Poměr času stráveného „akcí“ a „pohodou“ v delší kampani
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22590
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poměr času stráveného „akcí“ a „pohodou“ v delší kampani
Osobně takové věci nerozhoduju, protože na to mám karty a mechaniku iniciativy. Mají hráči iniciativu? Pak si můžou jít, jsm chtějí, a já nemám právo jim v to bránit (a pokud bych moc chtěl, musím na to spotřebovat své omezené Rezervy)? Hráči iniciativu ztratili? Pak můžou mít plány, jaké chtějí, ale mám právo jim do cesty hodit potíže, které musí řešit (nebo se jim aktivně vyhýbat).Markus píše:Ale popsaná praktická rozhodnutí jsou přece něco, co ve hře musíte rozhodovat i vy, ne? Jde to nějak jinak než „podle citu“ a „jak to samo vyplyne“?
Taktéž hráči mají možnost vyčerpat své zdroje (aspekty), získat iniciativu a v další scéně tím mít možnost se volně rozhodnout, co dělat dál.
Citem mi stačí to jen tu a tam doladit.
hraju: Ω Projekt Omega
- Quentin
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9334
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Poměr času stráveného „akcí“ a „pohodou“ v delší kampani
Se kterým, tell me more! Pokud vím, tak jsou tam tři
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Re: Poměr času stráveného „akcí“ a „pohodou“ v delší kampani
Spoiler
Pobili v Zigguratu ještěráky a dračí dívku odvedli do tábora, pak jí ale alchymista bral krev na rozbor a moc se s tím nemazlil. Nedávali jí kaši, takže další den se probrala a proměnila
Kouzelník, kterej měl v noci poslední hlídku, všechny vzbudil černým bleskem. Úvodní dech všichni se štěstím ustáli a rozprchli se do všech stran. Dračice pak máchla křídly, obřím skokem se přesunula ke kouzelníkovi, sevřela ho do spáru (čím ho zároveň poslala do bezvědomí) a vznesla se do vzduchu. Válečník (kouzelníkův bratr) se do ní pokusil narazit z boku, ona ho ale srazila ocasem a zpřelámala mu pár žeber. Následně ji díky vypětí rychlosti dohnal, vyskočil jí na hřbet a drtivým stiskem se chytil za jeden z ostnů. Zloděj mezitím vypil lektvar charismatu a zavolal, že je dračí princ, čímž upoutal její pozornost a získal pro ostatní jedno kolo. Vrhání kopí a střelba z luku a kuše se většinou odrážely od dračích šupin, zato válečník zavěšenej na hřbetě se ukázal bejt dost nepříjemnej, protože před ním dost dobře nemohla uhýbat. Pustila kouzelníka (ten utrpěl další těžký zranění pádem), ohnula štíhlej krk a chytila válečníka do zubů. Tím ho taky poslala do bezvědomí a následně ho odhodila dolů, takže taky schytal těžký zranění pádem. Tím se ale odkryla a následující salva oštěpu a šípů ji celkem pocuchala, takže se rozhodla radši neriskovat a odletěla pryč.
Žádná postava nakonec neumřela, protože družina měla dva vzácný lektvary regenerace, který dokážou vyléčit i ta nejtěžší zranění. Nebejt toho, byly by dva mrtví.
Kouzelník, kterej měl v noci poslední hlídku, všechny vzbudil černým bleskem. Úvodní dech všichni se štěstím ustáli a rozprchli se do všech stran. Dračice pak máchla křídly, obřím skokem se přesunula ke kouzelníkovi, sevřela ho do spáru (čím ho zároveň poslala do bezvědomí) a vznesla se do vzduchu. Válečník (kouzelníkův bratr) se do ní pokusil narazit z boku, ona ho ale srazila ocasem a zpřelámala mu pár žeber. Následně ji díky vypětí rychlosti dohnal, vyskočil jí na hřbet a drtivým stiskem se chytil za jeden z ostnů. Zloděj mezitím vypil lektvar charismatu a zavolal, že je dračí princ, čímž upoutal její pozornost a získal pro ostatní jedno kolo. Vrhání kopí a střelba z luku a kuše se většinou odrážely od dračích šupin, zato válečník zavěšenej na hřbetě se ukázal bejt dost nepříjemnej, protože před ním dost dobře nemohla uhýbat. Pustila kouzelníka (ten utrpěl další těžký zranění pádem), ohnula štíhlej krk a chytila válečníka do zubů. Tím ho taky poslala do bezvědomí a následně ho odhodila dolů, takže taky schytal těžký zranění pádem. Tím se ale odkryla a následující salva oštěpu a šípů ji celkem pocuchala, takže se rozhodla radši neriskovat a odletěla pryč.
Žádná postava nakonec neumřela, protože družina měla dva vzácný lektvary regenerace, který dokážou vyléčit i ta nejtěžší zranění. Nebejt toho, byly by dva mrtví.
Re: Poměr času stráveného „akcí“ a „pohodou“ v delší kampani
Vůbec netušim, nikdy nebyla potřeba to sledovat. A vždycky je kolem dostatek hooks aby se postavy k nějaký akci dostaly, když už je odpočinek přestane bavit. Přinejhorším můžu některý připomenout formou náhodně zaslechnutýho rozhovoru NPC, letáku na vývěsce, inzerátu v novinách.... nebo, když není čas nebo nálada začínat větší akci, tak ad-hoc zápletka typu "podvádíš v kartách", "koukáš mi po holce", nebo potřeba lekce slušnýho chování (určitě jsi viděl Tři mušketýry, jak rychle se York dostal k soubojům s Reedem, Finlayem, a Chamberlainem)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Vitus a 8 hostů