[OSEnauti] Kobky šíleného mága

OSEnauti jsou společné (převážně) online hraní OSE, ve kterém s jednou postavou přecházíte mezi hrami různých sudí a bavíte se chaosem, který vzniká.

Moderátor: MarkyParky

Odpovědět
Uživatelský avatar
Muzzug
Příspěvky: 372
Registrován: 28. 10. 2009, 10:23
Bydliště: Brno

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Muzzug »

Chceš si s nestvůrou povídat v jejím jazyce, nebo mít víc zkušeností za její zabití? Případně větší šanci přežít její kouzlení? :)
Uživatelský avatar
strucky
Příspěvky: 276
Registrován: 3. 5. 2018, 19:12
Bydliště: Osada vrabců

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od strucky »

14 INT, zbytek průměr, takže na mě zřejmě zbyde kouzelník, aka zrovna to jediné, co jsem spíš nechtěl. :D Nevadí, postavím se tomu čelem a uvidíme. Aspoň HP jsem nahodil 4 (+0). Základ deníku (přední stranu) mám hotový, jen ještě musím nakoupit vybavení (zítra na to mrknu) a pak ho pošlu/nahraju do té Markusovi sdílené Google Drive složky.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Co se týká jazyků v KŠM, tak:
- v megadungeonu se s nimi aktivně pracuje a může na nich záležet
- používají se jazyky ze světa ForgottenRealms/DnD multivesmíru a OSEnauti, kteří zahájili svou kariéru v KŠM si mohou tyto jazyky i napsat (refluf je povolen).

Jazyky z OSE +jazyky z jiných sfér OSEnautského multivesmíru budou vyhodnocovány takhle:
- typický/obecný jazyk z původní sféry je kompatibilní s obecnou v KŠM a každý návštěvník KŠM umí alespoň jeden, který je z obecnou kompatibilní (v případě nejasnosti si určí který to je)
- jiné jazyky se buďto trefí (a fungují), jsou relativně blízko (a fungují jako příbuzné/nářečí) nebo jsou úplně mimo (a pak s nimi nebudete rozumět)
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Markus »

Třeba latina a francouzština hádám nebudou moc platné. :)
Jezus
Příspěvky: 2601
Registrován: 26. 1. 2018, 10:35
Bydliště: Brno

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Jezus »

Tak zrovna latinu bych refluffoval buď na nějaký mystický jazyk, nebo třeba nebeštinu :-D
Uživatelský avatar
smrq
Příspěvky: 2558
Registrován: 6. 2. 2006, 10:16
Bydliště: Vsetín

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od smrq »

Marky, bude videozáznam?
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Videozáznam z více důvodů různého rázu nebude, sorry.

O čem naopak přemýšlím, že bych udělal, je nějaký strukturovanější zápis, který by nechal čtenáři koukat mi jako Sudímu pod prsty. Uvidíme.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

První TPK.

Nahazujeme postavy na druhý pokus.
Uživatelský avatar
Markus
Vrchní krutovládce; Administrátor
Příspěvky: 20870
Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Kontaktovat uživatele:

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Markus »

OMG! Pravý OSE zážitek! Vaaarsivus je rád, že nevzal postavu z Xyntillanu. Jarik vytváří postavu Eso Ituana mladšího?

Nikdy jsem TPK nezažil, závidím.

EDIT: Líbí se mi ta škodolibost v tom, jak předchozí příspěvek sbírá lajky.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Výprava I.

Účastníci:
@Bojovník Kato
@Trpaslík Meiger
@Bojovník Edrik
@Klerik Torgal

Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Výpravu zabily v druhé místnosti strigy.

Průběh podrobný zápis, spoilery

Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
  • Prošla do dlouhé chodby plné výklenků, kde zaslechla zvuky boje.
  • Bojovníci se rozeběhli k bojujícím. Jakési dva hlasy v goblinštině po pár nadávkách zahlásily, že zdrhají a nechávaj "to na nich".
  • Potom ze tmy vylétlo 8 strig a napadly družinu.
  • Družina sformovala štítovou hradbu, pobila necelou polovinu strig, ale nestačilo to a všichni bok po boku padli.
Zapis_01.png
Uživatelský avatar
Passingby
Příspěvky: 1596
Registrován: 13. 10. 2021, 16:41

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od Passingby »

LOL, dobrá rychlovka...
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Uživatelský avatar
York
Příspěvky: 17447
Registrován: 24. 2. 2012, 17:31

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od York »

:)
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Výprava II.

Účastníci:
Klerik Loynis
Klerik Turnil
Trpaslík Kosťa
Bojovník Yesugej
a ještě jeden bojovník, co zemřel dŕív, než dostal jméno

Shrnutí TL;DR pro další výpravy, minimum spoilerů
Družina prozkoumala část prvního patra. Našla zatopenou místnost se slizem, potkala gobliny a nemrtvé, našla doupě levitujících mozků a prošmejdila část upířího doupěte.

Průběh podrobný zápis, spoilery

Družina sestoupila výtahem do úvodní místnosti.
  • Prošla do dlouhé chodby plné výklenků, kde zaslechla kohosi utíkat chodbou na jih.
  • Trpaslík se rychle vydal to zhodnotit infraviděním a viděl dvojici velkých goblinoidníych humanoidů jak mizí chodbou pryč.
Dobrodruzi prozkoumali mrvého kenkua a výklenek za ním.
  • Výklenek vedl do přírodního tunelu a ten do zatopené místnosti se sochou.
  • Když se bezejmenný bojovník pokusil soše odšroubovat hlavu, která vypadala jako lampička, napadl ho šedý sliz skrývající se pod vodou u podstavce a rozleptal ho.
  • Družina se zalekla a šla jinam,
Zapis_02.png
Při průchodu místnosti s mnoha sloupy zaslechli hlasy od severu. Ukryli se v chodbě se zrcadlovými výklenky a viděli čtveřici nemrtvých mířit do boční odbočky ze severní chodby.
  • Preventivně rozbili všechna zrcadla a za jedním našli bronzovou masku Halastera Šedopláště.
  • Kdyź pokračovali dál na jih, slyšeli skandování a rozkazy v goblinštině, raději se stáhli.
  • Naopak na severu našli klidný kout, kde se dá tábořit.
Protože uplynul nějaký čas, vrátili se do chodby s mnoha sloupy a severní odbočky.
  • Čtveřice byla pryč a družina tak prozkoumala místnost. Našla v ní zářící meč zaražený do dřevěné figuríny a kosti z useklé ruky.
  • Také našla špehovací výklenek, kterým je z místnosti možné pozorovat chodbu s démony a šachtu vedoucí vzhůru, kterou se dovnitř ozývaly zvuky z hostince.
  • Meč celkem správně vyhodnotili jako prokletý, do rukou ho nebrali a pokusili se ho uvolnit zapálením figuríny.
Než oheň vykonal svou práci, pokračovali v průzkumu na severovýchod.
  • Při společném naslouchání nikdo nic neslyšel, tak vtrhli dovnitř, kde byl upír se spoustou nemrtvých.
  • Navzdory výzvám ať počkají se dali na úprk, zaběhli k meči.
  • Nemrtví je s drobným zpožděním pronásledovali.
  • Když jeden z dobrodruhů vykřikl "Peníze nemáme, děkujeme, nic nechceme," tak se ale zastavili a s nadávkami přestali družinu nahánět a vrátili se..
Družina se vydala podruhé ke goblinům. Na místě pořád bylo slyšet skandování, ale už ne rozkazy.
  • Zkusili se proplížit kolem, ale jeden z gobrů je zahlédl.
  • Zatímco vedl dlouhý rozhovor s Turnilem, jeho společník přerušil gobliní skandování a snažil se nadirigovat gobliny družině do zad.
  • Družina lest prohlédla a sama se stáhla do chodby s výklenky, kde nachystala vlastní přepad.
  • Když do chodby vběhlo šest goblinů, Turnilovi ruply nervy a dal se na útěk.
  • Jesugei a Kostě zkoušeli střílet, ale minuli.
  • Loynis si nasadil bronzovou masku Halastera a zkusil gobliny vyděsit. Překapivě to zabralo.
  • Kosťa jednomu z unikajících goblinů zasadil výstřel do zad a Jesugei ho kamenem do hlavy dorazil.
  • Nakonec narvali goblinovi do těla střepy z rozbitých zrcadel, aby to vypadalo, že opravdu zemřel na následky Halasterova kouzla.
Po stažení se od goblinů se dobroduzi vrátili ke zkoumání severu.
  • V západní chodbě našli hromady lebek a u nich nestvůrný levitující mozek s velkým zobákem a mnoha chapadly.
  • Když kámen z praku měkkému mozku nic neudělal, následoval znovu úték, tentokrát chodbou kolem nemrtvých.
U nemrtvých našly tajný průchod k výtahu do hostince a podivný sklad převleků.
  • Obešli chodbou k severním dveřím a když jimi vklouzli do velkého sálu, nemrtví i s upírem už byli pryč.
  • Dobrodruzi sebrali ze země tajemnou hůlku, ale neodvážili se jí použít.
  • Nakonec prozkoumali dvě chodby na obou koncích velkého sálu.
  • Ve východní našli jen primitivní "alarm" z křehkého nádobí.
  • V západní našli dveře, za kterými se někdo smál a dále noclehárnu, kde se zrovna čtveřice nemrtvých ukládala ke spánku, svlékala si oblečení i svou kůži.
  • Když si jich nemrtvý všimli, jeden vykřikl: "Do prdele, oni se vrátili" a družina utekl k výtahu přes tajnou chodbu a ven z podzemí.
  • S použitím tajné chodby nemrtví nepočítali, takže pronásledovatelé běželi do standardní chodby a dobrodruzi tak unikli.
Na konci výpravy:
  • Dobrodruzi prodali Obáje Udaj prokletý meč i podivnou hůl.
  • Také pozvali Volotampa Gedarma na pivo, aby z něj vytáhli moudra o šedých slizech.
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Mapa Kobek po II. výpravě:
P01.jpg
Uživatelský avatar
MarkyParky
Příspěvky: 16381
Registrován: 11. 8. 2011, 02:37

Re: [OSEnauti] Kobky šíleného mága

Příspěvek od MarkyParky »

Drze jsem si ukradl první reakce na zveřejnění výpravy jako placeholdery na různé organizační příspěvky.

A dále jsem zanesl změnu inciciativy, na které jsme se domluvili při těch strigách. Stále máme individuální iniciativu, ale nově se háže jen před prvním kolem a pak už se točí stále dokola.
EDIT: A drobné upřesnění řešení smrti postav na vysokém levelu - pokud vám umře, je OK si vyrobit do stáje náhradu na stejném levelu a nasadit ji při nejbližší vhodné příležitosti.

A můžete se domlouvat, kam vyrazíte příště a tak...
Odpovědět

Zpět na „OSEnauti – otevřené hraní OSE“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: lomax00 a 1 host