Otův zlatý řez
Otův zlatý řez
Nakonec jsem se rozhodl umístit zatím aktuální verzi sem, do prvního příspěvku, aby se to lépe hledalo.
_____________________________________________
Dokud si nevytvořím šuplík, podvědomí odmítá pracovat na jeho naplnění .
_____________________________________________
Dokud si nevytvořím šuplík, podvědomí odmítá pracovat na jeho naplnění .
- Přílohy
-
- Zlatořezníci_01_čisté-mapy.pdf
- (297.68 KiB) Staženo 40 x
-
- Zlatořezníci_02.pdf
- (1017.59 KiB) Staženo 41 x
Naposledy upravil(a) Ota dne 21. 12. 2022, 18:45, celkem upraveno 1 x.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Pár prvobytně pospolných blábolů ...
Dávno polozbořený chrám zapomenutého boha světla obsadil kult Zlatořezníků ...
Sklo, Bronz, Papírmaš, Závěsy, Akustika, Květy, Uzení ... kolečka se roztáčejí .
Dávno polozbořený chrám zapomenutého boha světla obsadil kult Zlatořezníků ...
Sklo, Bronz, Papírmaš, Závěsy, Akustika, Květy, Uzení ... kolečka se roztáčejí .
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Dvakráte měř, aby zlatým byl tvůj řez!“
Když zfetovaní geometři rýsují pentagramy, nemusí se stát nic špatného, ale někdy ano.
Jak si hrdinové poradí s velkými nabroušenými kružítky a vrhacími pěticípými hvězdicemi?
A proč se dobráckému půlobrovi říká Udič?
Pach: Uzené, Přesládlé květy
Materiál: Sklo, Břidlice
Detail: Závěsy, možná Akustika
Už teď je jasné, že se loňský boj o každý centimetr čtverečný bude opakovat .
Když zfetovaní geometři rýsují pentagramy, nemusí se stát nic špatného, ale někdy ano.
Jak si hrdinové poradí s velkými nabroušenými kružítky a vrhacími pěticípými hvězdicemi?
A proč se dobráckému půlobrovi říká Udič?
Pach: Uzené, Přesládlé květy
Materiál: Sklo, Břidlice
Detail: Závěsy, možná Akustika
Už teď je jasné, že se loňský boj o každý centimetr čtverečný bude opakovat .
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Mystickým geometrům se nechcete dostat pod pilu ...
V komplexu panuje dobrá nálada ...
V komplexu panuje dobrá nálada ...
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Závěsy a Akustika zatím předvádějí rozpačitý výkon, diváci zrovna nehýří nadšeím a i trenér od nich čekal víc.
A už to vidíme, reakce je tu. V poločase utkání je v sestavě nahrazuje zatím příliš neznámá Glazura. Držme ji palce.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Vtipně podané Glazura FTW!
To já prostě rezignoval na hod a zvolil jsem si co se mi hodilo do vznikajícího konceptu...shame on me
To já prostě rezignoval na hod a zvolil jsem si co se mi hodilo do vznikajícího konceptu...shame on me
OSR - Open-world Survival horroR
Survive, Save, Solve ...pick two
Survive, Save, Solve ...pick two
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otův zlatý řez
Rozpracovaný nákres chrámového komplexu, jehož severní stěnu tvoří kolmá skála.
Po devíti měsících kreslím na tabletu a oproti ježdění na kole se tato činnost zapomenout dá .
Estéty zklamu, na moc dalších úprav to nevidím.
Určitě brána, možná trochu obvodová zeď a ještě trocha vegetace mimo komplex.
A teď vidím, že mi tam chybí kouř z komína.
Jinak ta podivná věc vlevo za zdí je strom.
Hmm, nevím, jestli mi moje obrázky ušetří věty popisu, když pak budu muset stejně popsat, co je co .
Po devíti měsících kreslím na tabletu a oproti ježdění na kole se tato činnost zapomenout dá .
Estéty zklamu, na moc dalších úprav to nevidím.
Určitě brána, možná trochu obvodová zeď a ještě trocha vegetace mimo komplex.
A teď vidím, že mi tam chybí kouř z komína.
Jinak ta podivná věc vlevo za zdí je strom.
Hmm, nevím, jestli mi moje obrázky ušetří věty popisu, když pak budu muset stejně popsat, co je co .
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- Selhan
- Moderátor
- Příspěvky: 3832
- Registrován: 2. 3. 2016, 13:33
- Bydliště: Pankrác
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otův zlatý řez
Mně přijde, že to máš parádní. Jediné dva detaily, co na mně působí trochu divně, jsou ten skalnatý sráz a jeho stínování, a ten strom který má poněkud přespříliš větví. Vůbec se tím nestresuj.
Toto všechno jsou jen nějaké mé naprosto subjektivní dojmy.
Re: Otův zlatý řez
Začal jsem kreslit přízemí a podzemí chrámu, ale musel jsem se podívat pravdě a uzávěrce do očí.
Izometricky bych to nakreslit nestihl. Tudíž jsem dnes v programu Dungeon Scrawl za 20 minut nakreslil to, co jsem včera nestihl za 2 hodiny a zbývá mi tak čas dokreslit detaily a domyslet různé blbiny.
Izometricky bych to nakreslit nestihl. Tudíž jsem dnes v programu Dungeon Scrawl za 20 minut nakreslil to, co jsem včera nestihl za 2 hodiny a zbývá mi tak čas dokreslit detaily a domyslet různé blbiny.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Příkládám první verzi modulu ZLATOŘEZNÍCI.
Uff, dostal jsem sám sebe pod tlak, neboť jsem se na dvě stránky snažil dostat až moc věcí.
Tím pádem, kvůli nutné stručnosti, nejsou věci popsané tak, jak bych sám od modulu vyžadoval. Omlouvám se tím pádem i sám sobě, pokud tento modul někdy v budoucnu povedu (na druhou stranu si alespoň pocvičím občasnou improvizaci).
Doporučení pro případné Vypravěče:
- nejdřív si přečti šedé rámečky na straně dvě, teprve potom popis lokací na straně jedna
Co bude dodáno po uzávěrce:
- čisté mapy bez čísel a popisů
- PŘIDÁNO
Předsevzetí:
- příště zkusím nejprve navrhnout dungeon na jednu stránku, pak to roztáhnu na dvě a vzniklé mezery zaplním lepším popisem.
Zpětná vazba:
- stejně jako minulý rok si přečtu alespoň polovinu odevzdaných příspěvků a napíšu k nim svůj pohled.
- samozřejmě přivítám jakoukoli zpětnou vazbu k mému příspěvku
Poděkování:
Děkuji Selhanovi za organizaci. Stejně jako minulý rok to byla bezva zábava.
Uff, dostal jsem sám sebe pod tlak, neboť jsem se na dvě stránky snažil dostat až moc věcí.
Tím pádem, kvůli nutné stručnosti, nejsou věci popsané tak, jak bych sám od modulu vyžadoval. Omlouvám se tím pádem i sám sobě, pokud tento modul někdy v budoucnu povedu (na druhou stranu si alespoň pocvičím občasnou improvizaci).
Doporučení pro případné Vypravěče:
- nejdřív si přečti šedé rámečky na straně dvě, teprve potom popis lokací na straně jedna
Co bude dodáno po uzávěrce:
- čisté mapy bez čísel a popisů
- PŘIDÁNO
Předsevzetí:
- příště zkusím nejprve navrhnout dungeon na jednu stránku, pak to roztáhnu na dvě a vzniklé mezery zaplním lepším popisem.
Zpětná vazba:
- stejně jako minulý rok si přečtu alespoň polovinu odevzdaných příspěvků a napíšu k nim svůj pohled.
- samozřejmě přivítám jakoukoli zpětnou vazbu k mému příspěvku
Poděkování:
Děkuji Selhanovi za organizaci. Stejně jako minulý rok to byla bezva zábava.
- Přílohy
-
- Zlatořezníci_01_čisté-mapy.pdf
- (297.68 KiB) Staženo 51 x
-
- Zlatořezníci_01.pdf
- (1017.57 KiB) Staženo 65 x
Naposledy upravil(a) Ota dne 7. 12. 2022, 22:03, celkem upraveno 1 x.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
K poslané verzi přidány i avizované čisté mapy.
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: Otův zlatý řez
Zlatořezníci jsou taková povedená karikatura pythagorejců. Je zajímavé, že podobně jako u Malabarova příspěvku je tu přítomný prvek modifikované vody s účinky ovlivňujícími mysl.
Dobrodružství obsahuje dost interakticních prvků, přitom mám subjektivní dojem, ze všech mnou hodnocených děl je tady nejlepší využití daného prostoru na to, aby vše, co autor vymyslel, popsal bez větších mezer, které by bylo třeba domýšlet. Je to ale dáno asi taky tím, že dungeon má jen jednu frakci a nebylo potřeba popisovat složitější vztahy. Tohle je teda žánr "našli jsme divnou lokaci, poďjme zjistit, proč je to divné". To že to na místě smrdí (doslova), postavy zjistí myslím hned v prvních minutách. Podivíni nám samozřejmě nebudou chtít odhalit svá tajemství, takže se někdo prostě musí proplížit dovnitř, záhadu odhalit a pak to buď vymlátíme anebo necháme být a půjdeme o dům dál. Pokud postavy objeví ukrytý hodnotný poklad, nejspíš půjdou do střetu s mnichy ovládajícími smrtící pravítka a kružítka.
Téma kuchyně je tu využité viditelně, zapojení ostatních ingerediencí působí organicky.
Hnidopišské připomínky: kultisti v místnosti s lebkami jsou v kómatu, ale jdou probudit třesením? Napsal bych, že prostě spí hlubokým spánkem. Také se mi nezdá, že by ukládali mrtvoly do hrobu ve svém komplexu. Chápu potřebu dát postavám prvek, který naznačí, o co tady jde, ale zkusil bych přece jen vymyslet něco jiného. Ta spousta poletujících much by je při rýsování dost obtěžovala
Suma sumárum solidní práce, určitě hratelné, dost možná i rovnou voleje po přečtení bez nějakého dalšího domýšlení. Ale tohle píšu jak svoje poslední hodnocení, možná už jsem unavený a některé zjevné lapsy mi unikají
Dobrodružství obsahuje dost interakticních prvků, přitom mám subjektivní dojem, ze všech mnou hodnocených děl je tady nejlepší využití daného prostoru na to, aby vše, co autor vymyslel, popsal bez větších mezer, které by bylo třeba domýšlet. Je to ale dáno asi taky tím, že dungeon má jen jednu frakci a nebylo potřeba popisovat složitější vztahy. Tohle je teda žánr "našli jsme divnou lokaci, poďjme zjistit, proč je to divné". To že to na místě smrdí (doslova), postavy zjistí myslím hned v prvních minutách. Podivíni nám samozřejmě nebudou chtít odhalit svá tajemství, takže se někdo prostě musí proplížit dovnitř, záhadu odhalit a pak to buď vymlátíme anebo necháme být a půjdeme o dům dál. Pokud postavy objeví ukrytý hodnotný poklad, nejspíš půjdou do střetu s mnichy ovládajícími smrtící pravítka a kružítka.
Téma kuchyně je tu využité viditelně, zapojení ostatních ingerediencí působí organicky.
Hnidopišské připomínky: kultisti v místnosti s lebkami jsou v kómatu, ale jdou probudit třesením? Napsal bych, že prostě spí hlubokým spánkem. Také se mi nezdá, že by ukládali mrtvoly do hrobu ve svém komplexu. Chápu potřebu dát postavám prvek, který naznačí, o co tady jde, ale zkusil bych přece jen vymyslet něco jiného. Ta spousta poletujících much by je při rýsování dost obtěžovala
Suma sumárum solidní práce, určitě hratelné, dost možná i rovnou voleje po přečtení bez nějakého dalšího domýšlení. Ale tohle píšu jak svoje poslední hodnocení, možná už jsem unavený a některé zjevné lapsy mi unikají
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Re: Otův zlatý řez
Toto dobrodružství, jako celek bych hodnotila pozitivně. Téma posedlých geometrů se mi opravdu líbí a popis jejich zbraní je naprosto boží. Asi bych jim dala ještě úhloměr nebo trojúhelník jako štít, ale to už by byla moje úprava.
Popisy jednotlivých částí a místností mi přijdou dostatečné a líbí se mi, že je tam všude zmíněné světlo a skleněné detaily.
Taky je naprosto super zpracování bizarní fantasy rostliny Smichny.
Jen jednu věc bych vytkla: na první stránce má Udírna číslo 13 (i odkazy na ni), ale na druhé stránce číslo 10 (odkazy i mapka).
Popisy jednotlivých částí a místností mi přijdou dostatečné a líbí se mi, že je tam všude zmíněné světlo a skleněné detaily.
Taky je naprosto super zpracování bizarní fantasy rostliny Smichny.
Jen jednu věc bych vytkla: na první stránce má Udírna číslo 13 (i odkazy na ni), ale na druhé stránce číslo 10 (odkazy i mapka).
fluffy and non-lethal nuke
Re: Otův zlatý řez
Sharka získává bod za pozornost, opravuji. Díky.
Dungeon jsem opravil a nahrál do prvního příspěvku, aby se PDF lépe hledalo.
viewtopic.php?p=656949#p656949
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů