důvodů různého rázu nebude, sorry.
O čem naopak přemýšlím, že bych udělal, je nějaký strukturovanější zápis, který by nechal čtenáři koukat mi jako Sudímu pod prsty. Uvidíme.
O čem naopak přemýšlím, že bych udělal, je nějaký strukturovanější zápis, který by nechal čtenáři koukat mi jako Sudímu pod prsty. Uvidíme.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 20870
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
OMG! Pravý OSE zážitek! Vaaarsivus je rád, že nevzal postavu z Xyntillanu. Jarik vytváří postavu Eso Ituana mladšího?
Nikdy jsem TPK nezažil, závidím.
EDIT: Líbí se mi ta škodolibost v tom, jak předchozí příspěvek sbírá lajky.
Nikdy jsem TPK nezažil, závidím.
EDIT: Líbí se mi ta škodolibost v tom, jak předchozí příspěvek sbírá lajky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava I.
Účastníci:
@Bojovník Kato
@Trpaslík Meiger
@Bojovník Edrik
@Klerik Torgal
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Výpravu zabily v druhé místnosti strigy.
Průběh podrobný zápis, spoilery
Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
Účastníci:
@Bojovník Kato
@Trpaslík Meiger
@Bojovník Edrik
@Klerik Torgal
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Výpravu zabily v druhé místnosti strigy.
Průběh podrobný zápis, spoilery
Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
- Prošla do dlouhé chodby plné výklenků, kde zaslechla zvuky boje.
- Bojovníci se rozeběhli k bojujícím. Jakési dva hlasy v goblinštině po pár nadávkách zahlásily, že zdrhají a nechávaj "to na nich".
- Potom ze tmy vylétlo 8 strig a napadly družinu.
- Družina sformovala štítovou hradbu, pobila necelou polovinu strig, ale nestačilo to a všichni bok po boku padli.
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
LOL, dobrá rychlovka...
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Výprava II.
Účastníci:
Klerik Loynis
Klerik Turnil
Trpaslík Kosťa
Bojovník Yesugej
a ještě jeden bojovník, co zemřel dŕív, než dostal jméno
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Družina prozkoumala část prvního patra. Našla zatopenou místnost se slizem, potkala gobliny a nemrtvé, našla doupě levitujících mozků a prošmejdila část upířího doupěte.
Průběh podrobný zápis, spoilery
Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
Účastníci:
Klerik Loynis
Klerik Turnil
Trpaslík Kosťa
Bojovník Yesugej
a ještě jeden bojovník, co zemřel dŕív, než dostal jméno
Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Družina prozkoumala část prvního patra. Našla zatopenou místnost se slizem, potkala gobliny a nemrtvé, našla doupě levitujících mozků a prošmejdila část upířího doupěte.
Průběh podrobný zápis, spoilery
Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
- Prošla do dlouhé chodby plné výklenků, kde zaslechla kohosi utíkat chodbou na jih.
- Trpaslík se rychle vydal to zhodnotit infraviděním a viděl dvojici velkých goblinoidníych humanoidů jak mizí chodbou pryč.
- Výklenek vedl do přírodního tunelu a ten do zatopené místnosti se sochou.
- Když se bezejmenný bojovník pokusil soše odšroubovat hlavu, která vypadala jako lampička, napadl ho šedý sliz skrývající se pod vodou u podstavce a rozleptal ho.
- Družina se zalekla a šla jinam,
Při průchodu místnosti s mnoha sloupy zaslechli hlasy od severu. Ukryli se v chodbě se zrcadlovými výklenky a viděli čtveřici nemrtvých mířit do boční odbočky ze severní chodby.
- Preventivně rozbili všechna zrcadla a za jedním našli bronzovou masku Halastera Šedopláště.
- Kdyź pokračovali dál na jih, slyšeli skandování a rozkazy v goblinštině, raději se stáhli.
- Naopak na severu našli klidný kout, kde se dá tábořit.
- Čtveřice byla pryč a družina tak prozkoumala místnost. Našla v ní zářící meč zaražený do dřevěné figuríny a kosti z useklé ruky.
- Také našla špehovací výklenek, kterým je z místnosti možné pozorovat chodbu s démony a šachtu vedoucí vzhůru, kterou se dovnitř ozývaly zvuky z hostince.
- Meč celkem správně vyhodnotili jako prokletý, do rukou ho nebrali a pokusili se ho uvolnit zapálením figuríny.
- Při společném naslouchání nikdo nic neslyšel, tak vtrhli dovnitř, kde byl upír se spoustou nemrtvých.
- Navzdory výzvám ať počkají se dali na úprk, zaběhli k meči.
- Nemrtví je s drobným zpožděním pronásledovali.
- Když jeden z dobrodruhů vykřikl "Peníze nemáme, děkujeme, nic nechceme," tak se ale zastavili a s nadávkami přestali družinu nahánět a vrátili se..
- Zkusili se proplížit kolem, ale jeden z gobrů je zahlédl.
- Zatímco vedl dlouhý rozhovor s Turnilem, jeho společník přerušil gobliní skandování a snažil se nadirigovat gobliny družině do zad.
- Družina lest prohlédla a sama se stáhla do chodby s výklenky, kde nachystala vlastní přepad.
- Když do chodby vběhlo šest goblinů, Turnilovi ruply nervy a dal se na útěk.
- Jesugei a Kostě zkoušeli střílet, ale minuli.
- Loynis si nasadil bronzovou masku Halastera a zkusil gobliny vyděsit. Překapivě to zabralo.
- Kosťa jednomu z unikajících goblinů zasadil výstřel do zad a Jesugei ho kamenem do hlavy dorazil.
- Nakonec narvali goblinovi do těla střepy z rozbitých zrcadel, aby to vypadalo, že opravdu zemřel na následky Halasterova kouzla.
- V západní chodbě našli hromady lebek a u nich nestvůrný levitující mozek s velkým zobákem a mnoha chapadly.
- Když kámen z praku měkkému mozku nic neudělal, následoval znovu úték, tentokrát chodbou kolem nemrtvých.
- Obešli chodbou k severním dveřím a když jimi vklouzli do velkého sálu, nemrtví i s upírem už byli pryč.
- Dobrodruzi sebrali ze země tajemnou hůlku, ale neodvážili se jí použít.
- Nakonec prozkoumali dvě chodby na obou koncích velkého sálu.
- Ve východní našli jen primitivní "alarm" z křehkého nádobí.
- V západní našli dveře, za kterými se někdo smál a dále noclehárnu, kde se zrovna čtveřice nemrtvých ukládala ke spánku, svlékala si oblečení i svou kůži.
- Když si jich nemrtvý všimli, jeden vykřikl: "Do prdele, oni se vrátili" a družina utekl k výtahu přes tajnou chodbu a ven z podzemí.
- S použitím tajné chodby nemrtví nepočítali, takže pronásledovatelé běželi do standardní chodby a dobrodruzi tak unikli.
- Dobrodruzi prodali Obáje Udaj prokletý meč i podivnou hůl.
- Také pozvali Volotampa Gedarma na pivo, aby z něj vytáhli moudra o šedých slizech.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága
Drze jsem si ukradl první reakce na zveřejnění výpravy jako placeholdery na různé organizační příspěvky.
A dále jsem zanesl změnu inciciativy, na které jsme se domluvili při těch strigách. Stále máme individuální iniciativu, ale nově se háže jen před prvním kolem a pak už se točí stále dokola.
EDIT: A drobné upřesnění řešení smrti postav na vysokém levelu - pokud vám umře, je OK si vyrobit do stáje náhradu na stejném levelu a nasadit ji při nejbližší vhodné příležitosti.
A můžete se domlouvat, kam vyrazíte příště a tak...
A dále jsem zanesl změnu inciciativy, na které jsme se domluvili při těch strigách. Stále máme individuální iniciativu, ale nově se háže jen před prvním kolem a pak už se točí stále dokola.
EDIT: A drobné upřesnění řešení smrti postav na vysokém levelu - pokud vám umře, je OK si vyrobit do stáje náhradu na stejném levelu a nasadit ji při nejbližší vhodné příležitosti.
A můžete se domlouvat, kam vyrazíte příště a tak...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: lomax00 a 1 host