Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Družina:
Elfí zlodějka
Trpasličí bojovník
Půlelfí čaroděj
Hechmeni:
Zlobří bard Molender
Elfí zlodějka
Trpasličí bojovník
Půlelfí čaroděj
Hechmeni:
Zlobří bard Molender
Naposledy upravil(a) Log 1=0 dne 12. 3. 2022, 20:55, celkem upraveno 1 x.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Družina putovala Hněvivými vřesovišti, když narazila na dva trpaslíky. Jeden byl zavalen vozem a druhý přivázaný ke stromu. Na nátlak družinového trpaslíka je osvobodili, a dozvěděli se, že jim jejich zlobří průvodce ukradl železo. Při tom se ale tak hádali, že bylo jasné, že nejde jen o tohle. Přesto se družina vydala železo získat, s tím, že většina připadne jí. Situace se zkomplikovala, když se ukázalo, že zlobří večírek, na který železo mezitím doputovalo, je větší, než si mysleli. Chvíli přemýšleli, že se na to vykašlou, ale pak zlobři přivedli elfa a chystali se ho rožnit. Elfí zlodějka se ho z rodové sounáležitosti rozhodla zachránit. A to postupnou likvidací zlobrů. Ale zákeřné bodnutí zlobra dýkou není tak účinné, jak doufala, tak se rychle ukryla, ale situace se nevyvíjela růžově. Naštěstí trpasličí bojovník nadešel lom horem a začal na zlobry pokřikovat takové urážky, až se snad všichni zlobři zvedli a šli mu nakopat zadek.
Elfka využila situace, osvobodila elfa, který utekl, aniž by řekl děkuji, a pak se rozhodla zachránit nějaké železo. Při tom ji vyrušil zlobří bard, který jediný neběžel za trpaslíkem. Nejdřív vytáhla dýku, ale když zjistila, že bard je celkem přátelský, tak se s ním dala do řeči, a nakonec ho přemluvila, aby se k nim přidal, že na cestách určitě najde lepší publikum než ožralé zlobry. Tak naložili železo a odešli. Mezitím i trpaslík setřásl hordu pronásledovatelů a vrátil se na místo srazu. Tam zaútočil na zlobra, ale když zjistil, že ho elfka brání, přestal a situace se rychle vysvětlila. Zároveň ale vyšlo najevo, že zloděj železa je ve skutečnosti vnuk jednoho z trpaslíků a ostatní zlobři ho na konci večírku chtějí nechat bojovat s medvědem, v čemž by nejspíš neměl šanci. Družina se tvářila, že ji to nezajímá, ale bard se nabídl, že situaci vyřeší. Odešel zpět mezi zlobry i s trpaslíkem, vyvolal nějaký virvál, aby se mohli děd a vnuk znovu sejít a pak se vrátil s nimi oběma. Družina na ně počkala, ale v tuhle chvíli už bylo lépe se nezdržovat, než zlobři zjistí, že jim někdo a možná i něco chybí.
Na cestě uviděli dvě početné ozbrojené skupiny, lidi a trpaslíky. Jejich velitelé se přeli o železo, lidé si za něj zaplatili, a trpaslíkům právoplatně patřilo, a byla chyba těch druhých, že si ho nehali ukrást, nebo nakupují od zlodějů. To zjistila elfí zlodějkla, která se přiblížila na doslech, a všichni věděli, která bije. Rozhodli se tedy prodat železo orkům v Šípovém oku, které ač tak dva dny cesty odsud, bylo nejbližším sídlem, které nepřináleželo ani jednomu z rodů (a nejspíš i konkrétních obcí) které by se mohly cítit ošizené, pokud se tyto armády vrátí s nepořízenou.
Cesta neprobíhala zrovna klidně, zaútočili na ně troll a loupežníci, ale toho i ty snadno porazili, a tak se největší pohromou ukázali komáři, kteří poštípali půlelfího čaroděje tak, že se z toho psychycky zhroutil. Naštěstí ho povzbudivá slova trpasličího bojovníka zase postavila na nohy. Když se utábořili, tak půlelfí čaroděj navíc prochladl, protože se skupině nepodařilo rozdělat oheň. Přemluvil elfku aby ho zahřála. O tom, jak zahřívání probíhalo, vyprávěli každý druhý den ráno něco jiného.
Elfka využila situace, osvobodila elfa, který utekl, aniž by řekl děkuji, a pak se rozhodla zachránit nějaké železo. Při tom ji vyrušil zlobří bard, který jediný neběžel za trpaslíkem. Nejdřív vytáhla dýku, ale když zjistila, že bard je celkem přátelský, tak se s ním dala do řeči, a nakonec ho přemluvila, aby se k nim přidal, že na cestách určitě najde lepší publikum než ožralé zlobry. Tak naložili železo a odešli. Mezitím i trpaslík setřásl hordu pronásledovatelů a vrátil se na místo srazu. Tam zaútočil na zlobra, ale když zjistil, že ho elfka brání, přestal a situace se rychle vysvětlila. Zároveň ale vyšlo najevo, že zloděj železa je ve skutečnosti vnuk jednoho z trpaslíků a ostatní zlobři ho na konci večírku chtějí nechat bojovat s medvědem, v čemž by nejspíš neměl šanci. Družina se tvářila, že ji to nezajímá, ale bard se nabídl, že situaci vyřeší. Odešel zpět mezi zlobry i s trpaslíkem, vyvolal nějaký virvál, aby se mohli děd a vnuk znovu sejít a pak se vrátil s nimi oběma. Družina na ně počkala, ale v tuhle chvíli už bylo lépe se nezdržovat, než zlobři zjistí, že jim někdo a možná i něco chybí.
Na cestě uviděli dvě početné ozbrojené skupiny, lidi a trpaslíky. Jejich velitelé se přeli o železo, lidé si za něj zaplatili, a trpaslíkům právoplatně patřilo, a byla chyba těch druhých, že si ho nehali ukrást, nebo nakupují od zlodějů. To zjistila elfí zlodějkla, která se přiblížila na doslech, a všichni věděli, která bije. Rozhodli se tedy prodat železo orkům v Šípovém oku, které ač tak dva dny cesty odsud, bylo nejbližším sídlem, které nepřináleželo ani jednomu z rodů (a nejspíš i konkrétních obcí) které by se mohly cítit ošizené, pokud se tyto armády vrátí s nepořízenou.
Cesta neprobíhala zrovna klidně, zaútočili na ně troll a loupežníci, ale toho i ty snadno porazili, a tak se největší pohromou ukázali komáři, kteří poštípali půlelfího čaroděje tak, že se z toho psychycky zhroutil. Naštěstí ho povzbudivá slova trpasličího bojovníka zase postavila na nohy. Když se utábořili, tak půlelfí čaroděj navíc prochladl, protože se skupině nepodařilo rozdělat oheň. Přemluvil elfku aby ho zahřála. O tom, jak zahřívání probíhalo, vyprávěli každý druhý den ráno něco jiného.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Poslední věta opravdu pobavila.
Radim "Smrk" Trčálek
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Dnes aktivně hrající Zapovězené země. Hotové a rozpracované dobrodružství:
Vražedné světlo Strach nad Kelpenem Kdo seje vítr
Překlady:
VtM 5V startovací sada, Vetřelec startovací sada, Rozbité příběhy-rychlý start
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Na další sezení nedorazil půlelfí čaroděj.
Ostatní pokračovali k orkům. Zabili okřídlenou zombii, ale pak na ně zaútočila žába pokrytá očima. Zakvákala tak strašlivě, že všechny paralyzovala hrůzou. Sežrala Dulmara, Drobka a Malmora, ale to jí stačilo (TPK po jednom hodu mi přišlo až moc antiklimatické). Mohli tak nést méně železa, ale i tak pokračovali do Šípkového oka. Cestou narazili na orčího barda jménem Merigall, který měl zlaté oči, stejně jako jejich poslední přeživší hechmen. Naznačili něco o dědictví, ale více se o tom nechtěli bavit. Dalším, na koho narazili, byl elfí druid, který je požádal o brož orčí císařovny. Dal jim rady, magické přívěsky a rubín. Takto vybavení pokračovali do orčí pevnosti. Tam prodali železo a elfka se císažovně tak vlísala, že mohli u dvora zůstat. Elfka pak jedné noci (asi po 3 dnech) vlezla do její ložnice a vyměnila rubín v broži. Při tom se jí zjevila Iridne, ale elfka jí dojala smutným povídáním, a že potřebuje trochu pomoct se svými zájmy. Dokonce odpřísáhla, že se potom vrátí a pomůže orkům vybudovat jejich civilizaci. Iridne tedy svolila a nechala se ukrást. Poté se družina vypařila, než orci zjistí, že je obrali a elfové, že jim ten rubín nehodlají dát.
V noci si od zlobřího barda poslechli legendu o krásné skále a rozhodli se jít se tam podívat (metagame dohoda, hráčka elfky měla pocit, že měla víc spotlightu, než jí přísluší, a tak chtěli trpasličí dobrodružství, aby měl prostor hráč trpaslíka).
Ostatní pokračovali k orkům. Zabili okřídlenou zombii, ale pak na ně zaútočila žába pokrytá očima. Zakvákala tak strašlivě, že všechny paralyzovala hrůzou. Sežrala Dulmara, Drobka a Malmora, ale to jí stačilo (TPK po jednom hodu mi přišlo až moc antiklimatické). Mohli tak nést méně železa, ale i tak pokračovali do Šípkového oka. Cestou narazili na orčího barda jménem Merigall, který měl zlaté oči, stejně jako jejich poslední přeživší hechmen. Naznačili něco o dědictví, ale více se o tom nechtěli bavit. Dalším, na koho narazili, byl elfí druid, který je požádal o brož orčí císařovny. Dal jim rady, magické přívěsky a rubín. Takto vybavení pokračovali do orčí pevnosti. Tam prodali železo a elfka se císažovně tak vlísala, že mohli u dvora zůstat. Elfka pak jedné noci (asi po 3 dnech) vlezla do její ložnice a vyměnila rubín v broži. Při tom se jí zjevila Iridne, ale elfka jí dojala smutným povídáním, a že potřebuje trochu pomoct se svými zájmy. Dokonce odpřísáhla, že se potom vrátí a pomůže orkům vybudovat jejich civilizaci. Iridne tedy svolila a nechala se ukrást. Poté se družina vypařila, než orci zjistí, že je obrali a elfové, že jim ten rubín nehodlají dát.
V noci si od zlobřího barda poslechli legendu o krásné skále a rozhodli se jít se tam podívat (metagame dohoda, hráčka elfky měla pocit, že měla víc spotlightu, než jí přísluší, a tak chtěli trpasličí dobrodružství, aby měl prostor hráč trpaslíka).
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Na minulé sezení dorazil půlelf, ale ne elfka.
Ale zůstal plán putovat do Krásné skály. A ta cesta zabrala skoro celé sezení. Potkali postupně:
7 loupežníků. Přesila 7:2 by byla smrtící, ale trpaslíkovi se podařilo je zastrašit odvážným vystupováním.
Orčí vesnici, kterou opustili dřív, než je místní postřehli.
Démona s šedou kůží a dlouhými drápy. Půlelf zvedl trpaslíka na ramena (měl zraněnou nohu) a prchl s ním pryč.
Orčího diplomata, který jim předal hromadu informací o krásné skále výměnou za informace o tom, co se dělo v šípkovém oku.
Rodinu hobitích cirkusáků se zlatýma očima, kteří pověděli mnoho zajímavého o Merigall.
Oblak krvavé mlhy, ze kterého se horko těžko dostali.
Hlídku kanidů, kteří je povzbudili v cestě.
Teramaldu, dokonce dvakrát. Nejprve trpaslík vylezl na strom a půlelf utekl. Napodruhé se pokusil půlelf trpaslíka vzít a utéct s ním, místo toho ale trpaslík vytáhl půlelfa nahoru. A tak skýsli na stromě až do večera, kdy Teramalda ucítilia jinou kořist.
Kamenopěvce, kteří jim pověděli o svém úkolu a byli nesmírně vděční za varování před teramaldou.
A pak dalšího, který ty první dobíhal.
Potom tedy konečně dorazili na Krásnou skálu. Chvilku se rozkoukávali a pak se přidali k výpravě dvou pratrpaslíků, Arvily z klanu Krombů a trpaslíka se sebevražednými sklony.
Ale do podzemí se jde až příště.
Ale zůstal plán putovat do Krásné skály. A ta cesta zabrala skoro celé sezení. Potkali postupně:
7 loupežníků. Přesila 7:2 by byla smrtící, ale trpaslíkovi se podařilo je zastrašit odvážným vystupováním.
Orčí vesnici, kterou opustili dřív, než je místní postřehli.
Démona s šedou kůží a dlouhými drápy. Půlelf zvedl trpaslíka na ramena (měl zraněnou nohu) a prchl s ním pryč.
Orčího diplomata, který jim předal hromadu informací o krásné skále výměnou za informace o tom, co se dělo v šípkovém oku.
Rodinu hobitích cirkusáků se zlatýma očima, kteří pověděli mnoho zajímavého o Merigall.
Oblak krvavé mlhy, ze kterého se horko těžko dostali.
Hlídku kanidů, kteří je povzbudili v cestě.
Teramaldu, dokonce dvakrát. Nejprve trpaslík vylezl na strom a půlelf utekl. Napodruhé se pokusil půlelf trpaslíka vzít a utéct s ním, místo toho ale trpaslík vytáhl půlelfa nahoru. A tak skýsli na stromě až do večera, kdy Teramalda ucítilia jinou kořist.
Kamenopěvce, kteří jim pověděli o svém úkolu a byli nesmírně vděční za varování před teramaldou.
A pak dalšího, který ty první dobíhal.
Potom tedy konečně dorazili na Krásnou skálu. Chvilku se rozkoukávali a pak se přidali k výpravě dvou pratrpaslíků, Arvily z klanu Krombů a trpaslíka se sebevražednými sklony.
Ale do podzemí se jde až příště.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21016
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Jo. Ale může to být tím, že házím v každém hexu.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Družina a jejich NPC doprovod sestoupila pod krásnou skálu a hned na začátku narazila na trpasličího prince zajatého orky. Zachránili ho a poraovali dál. Narazili na pár zajímavostí, ale žádnou hrozbu, dokud nedošli k podzemní nádrží. A tam se utábořili, protože to bylo poměrně bezpečné místo, a oni si potřebovali odočnout po boji na začátku. Během té doby jim Arvila pověděla o Vondu a z vedlejšíc jeskyní vyleza jejich známá elfka. (To je tak, když hráč přijde v polovině sezení.) V novém počtu bez potíží překonali čistou nádrž a ve špinavé se utkali s obří olihní. Snadno ji udolalia naložili na saně, jakožto osobité přilepšení k zásobám.
Bez potíží prošli i skalním městem a sjeli po skalním schodišti za výskotu pratrpaslíka a zděšeného vytí všech ostatních. Pak našli podzemní džungli, ve které se pravidelně širokou brázdou valilo lávové slunce. Když se dozvěděli, že na překonání brázdy mají vždy hodinu, moc je to nepotěšilo . Strávili dlouhý čas plánováním stavby visutého mostu, ale pak to zavrhli. Elfka nabídla ještěrům na téhle straně maso z olihně, okud jim pomůžou přenést věci. Ti souhlasili, pokud zajistí, aby na ně ti na druhé straně neútočili. Půlelf zapálil pochodeň, došel k brázdě a ukázal ji ještěrům na druhé straně za křiku, že jim ji narve do zadku. To je vyděsilo a prchli. Mohutná karavana nosičů dopravila sáně a zásoby v časovém limitu na druhou stranu.
A tím skončil limit na tohle sezení.
Bez potíží prošli i skalním městem a sjeli po skalním schodišti za výskotu pratrpaslíka a zděšeného vytí všech ostatních. Pak našli podzemní džungli, ve které se pravidelně širokou brázdou valilo lávové slunce. Když se dozvěděli, že na překonání brázdy mají vždy hodinu, moc je to nepotěšilo . Strávili dlouhý čas plánováním stavby visutého mostu, ale pak to zavrhli. Elfka nabídla ještěrům na téhle straně maso z olihně, okud jim pomůžou přenést věci. Ti souhlasili, pokud zajistí, aby na ně ti na druhé straně neútočili. Půlelf zapálil pochodeň, došel k brázdě a ukázal ji ještěrům na druhé straně za křiku, že jim ji narve do zadku. To je vyděsilo a prchli. Mohutná karavana nosičů dopravila sáně a zásoby v časovém limitu na druhou stranu.
A tím skončil limit na tohle sezení.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Re: Logova Krkavcova čistka - ver. 1
Pratrpaslík otevřel dveře zajiětěné hádankou, a sestoupil s družinou do lesa obřích hub, kde je napadlo šest obřích pavouků. Jeden prakticky okamžitě vyřadil elfku a pochroumal jí rameno. Ostatní ale bojovali udatně, trpaslík vyřadil dva pavouky, půlelf jednoho a zbytek dorazila Arvila z klanu Krombů. Pokračovali na planiny, kde přešli bez potíží pomocí robotů. A konečně se tak dostali k cíli své cesty. Síti, ve které byla uvězněna dračice Skarne.
Prakticky celý zbytek sezení tvořila dlouhá a výživná diskuse o tom, jestli ji osvobodit (navrhovala elfka) nebo jí opravit vězení (navrhoval trpaslík). Půlelf ji navrhl zabít, ale to bylo zamítnuto. Nakonec bylo dohodnuto, že Skarne odpřísáhne, že upustí od pomsty na trpaslících, a poté bude propuštěna. A tak se i stalo. Jenže když odlétala, tak prorazila téměř svislý tunel obřích rozměrů skrz horu, a tím zničila i kus původní cesty sem. Nahoru tedy jeli trpasličím výtahem. Elfce se nelíbilo, že musí použít nějaké kovové šílenosti trpasličí výroby. Trpaslíkovi se to nelíbilo o moc víc, zvláště když zjistil, že to ještě netestovali. Půlelfa mrzelo hlavně to, že se do kabiny nevejde hromada věcí, které naraboval cestou sem. Ale nebylo zbytí, vlezli do toho a nechali se vystřelit. V pořádku se dostali nahoru, byť to byl velmi adrenalinový zážitek. Nahoře se konečně sebrala Arvila, zdrbnutá po zjištění, že skarne je naživu. Oznámila, že hodlá navštívit Pelargii, chrám vyhlášený informacemi o artefaktech. Trpaslík ji chtěl doprovázet, elfka se chtěla na něco zeptat, a půlelf neměl nic lepšího na práci, tak vyrazili s ní.
Prakticky celý zbytek sezení tvořila dlouhá a výživná diskuse o tom, jestli ji osvobodit (navrhovala elfka) nebo jí opravit vězení (navrhoval trpaslík). Půlelf ji navrhl zabít, ale to bylo zamítnuto. Nakonec bylo dohodnuto, že Skarne odpřísáhne, že upustí od pomsty na trpaslících, a poté bude propuštěna. A tak se i stalo. Jenže když odlétala, tak prorazila téměř svislý tunel obřích rozměrů skrz horu, a tím zničila i kus původní cesty sem. Nahoru tedy jeli trpasličím výtahem. Elfce se nelíbilo, že musí použít nějaké kovové šílenosti trpasličí výroby. Trpaslíkovi se to nelíbilo o moc víc, zvláště když zjistil, že to ještě netestovali. Půlelfa mrzelo hlavně to, že se do kabiny nevejde hromada věcí, které naraboval cestou sem. Ale nebylo zbytí, vlezli do toho a nechali se vystřelit. V pořádku se dostali nahoru, byť to byl velmi adrenalinový zážitek. Nahoře se konečně sebrala Arvila, zdrbnutá po zjištění, že skarne je naživu. Oznámila, že hodlá navštívit Pelargii, chrám vyhlášený informacemi o artefaktech. Trpaslík ji chtěl doprovázet, elfka se chtěla na něco zeptat, a půlelf neměl nic lepšího na práci, tak vyrazili s ní.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů