Stránka 1 z 12
Plánované příručky
Napsal: 4. 1. 2014, 10:41
od OneAboveAll
Na kdy se plánuje nová příručka? O čem tak bude (trochu specifičtěji než je to uvedeno ve Hrách Mocných)? Jak se bude jmenovat? Díky za odpověď
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Napsal: 4. 1. 2014, 13:26
od Bouchi
V podstatě jsou teď ve výhledu (cca do roku 2020) dvě linie:
Taria - přepracování stávajících tarijských modulů pro DrD II a bude-li mít Charles dostatek elánu, vytvoření dvou zbývajících (Jihozápadní Taria a Centrální Taria)
Sourcebooky - moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská). Měly by obsahovat popisy prostředí, v nichž jsou ta která povolání "doma", bytostí charakteristických pro tato prostředí, předmětů či kouzel, a samozřejmě taky příslušné rady pro hraní a inspirace pro příběhy.
Plus nějaké samostatné projekty (máme pár nabídek různých settingů).
Rádi bychom vydávali dvě knížky ročně, ale závisí to hlavně na autorech.
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Napsal: 4. 1. 2014, 19:40
od OneAboveAll
Bouchi píše:moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská).
Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Napsal: 4. 1. 2014, 19:49
od Thror
OneAboveAll píše:Bouchi píše:moduly věnované skupinám příbuzných povolání (vždy jedno základní, dvě pokročilá a dvě mistrovská).
Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2
Ja si to predstavujem skôr v podobe: Kejklíř + Lupič + Zvěd + Stín + Vůdce.
Radšej by som videl poriadne rozšírenie už existujúcich pravidiel, než zahltenie systému dodatočnými pravidlami.
Nových povolaní máš kopu v house rules, a čo som videl bolo celkom kvalitne spracované.
Re: [DrDII: Hry mocných] Oficiální diskuze
Napsal: 4. 1. 2014, 19:53
od Bart
Thror píše:OneAboveAll píše:Těmi příbuznými myslíš povolání co již existují, nebo zde budou nová povolání? Sám bych byl rád za variantu 2 :D
Ja si to predstavujem skôr v podobe: Kejklíř + Lupič + Zvěd + Stín + Vůdce.
určitě, doveností, které by nebyly pokryté stávajícími povoláními je minimum - mohou se přidávat nové ZS, které umožní si postavu více vyprofilovat (třeba z mága vyrobit plnohodnotného kněze), možná mistrovská povolání, ale dost bych se divil, kdyby ještě přišlo nové základní povolání... co by mělo umět?
Re: Plánované příručky
Napsal: 10. 1. 2014, 13:10
od OneAboveAll
Ví už se o názvu chystané příručky?
Re: Plánované příručky
Napsal: 17. 1. 2014, 02:49
od Elltar
Já jako fanoušek a člověk, který se v Tarii i částečně angažoval, bych velmi uvítal Tarii. Tedy oficiální předělávky a dodělání Jihozápadu a centrální Tarie.
Sourcebooky ale zní taky dost zajímavě.
Re: Plánované příručky
Napsal: 17. 1. 2014, 08:27
od Bouchi
OneAboveAll píše:Ví už se o názvu chystané příručky?
Ví se, že mezi nejbližšími třemi příručkami bude nově zpracovaná Taria-Záhvozdí (včetně rozšířených reálií tak, aby nebyl potřeba původní základní modul) a přepracovaná základní kniha pravidel (až se doprodá aktuální várka). Třetí z nejbližších tří příruček (což by měl být sourcebook) ještě není pevně stanovena (adeptů je několik), takže nebudu slibovat.
Re: Plánované příručky
Napsal: 17. 1. 2014, 08:31
od Aljen
Bolo by fajn ak by ti co si kupili drd2 dostali pri novej verzii nejaku zlavu aspon na pdf
Re: Plánované příručky
Napsal: 17. 1. 2014, 08:51
od Bouchi
Pokud je máme evidované (tj. koupili si DrD II u nás v eshopu), tak slevu na nové PDF určitě dostanou. Dost možná i stoprocentní.
Re: Plánované příručky
Napsal: 23. 1. 2014, 16:00
od jefri
Rád by som vedel čo sa chystáte prepracovať na základnej Príručke DrD II. Teda ak to nie je tajné.
Re: Plánované příručky
Napsal: 23. 1. 2014, 18:44
od Fafrin
Všechno
!
Re: Plánované příručky
Napsal: 23. 1. 2014, 19:08
od Pieta
Tak když už to Fafrin prokecl, tak myslím pár bodů pro ukázku zmínit můžu:
- Draci už nebudou létat, není to realistické.
- Čarodějové můžou čarovat jen v případě, že pomocí magických gest správně popíšou, co chtějí dělat. Slovník znakové řeči bude přiložen.
- Hobiti budou vyšší, než lidi.
- Radikálně se omezí seznam dostupných zbraní a zbrojí, protože hráči nechápali, co to je vesnická fantasy, a hrdiny často vybavovali mečem a brněním místo vidlí a zástěry.
- Kejklíři budou povinně nosit šaškovské čepice.
- Alchymisté budou pravidelně testovat, jestli se při práci neotrávili rtutí.
- Protože hráči už jsou dneska zvyklí na jiné, moderní standardy hraní, je třeba jim jinými způsoby dávat najevo, kde je čeká dobrodružství. Proto průvodce u každé cizí postavy, která může hrdinům nabídnout stopy vedoucí k dobrodružství, popíše nad její hlavou veliký vykřičník.
Myslím, že jako ukázka do začátku to stačí. (-:
A vzhledem k tomu, že z týmu to tu všichni čtou, asi se brzo dočkáš i rozumnější odpovědi. (-;
Re: Plánované příručky
Napsal: 23. 1. 2014, 19:22
od York
Pieta píše:
- Draci už nebudou létat, není to realistické.
- Čarodějové můžou čarovat jen v případě, že pomocí magických gest správně popíšou, co chtějí dělat. Slovník znakové řeči bude přiložen.
- Hobiti budou vyšší, než lidi.
- Radikálně se omezí seznam dostupných zbraní a zbrojí, protože hráči nechápali, co to je vesnická fantasy, a hrdiny často vybavovali mečem a brněním místo vidlí a zástěry.
- Kejklíři budou povinně nosit šaškovské čepice.
- Alchymisté budou pravidelně testovat, jestli se při práci neotrávili rtutí.
- Protože hráči už jsou dneska zvyklí na jiné, moderní standardy hraní, je třeba jim jinými způsoby dávat najevo, kde je čeká dobrodružství. Proto průvodce u každé cizí postavy, která může hrdinům nabídnout stopy vedoucí k dobrodružství, popíše nad její hlavou veliký vykřičník.
Zní to zajímavě. Kdy to vyjde?
Ještě bych možná navrhnul, že by se postavy neměly vyčerpávat, když chtějí uspět, ale naopak když chtějí neuspět. Dává to přece smysl: Když třeba někoho honím, tak určitě budu víc vyčerpaný, když ho nakonec nechytím, než když ho doběhnu třema krokama.
Re: Plánované příručky
Napsal: 23. 1. 2014, 19:27
od Pieta
York píše:Ještě bych možná navrhnul, že by se postavy neměly vyčerpávat, když chtějí uspět, ale naopak když chtějí neuspět. Dává to přece smysl: Když třeba někoho honím, tak určitě budu víc vyčerpaný, když ho nakonec nechytím, než když ho doběhnu třema krokama.
Tady tým sáhnul po tzv. jersonádě: hráč utíkajícího dostane příslušný náskok, hráč pronásledujícího se na povel pustí za ním, a čím dříve ho chytí, tím méně se jeho postava musí vyčerpat. V knize budeme samozřejmě počítat i s tím, že hráči a jejich postavy se můžou lišit, např. v tomhle momentě hráč krolla dostane na záda batoh cihel, aby se zohlednilo, že kroll je těžší, než člověk.