RPG předsevzetí na rok 2022
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
RPG předsevzetí na rok 2022
Sprostě vykrádám KDoleckův nápad z jeho Discord serveru One shoty a minikampaně, protože by mě zajímalo vidět to i na RPG Fóru.
Máte nějaká RPG předsevzetí/cíle/přání pro rok 2022?
Cross-posting povolen (tj. klidně překopírujte svou odpověď odjinud).
Máte nějaká RPG předsevzetí/cíle/přání pro rok 2022?
Cross-posting povolen (tj. klidně překopírujte svou odpověď odjinud).
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
-
- Noob of The Round Table
- Příspěvky: 9352
- Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
- Bydliště: Praha
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Westmarches nemá nic společného s více DMy, ne? Je to o (rotujících) hráčích.
Ale teda ani obyčejný WM formát se nám neudržel. Máme za sebou 32 sezení, ale cca od 15. se sestava ustálila a je z toho normální dnd kampaň.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
-
- Příspěvky: 1753
- Registrován: 4. 10. 2021, 11:13
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Hmm.. vzhledem k tomu, že Každou hru beru tak, že ji sice vedu, ale nemám nad ní plnou kontrolu a zasahují mi do ní ostatní hráči, tak asi nevidím žádný problém s tím, kdyby to dělali i jiní GMové.
"Nadšený kontrarián."
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
Kostka, http://www.d20.cz
- stovky článků (tipy k hraní, recenze, design a teorie, ...) a diskusí, skupinové sekce s rozsáhlou podporou, ...a mnohé další.
-
- Příspěvky: 2698
- Registrován: 20. 7. 2017, 14:06
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
1. Tohle byl blbý cíl, protože se těžko vyhodnocuje. Určitě toho pro JaD nevzniklo tolik, kolik bych rád, vlastně se to spíš pořád peče, ale u všech "oficiálních" věcí jsem tak nějak přítomen, odpovídám na Discordu JaD, atd. takže snad můžu říct, že splněno.Log 1=0 píše: ↑1. 1. 2022, 17:27 1. Být co nejvíce nápomocen rozvoji JaD a jejich komunity.
2. Dohrát obě kampaně "Logův velký mix" v ZZ. Začít kampaň v JaD, případně vedle toho zkusit Krkavcovu čistku.
3. Přečíst Krkavcovu čistku a Mausritter, pokud tedy výjde.
4. Zahrát si WoD Mágy, případně zkusit i jiný zajímavý systém, co neznám.
5. Dát nějaký ten One-Shot v Projektu Omega, Blades in the Dark nebo Fate.
2. Jedna spíše umřela, než byla dohrána, ale to se někdy stává. Každopádně obě jsou už ukončeny. Takže splněno.
3. Splněno. A snad se dostanu i tomu si je ještě letos zahrát. A kdyby ne, jde to na další rok.
4. Mágové splněni.
5. Nesplněno. Ale ještě je jedna Dálava, tak snad tam.
You are lords. We are slaves. But slaves of our lords are mightier than lords of your slaves.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
***
Chcete nové lidi v RPG? Zabraňte jim potkat Jersona. Nováčci, kteří potkají Jersona, mají vždy mnoho problémů začít hrát. Ti co ho nepotkají, takové problémy nemají.
-
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Je na čase bilancovat:
1) napsat mechaniky Omegy - splněno v první verzi
2) sepsat setting Omegy (USA + možné záhady) - vůbec
3) Vyrobit kartičky aspektů a náhody pro hráče - aspekty ano, na 75%, náhoda ne
4) Sepsat kampaň Lovecraftova země jako hratelný modul - vůbec
5) sepsat kampaň Vzducholoď do Arkhamu jako hratelný modul - vůbec
6) nakreslit Hardmuthovu vilu jako mapu pro RPG - na 50%
7) Vydat alespoň 20 dílů Stvořitelny - vydáno 12
8 ) napsat recenzi JaD - splněno
Edit: Co jsem v předsevzetích neměl - kroužek RPG začátečníků, které učím hrát a vést RPG, a tím související zkušenosti pro další rozvoj Omegy Junior či podobného RPG pro nováčky.
1) napsat mechaniky Omegy - splněno v první verzi
2) sepsat setting Omegy (USA + možné záhady) - vůbec
3) Vyrobit kartičky aspektů a náhody pro hráče - aspekty ano, na 75%, náhoda ne
4) Sepsat kampaň Lovecraftova země jako hratelný modul - vůbec
5) sepsat kampaň Vzducholoď do Arkhamu jako hratelný modul - vůbec
6) nakreslit Hardmuthovu vilu jako mapu pro RPG - na 50%
7) Vydat alespoň 20 dílů Stvořitelny - vydáno 12
8 ) napsat recenzi JaD - splněno
Edit: Co jsem v předsevzetích neměl - kroužek RPG začátečníků, které učím hrát a vést RPG, a tím související zkušenosti pro další rozvoj Omegy Junior či podobného RPG pro nováčky.
Naposledy upravil(a) Jerson dne 29. 12. 2022, 00:19, celkem upraveno 1 x.
hraju: Ω Projekt Omega
-
- Příspěvky: 226
- Registrován: 25. 8. 2010, 11:30
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Psal jsem už na Discord, ale napíšu i sem, ať se to rozproudí
1. Get shit done. - hahaha. Nope.
2. Zahrát si Bitter Reach - Forbidden Lands. - Tak napůl. Hraju Raven's Purge s Mizym a díky za to!
3. Pořádně přečíst a zahrát Symbaroum - ideálně tu jejich kampaň. - Pořádně přečíst ne, ale hrát ano! Opět patří díky Mizymu!
4. zahrát si něco s Markusem - ano, konečně ano! A stálo to za to!
5. zahrát si cokoliv s poetikou Hyper Light Drifter, ale vůbec nevím, jak toho docílit (nutno bádat).- Ech. Pořád ne a pořád vlastně nevím, jak na to.
Podařilo se ale úspěšně rozjet Pathfinder kampaň, která dokonce i úspěšně pokračuje a je dokonce i zábavná
1. Get shit done. - hahaha. Nope.
2. Zahrát si Bitter Reach - Forbidden Lands. - Tak napůl. Hraju Raven's Purge s Mizym a díky za to!
3. Pořádně přečíst a zahrát Symbaroum - ideálně tu jejich kampaň. - Pořádně přečíst ne, ale hrát ano! Opět patří díky Mizymu!
4. zahrát si něco s Markusem - ano, konečně ano! A stálo to za to!
5. zahrát si cokoliv s poetikou Hyper Light Drifter, ale vůbec nevím, jak toho docílit (nutno bádat).- Ech. Pořád ne a pořád vlastně nevím, jak na to.
Podařilo se ale úspěšně rozjet Pathfinder kampaň, která dokonce i úspěšně pokračuje a je dokonce i zábavná
Verba vana aut risui apta non loqui!
-
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
No, tak to ani heverem. Tady jsem totálně podcenil, co s mojí schopností finishovat jakékoliv dílo udělá +1 dítě do domácnosti.1) Dotáhnout Bílý hrad reloaded a Kralsko do publikovatelné podoby.
Úplně mrtvé to není, ale na finišovací piplačku prostě nejsou kapacity. Nechybí ani tak čas, jako hlavně energie a soustředění.
Tohle překvapivě úplně nestojí, ale samozřejmě nestíhám.2) Udělat vyplach bufferu na prvni hrubou publikaci Nesmrtelných a Časostrážců. Přičemž na 90% jsem rozhodnut sloučit to do jedné hry/jednoho settingu, který bude mít jen dva herní režimy.
> Mám napsáno všechno důležité kolem hraní z pozice hráčů i vedení Časostrážců. Teď ale stojím před zásadním rozhodnutím. Má to být bezsystémové? Nebo to navázat na nějaký známý systém, který hacknu? PbtA?
> Mám z Nesmrtelných hotové všechno info pro jednotlivé epochy. Ale teď to potřebuju z hutného textu o réaliích a AWčkové threadmapy překlopit do nějaké 2xA4 formy, kterou si GM na časostrážce vezme na sezení. A to zatím nedávám - viz bod 1.
Dělám, jako bych tu nebyl. Odsunuto na přesrok.3) Naplnit slovník RPG pojmů.
To se povedlo!4) Oživit DnD kampaň Šíleného mága na živo.
Tak z toho se povedlo jen udržet to v chodu a ještě tím "v chodu" člověk musí myslet belhání na obě nohy.5) Udržet v chodu Děti mraků a ideálně je rozšířit, aby opravdu vedlo víc GMů a hrálo se třeba 1x týdně - a zůstalo to West Marches.
- Sazmořejmě to zdegradovalo na kampaň se stabilním jádrem hráčů
- Jediný alternativní GM, co se přidal, zase odpadl, pro nepotkávající se očekávání
- A i to hardcore jádro je natolik časově roztahané, že je z toho spíš zamrzlý projekt s občasným jednorázovým probuzením z hybernace, než stálá a běžící hra.
Ale dneska večer hrajeme, tak úplně mrtvé to není.
Splnilo se, že hraju Ironsworn GMless PbP. Ale bez reflufu, v origoš settingu.6) Zahrát si Ironsworn GMless nebo "putovní GM" PbP v nějakém šíleném reflufu.
No, celková bilance, nic moc.
-
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21028
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Mám založit nové vlákno pro 2023, nebo prostě budeme pokračovat v tomhle?
===
Každopádně moje bilance...
1. Překonat svůj rekord 37 sezení v loňském roce.
Ehm... nevím. Jdu si to spočítat, ono se to bude hodit při vyplňování ankety:
OSE: 14 sezení na Erillionu, 7 v Xyntillanu, 1 ve švihlých místech
- Helvéczia: 6 sezení
- DCC: 2 sezení v hospodě
- WFRP: 2 sezení
- Dračák podle staré školy: 1 na Slezině
- OD&D: 1 na Slezině
- Blades in the Dark: 1 na Slezině
- RuneQuest: 1 online sezení
Tak pokud nic nepřehlížím, to jsem na 36 sezeních, tj. těsně jsem neuspěl!
2. Dotáhnout svoji aktuální kampaň v OSE do fáze, kdy jak já, tak mí hráči, získáme ten legendární „player skill“ v hraní starého D&D, kdy už budeme vědět, jak na to.
No tak nějaké zkušenosti jsem nabral, takže dejme tomu, že splněno, byť pořád je co se učit.
3. Pomoct realizovat české vydání OSE (to by mělo být skoro jisté, ale přát si to i tak můžu
Ano!
4. Pokračovat v kampani WFRP: Enemy Within druhým dílem, Death on the Reik.
Máme za sebou už dvě sezení, takže jsme začali!
5. Zahrát si RuneQuest.
Sice jen jednou, ale počítá se to jako ano!
6. Oživit zdejší Siročinec v podobě, která byla původním nápadem, ale nakonec z toho sešlo – jako multikampaň her, mezi kterými si hráči přenášejí pořád ty samé postavy.
OSEnauti, anyone?
7. Vést online kampaň ve stylu West Marches v megadungeonu Castle Xyntillan.
- Ano!
===
Takže bilance zdá se velice povedená. Asi jsem si nastavil moc lehké cíle. Ty na příští rok musím teprve vymyslet.
===
Každopádně moje bilance...
1. Překonat svůj rekord 37 sezení v loňském roce.
Ehm... nevím. Jdu si to spočítat, ono se to bude hodit při vyplňování ankety:
OSE: 14 sezení na Erillionu, 7 v Xyntillanu, 1 ve švihlých místech
- Helvéczia: 6 sezení
- DCC: 2 sezení v hospodě
- WFRP: 2 sezení
- Dračák podle staré školy: 1 na Slezině
- OD&D: 1 na Slezině
- Blades in the Dark: 1 na Slezině
- RuneQuest: 1 online sezení
Tak pokud nic nepřehlížím, to jsem na 36 sezeních, tj. těsně jsem neuspěl!
2. Dotáhnout svoji aktuální kampaň v OSE do fáze, kdy jak já, tak mí hráči, získáme ten legendární „player skill“ v hraní starého D&D, kdy už budeme vědět, jak na to.
No tak nějaké zkušenosti jsem nabral, takže dejme tomu, že splněno, byť pořád je co se učit.
3. Pomoct realizovat české vydání OSE (to by mělo být skoro jisté, ale přát si to i tak můžu
Ano!
4. Pokračovat v kampani WFRP: Enemy Within druhým dílem, Death on the Reik.
Máme za sebou už dvě sezení, takže jsme začali!
5. Zahrát si RuneQuest.
Sice jen jednou, ale počítá se to jako ano!
6. Oživit zdejší Siročinec v podobě, která byla původním nápadem, ale nakonec z toho sešlo – jako multikampaň her, mezi kterými si hráči přenášejí pořád ty samé postavy.
OSEnauti, anyone?
7. Vést online kampaň ve stylu West Marches v megadungeonu Castle Xyntillan.
- Ano!
===
Takže bilance zdá se velice povedená. Asi jsem si nastavil moc lehké cíle. Ty na příští rok musím teprve vymyslet.
-
- Příspěvky: 2666
- Registrován: 21. 7. 2006, 09:03
- Bydliště: Kladno
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Check.
Negative, nakonec jsem ZZ vzdal, nepřišel jsem tomu na chuť, ale i tak Mizymu a ostatním děkuji, že to se mnou tak dlouho vydrželi.
Check, tímto všem děkuji za všechny hry (pořád mi tam visí nedohraný Joško Vojcho )
Check (tímto děkuji všem, s kým jsem si mohl zahrát a Kapitánovi, že nade mnou neláme hůl)
Check, tímto děkuji i za zpětnou vazbu a Ecthelionům za skvělá čísla Drakkarů
Negative, sice jsem něco udělal, ale nijak významně jsem s tím nepohnul, neuměl jsem se na to soustředit.
Takže 4/6 alias 2/3 aias 66,67%, to jde
EDIT:
Já bych byl za založení nového .
EDIT2:
Co v předsevzetích nebylo, ale povedlo se:
- zúčastnit se Sleziny - check (obě dvě, tímto děkuji Selhanovi za skvělou organizaci a těším se na další)
- zkusit si Yorkovu hru - check (tímto mu děkuji, že nás s Jezusem v polovičce nevykop, když jsme se rozjeli až moc)
- zkusit si Jersonovu Omegu - check (tímto Jersonovi děkuji, že to vyšlo)
- zkusit si zahrát s Bubákem naživo - check (tímto mu děkuji za barokní zážitek)
- zkusit si něco alternativního - check (tímto děkuji všem, ale jmenovitě Selhanovi)
- zkusit si zahrát něco s Nordem a Karlem, coby vypravěčem - check (tímto jim oběmau děkuji za hry na Gameconu)
- zkusit si Runequest - check (tímto děkuji Mizymu a Bifimu, že mne dovedli k tomu s nimi hrát kampaň)
- zkusit si Mausritter - check (tímto děkuji Karotkovi za pohádkový zážitek)
- zkusit si Dune 2d20 - check (tímto děkuji všem na Gameconu ještě jednou)
EDIT3:
Musím vlézt do kalendářů a podívat se, jestli jsem hrál více, než 30 her a jestli jsem třeba shodou okolností netrumfnul Markuse .
EDIT EDITU3:
Tak jsem to prolezl:
- Runequest Glorantha celkem 20 her (on-line)
- Star Trek Adventures celkem 19 her (on-line)
- Achtward (DrDII) celkem 15 her (on-line)
- Zapovězené země celkem 8 her (on-line)
- D&D5e celkem 3 hry (vše na Gameconu naživo)
- po jedné hře - Star Wars FFG (s Mizym on-line), Cairn (se Selhanem naživo), Yorkův dračák a Electric Bastionland (obojí na jarní Slezině), JaD, PbtA, Dune d20, Vaesen a My Little Pony (vše Gamecon), Omega, Terra Australis, Mausritter a Under Hollow Hills (vše na podzimní Slezině)
Celkem tedy 78 her (ugh), z toho jen 15 naživo, zbytek on-line.
-
- Příspěvky: 17485
- Registrován: 24. 2. 2012, 17:31
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Sice jsem to sem nepsal, protože to nebylo ani tak předsevzetí jako spíš plán práce, ale moje cíle byly:
Vytvořit a vysázet sandboxový dobrodružství do pravidel a odehrát ho na Gameconu.
To se mi v zásadě podařilo, na základě získaný zpětný vazby mám ale ještě hodně co předělávat.
Co nejvíc pohnout s revizí pravidel.
Podle celkovýho počtu stran jsem zhruba ve čtvrtině, pokud počítám čistě pravidla bez bestiáře, tak v polovině.
Rozlousknut nakladatele.
To se ještě úlně nepodařilo, ale je to na dobrý cestě. S nakladatelem jsem předběžně domluvenej, v jednání je název.
Jako neplánovanej bonus se mi podařilo odehrát hru na Slezině, vyzkoušet si OSE a domluvit se s kamarádem, že bude PJovat podle pravidel Dračáku podle staré školy, takže si v něm konečně zahraju postavu. Yay!
edit: Ještě jsem zapomněl:
Vytvořit funčkní prototyp webu.
To se podařilo.
Založit discord server.
To taky.
Vytvořit a vysázet sandboxový dobrodružství do pravidel a odehrát ho na Gameconu.
To se mi v zásadě podařilo, na základě získaný zpětný vazby mám ale ještě hodně co předělávat.
Co nejvíc pohnout s revizí pravidel.
Podle celkovýho počtu stran jsem zhruba ve čtvrtině, pokud počítám čistě pravidla bez bestiáře, tak v polovině.
Rozlousknut nakladatele.
To se ještě úlně nepodařilo, ale je to na dobrý cestě. S nakladatelem jsem předběžně domluvenej, v jednání je název.
Jako neplánovanej bonus se mi podařilo odehrát hru na Slezině, vyzkoušet si OSE a domluvit se s kamarádem, že bude PJovat podle pravidel Dračáku podle staré školy, takže si v něm konečně zahraju postavu. Yay!
edit: Ještě jsem zapomněl:
Vytvořit funčkní prototyp webu.
To se podařilo.
Založit discord server.
To taky.
-
- Příspěvky: 670
- Registrován: 6. 6. 2007, 16:17
- Bydliště: KrPole
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
1. Projekty pro Zapovězené Země
a. Náhodná setkání v Zapovězených Zemích II - 100%
b. Rozšíření dungeonu "Poslední uctívač" z loňské kuchyně na cca. 10 stránek a jeho adaptace pro ZZ - 180% (nakonec se mi to natáhlo na 18 stránek )
c. Dokončení dungeonu "Vězení Neživých" - dejme tomu 50%
d. Alespoň zahájit konceptovou fázi u projektu "Záhadný hvozd ala Holdstock" - žádný měřitelný pokrok, 15%
2. Četba
Ze studijních důvodů bych si rád nastudoval některé "trochu ujeté" moduly (např. Ten o těch chapadlech a Ten o těch očích) - toto jsem stále odkládal a posouval se velmi pomalu - 30%
3. Stručnost a jasnost
Zlepšit se ve výstižnosti popisu při zachování zajímavosti - pořád to není ono. Popis, který napíšu na 5 řádků, pak při dalším čtení dokážu často smrsknout na tři a půl řádku. Ideální by bylo to tak napsat hned napoprvé.
4. Hraní samotné
Až bude léto a hraní tváří v tvář bude víc v pohodě, sebrat odvahu a přihlásit se někam do zatím cizí skupiny na zkušební hraní - splněno na 100%, barbar Cvach děkuje .
5. Estetika a typografie
Vstřebat hlavní zásady a dostat se tak na znatelně vyšší úroveň - o fous snad, ale do nové úrovně mi toho ještě spousta chybí.
6. Překlady
Pošilhávám po Death Frost Doom. Asi to opět zkusím adaptovat pro ZZ, protože mám pořád pocit, že hra ZZ si zaslouží víc materiálu, než je aktuálně k dispozici. Trochu mě děsí rozsah a už jenom ten název! - od jara žádný posun, smutných 15%
7. BONUS
Na začátku roku jsem netušil, že od června do prosince odvyprávím 13 sezení v Zapovězených zemích. Byla a je to zábava. Jak příprava, tak samotné hraní. Snad se mnou budou mít hráči trpělivost i v roce 2023.
V procentech to nevypadá úplně uspokojivě, ale když vezmu v potaz mou subjektivní váhu jednotlivých předsevzetí, jsem spokojen.
a. Náhodná setkání v Zapovězených Zemích II - 100%
b. Rozšíření dungeonu "Poslední uctívač" z loňské kuchyně na cca. 10 stránek a jeho adaptace pro ZZ - 180% (nakonec se mi to natáhlo na 18 stránek )
c. Dokončení dungeonu "Vězení Neživých" - dejme tomu 50%
d. Alespoň zahájit konceptovou fázi u projektu "Záhadný hvozd ala Holdstock" - žádný měřitelný pokrok, 15%
2. Četba
Ze studijních důvodů bych si rád nastudoval některé "trochu ujeté" moduly (např. Ten o těch chapadlech a Ten o těch očích) - toto jsem stále odkládal a posouval se velmi pomalu - 30%
3. Stručnost a jasnost
Zlepšit se ve výstižnosti popisu při zachování zajímavosti - pořád to není ono. Popis, který napíšu na 5 řádků, pak při dalším čtení dokážu často smrsknout na tři a půl řádku. Ideální by bylo to tak napsat hned napoprvé.
4. Hraní samotné
Až bude léto a hraní tváří v tvář bude víc v pohodě, sebrat odvahu a přihlásit se někam do zatím cizí skupiny na zkušební hraní - splněno na 100%, barbar Cvach děkuje .
5. Estetika a typografie
Vstřebat hlavní zásady a dostat se tak na znatelně vyšší úroveň - o fous snad, ale do nové úrovně mi toho ještě spousta chybí.
6. Překlady
Pošilhávám po Death Frost Doom. Asi to opět zkusím adaptovat pro ZZ, protože mám pořád pocit, že hra ZZ si zaslouží víc materiálu, než je aktuálně k dispozici. Trochu mě děsí rozsah a už jenom ten název! - od jara žádný posun, smutných 15%
7. BONUS
Na začátku roku jsem netušil, že od června do prosince odvyprávím 13 sezení v Zapovězených zemích. Byla a je to zábava. Jak příprava, tak samotné hraní. Snad se mnou budou mít hráči trpělivost i v roce 2023.
V procentech to nevypadá úplně uspokojivě, ale když vezmu v potaz mou subjektivní váhu jednotlivých předsevzetí, jsem spokojen.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
-
- Příspěvky: 2117
- Registrován: 26. 2. 2006, 21:28
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Tak se povedlo. Sice až v prosinci, ale i to se počítá.
Always bring a gun to a puppet fight
-
- bubák; Moderátor
- Příspěvky: 6652
- Registrován: 2. 10. 2006, 19:49
- Bydliště: Brno/Ostrava
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Tak moje zhodnocení:
Striktně pojaté: 0
S přimhouřenýma očima: Jedno narychlo spíchnuté sezení Terry Australis asi není rozjezd kampaně, ale je to lepší jak nic.
Striktně pojaté: 0
S přimhouřenýma očima: Jedno narychlo spíchnuté sezení Terry Australis asi není rozjezd kampaně, ale je to lepší jak nic.
Když se kácí les, lítají kopí — sv. Vojtěch
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
Bezejmenný hrdina (vlastnoruční komiks)
Hraju/vedu: D&D 5e, Svitky hrdinů, Příběhy Impéria
Další oblíbené hry: Primetime Adventures, Mountain Witch, Wushu
Vlastnoruční heartbreaker: Fossa (Fate to Old School System Adjustment)
-
- Příspěvky: 928
- Registrován: 2. 11. 2008, 18:38
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Mé vyhodnocení:
Nezbyly kapacity na Night Witches a My Life with Master.
Hrál jsem tři sezení Bluebeard's Bride, minikampaň Polaris, Monsterhearts a AGON.
Nezbyly kapacity na Night Witches a My Life with Master.
Nic se nepodařilo dokončit. Většinu projektů jsem v průběhu roku zrušil, protože jsem si řekl, že za to nestojí. Spíš takový úklid a reorganizace.
Shromáždil jsem podklady. Mám v hlavě výkop, ale v průběhu roku jsem dost omezil svoji komunikaci o teorii RPG a nemám zatím moc chuť se k tomu vracet. Což blokuje snahy tohle nějak posouvat.
Nada. Mám mnohem víc jasno, že je to pevně spojeno s předchozím bodem. Vlastně si říkám, že to by mohla být alternativní cesta pro mne, když se mi o tom nechce psát na fóru, tak to testovat na sobě.
-
- Příspěvky: 4148
- Registrován: 11. 11. 2008, 00:27
- Bydliště: Aštarova flotila
Re: RPG předsevzetí na rok 2022
Zatím nesplněno. Na příští rok stejné předsevzetí.
If you tell me I should be like 'Mercer', you get your wish: you won't be playing at either of our tables.
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy
Neviditelná kniha - oficiální svět pro Dračí doupě / Drd II
Fate: Rozcestí česká mutace 4. edice Fate RPG v knižním vydání
Doplněk pro získávání zkušeností - alternativní pravidla "expení" pro Dračák / DnD / Hlídku / Fate a další systémy