Vychytávky na plynulejší hru
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Vychytávky na plynulejší hru
Vůbec teď nehraju, ale dostal jsem se k 3d tiskárně a napadlo mě udelat si nějaké tokeny, které by ukazovaly ohrožení. Co na to říkáte?
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
- MarkyParky
- Příspěvky: 16381
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: Vychytávky na plynulejší hru
Tyjo, tohle by bylo hezké mít v nějaké formě, aby to šlo dávat přímo pod figurky/k figurkám a spíš to bylo vidět kolem podstavce.
My jsme zvyklí přidávat vedle podstavců kostky, pokud je Ohrožení jiné než 2 ... ale samozřejmě se stává, že někdo při přesunu do postavičky drkne a přetočí ji....
My jsme zvyklí přidávat vedle podstavců kostky, pokud je Ohrožení jiné než 2 ... ale samozřejmě se stává, že někdo při přesunu do postavičky drkne a přetočí ji....
Re: Vychytávky na plynulejší hru
(Jen do šesti? )
Dělám to stejně jako Marky, tzn. kostkou.
Dokud mají hráči jen svou postavu, tak to nají u sebe vedle kostek s iniciativou. Ale ve chvíli, kdy je na scéně hodně bytostí, tak to není úplně ideální.
Takže nějaké označovátka figurek by byly fajn.
Občas jsem teda taky ve stavu, kdy nemám figurky, ale mám rovnou ty kostky, které reprezentují jak bytost na plánu, tak její ohrožení.
Dělám to stejně jako Marky, tzn. kostkou.
Dokud mají hráči jen svou postavu, tak to nají u sebe vedle kostek s iniciativou. Ale ve chvíli, kdy je na scéně hodně bytostí, tak to není úplně ideální.
Takže nějaké označovátka figurek by byly fajn.
Občas jsem teda taky ve stavu, kdy nemám figurky, ale mám rovnou ty kostky, které reprezentují jak bytost na plánu, tak její ohrožení.
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Re: Vychytávky na plynulejší hru
Verze 1.0 s okynkem a počítadlem do 10. Teoreticky není problém z té horní plochy udělat prstenec a do spodního dílu s čísly dat prolis na podstavec figurky. Ještě budu ladit ergonomii, hlavně by to chtělo zatížit, aby se to nemuselo kvůli otočení počítadla zvedat ze stolu...
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti