[SOLO] Do neznáma
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
[SOLO] Do neznáma
S tu pořád zmiňujou ty sólo hry.
Prozměnu zkouším sólo samotné OSE. Jestli to půjde a nebude to úplná kravina.
Klidně mi do toho kecejte
Družina Hanchmanů V hlavních rolích:
Aktuální kondice družiny i stav dungeonu k nahlédnutí zde.
Zatím nalezený poklad:
Prozměnu zkouším sólo samotné OSE. Jestli to půjde a nebude to úplná kravina.
Klidně mi do toho kecejte
Družina Hanchmanů V hlavních rolích:
Henchman | Vl. | Žvt. | Zbraň | Zbroj | Zvl. | ||||||
Sil | Int | Mdr | Odl | Obr | Cha | Max | |||||
Brandon | Bojovník 3 | 14 | 8 | 11 | 13 | 9 | 12 | 16 | Kropáč | Kroužky | |
Fencig, "ostrý jazyk" | Elf 3 | 8 | 17 | 10 | 5 | 11 | 9 | 5 | Meč | Štít | Infra / Hold Portal / Read languages / Invisibility |
Vševid nepromíjející | Klerik 3 | 6 | 8 | 12 | 12 | 11 | 10 | 14 | Obuch | Kůže | Odvr:3 1:O 2:O 2*:7 3:9 4:11 / Detect magic / Cure-cause harm |
Nickar | Kouzelník 3 | 9 | 17 | 11 | 14 | 11 | 14 | 11 | Nic | Nic | Floating Disc / Hold portal / Detect Invisible |
Sho-Rembo | Půlčík 3 | 9 | 11 | 9 | 18 | 9 | 15 | 19 | Meč | Kroužky | 2 z 6 schovat ve stínu |
Krago z Hor | Trpaslík 3 | 18 | 9 | 15 | 16 | 9 | 14 | 22 | Meč | Kůže+Š | 2 z 6 konstrukční prvky, pasti |
Luven Rychloprst | Zloděj 2 | 13 | 14 | 9 | 12 | 16 | 13 | 2 | nic | nic | Pa:88, Šplh:15, Stín:25, Ticho:20, Kaps: 25 |
_____________________ | ______________ | ______ | ______ | ______ | ______ | ______ | ______ | _______ | ____________ | ____________ | _______________________________________________________ |
Zatím nalezený poklad:
- 7 elektronů (3,5 zl)
- 8 achátů (80 zl)
- truhla zlaťáků (650 zl)
- Bezejmenný Zloděj - propadl se do temnoty, když chtěl utéct dvěma berserků s pomocí prstenu stínů.
- Zeffan trpaslík - koboldi mu rozbili hlavu při přepadu
- Tichý Wilberd Klerik - zadržoval koboldy, aby mohl zbytek družiny utéct, ale sám se za dveře nedostal
- Elf Presto - utrhli mu hlavu při pokusu vyjednávat s gnolly
- Barbar Norin - zabit zezadu při pokusu utéct gnolům
- Kouzelník Beska Miltar - umlácen koboldy v netopýří jeskyni
- Půlčík Pendor - umlácen koboldy v netopýří jeskyni
- Zloděj Mezron - umlácen koboldy v netopýří jeskyni
- Zloděj Bezoums - spadl šachtou po odvázání lana, kterým se měl zachránit elf spadlý do pasti
- X) P:ANO/NE, N:ANO/NE - číslo místnosti, poklad, nestvůra
- RE: Random encounter
- Nas: Naslouchání
- TD: Hledání tajných dveří
- REST: Odpočinek po 1 hodině průzkumu.
- PŘ: Překvapení
- Ini: Iniciativa, první je družina.
- X>Y:Z: Boj, X je útok, Y obrana, Z damage v případě zásahu.
- Pro: Zastavit pronásledování?
Naposledy upravil(a) MarkyParky dne 26. 2. 2023, 12:29, celkem upraveno 38 x.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
"Ehm, ehm ... hledáte někoho? Jestli ztracené kolegy, jsou o patro výš, schody jsou támhle..." vystoupí do popředí elf Presto a rozsvítí, aby i gnollové viděli, s kým mají tu čest. RR:5
"Zaprvé, nevím, co je to ko-le-ga a za druhé, uráží mě to, smradlavý elfe," zavrčí jeden z gnollů zpět.
"Nevím, co mu říkáš, ale změň přístup, nebo to špatně dopadne," napomene Presta Beska Miltar. Přestože nerozumí, z tónu hlasu usoudí, že situace se nevyvíjí dobře.
"No, potkali jsme na horním patře také skupinku gnollů. Přátelsky jsme se pozdravili, vyměnili si pár informací o podzemí...", zkouší dál smířlivý tón Preso. RR:5
To už se ale gnollové rozbíhají do útoku. Ini:2,2 Norin a Presto se postaví do první linie, Beska si připraví dýku o krok víc vzadu a Mezron s Pendorem zkusí zmizet ve stínech, aby se dostali útočníkům do zad. 10<14 Dýka neškodně zasviští vzduchem. Gnollí drápy se vrhnou proti Norinově kropáči a Prestově sekeře. 21>14:5;9<14;4<13;19>17:5;11<13. Barbar se drží proti dvěma gnolům a dokonce jednoho kropáčem tvrdě zasáhne. Presto má menší štěstí. Největší z trojice gnolů k němu přiskočí, hravě odrazí jeho meč, popadne ho oběma rukama s drápy za helmu a prostě mu jí strhne i s jejím obsahem. Bezhlavé torzo v plátové zbroji se zapotácí a zhroutí na zem. Stín:3, Stín:94 Gnoll spokojeně nasaje pach čerstvé krve a pak zpozorní. "Jsou tu ještě dva, někde ve stínech."
Ini:2,2; Mor:7 Družijníci s nalomenou morálkou na nic nečekají. Nechávají na místě přitažené tapisérie a dávají se na úprk jedinou volnou cestou pryč. Gnollové se ještě oženou po barbarovi, 15>12:6;8<12;19>12:4 a ten se skácí k zemi. Pro:4 "Za nimi, pobijeme je všechny" vyštěkne mohutný gnoll. Dusot chodidel se rozléhá dlouhou a širokou chodbou.
Mapu záměrně nedávám. Při úprku se nemapuje
Trojice dobrodruhů prokličkuje úzkou klikatinou, chvíli běží dál a pak se protáhne zúžením. Beska se otočí, pochodeň gnollů zrovna ozáří výstup z klikatiny. Pokračují dál, proběhnou širším dómem a doběhnou až na křižovatku. N:Bandité(3);P:Ne
"Pozor, další světlo, zhasněte!" sykne Mezron, ale pozdě.
"Támhle někdo je!" ozve se trojice postav u malého jezírka kousek před hrdiny. RR:3 "Dobrodruzi! A pěkně pomlácení. Mají určitě spoustu pokladů. Dorazíme je."
Mezron na nic nečeká a strhne své druhy na západ. Po tmě vběhnou do prostorného dómu. Za nimi se ozvou výkřiky, jak se skupina badnitů od severu srazí se skupinou pronásledujících gnollů od jih. "Zastavte se, ticho .... třeba si ti gnollové budou myslet, že nás dohnali. Uvidíme, jak to dopadne. Schovejme se tady..."
"Zaprvé, nevím, co je to ko-le-ga a za druhé, uráží mě to, smradlavý elfe," zavrčí jeden z gnollů zpět.
"Nevím, co mu říkáš, ale změň přístup, nebo to špatně dopadne," napomene Presta Beska Miltar. Přestože nerozumí, z tónu hlasu usoudí, že situace se nevyvíjí dobře.
"No, potkali jsme na horním patře také skupinku gnollů. Přátelsky jsme se pozdravili, vyměnili si pár informací o podzemí...", zkouší dál smířlivý tón Preso. RR:5
To už se ale gnollové rozbíhají do útoku. Ini:2,2 Norin a Presto se postaví do první linie, Beska si připraví dýku o krok víc vzadu a Mezron s Pendorem zkusí zmizet ve stínech, aby se dostali útočníkům do zad. 10<14 Dýka neškodně zasviští vzduchem. Gnollí drápy se vrhnou proti Norinově kropáči a Prestově sekeře. 21>14:5;9<14;4<13;19>17:5;11<13. Barbar se drží proti dvěma gnolům a dokonce jednoho kropáčem tvrdě zasáhne. Presto má menší štěstí. Největší z trojice gnolů k němu přiskočí, hravě odrazí jeho meč, popadne ho oběma rukama s drápy za helmu a prostě mu jí strhne i s jejím obsahem. Bezhlavé torzo v plátové zbroji se zapotácí a zhroutí na zem. Stín:3, Stín:94 Gnoll spokojeně nasaje pach čerstvé krve a pak zpozorní. "Jsou tu ještě dva, někde ve stínech."
Ini:2,2; Mor:7 Družijníci s nalomenou morálkou na nic nečekají. Nechávají na místě přitažené tapisérie a dávají se na úprk jedinou volnou cestou pryč. Gnollové se ještě oženou po barbarovi, 15>12:6;8<12;19>12:4 a ten se skácí k zemi. Pro:4 "Za nimi, pobijeme je všechny" vyštěkne mohutný gnoll. Dusot chodidel se rozléhá dlouhou a širokou chodbou.
Mapu záměrně nedávám. Při úprku se nemapuje
Trojice dobrodruhů prokličkuje úzkou klikatinou, chvíli běží dál a pak se protáhne zúžením. Beska se otočí, pochodeň gnollů zrovna ozáří výstup z klikatiny. Pokračují dál, proběhnou širším dómem a doběhnou až na křižovatku. N:Bandité(3);P:Ne
"Pozor, další světlo, zhasněte!" sykne Mezron, ale pozdě.
"Támhle někdo je!" ozve se trojice postav u malého jezírka kousek před hrdiny. RR:3 "Dobrodruzi! A pěkně pomlácení. Mají určitě spoustu pokladů. Dorazíme je."
Mezron na nic nečeká a strhne své druhy na západ. Po tmě vběhnou do prostorného dómu. Za nimi se ozvou výkřiky, jak se skupina badnitů od severu srazí se skupinou pronásledujících gnollů od jih. "Zastavte se, ticho .... třeba si ti gnollové budou myslet, že nás dohnali. Uvidíme, jak to dopadne. Schovejme se tady..."
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
Trojice tiše stojí, ani nedutá a sleduje ze tmy dění na osvětlené křižovatce.
Ini:1,5 Gnolly zaskočilo, že někdo vyběhl proti nim. 14>14:5; 19>14:6; 12<14 První dva si vyloženě naběhli na kopí lupičů. Ani těžká rána je ale nezkolila. Gnollové nelení a opětují útok. 2<13; 13>13:6; 19>13:8. Dva banditi skončí rozsápaní gnollími pařáty. Ini:1,5; Mor:7. Poslední přeživší bandita zpanikaří a otáčí se na útěk. 10<11; 7<11; 13>11:7 Gnoll ho však strhne zpátky a zardousí.
Trojice dobrodruhů ve tmě tiše zírá na krvavý konec neznámé trojice, který stejně tak dobře mohl být jejich. Stojí tam a ztěžka oddechují ještě chvíli poté, co už se gnollové dávno vytratili zpět do chodby, kterou přišli.
Ini:1,5 Gnolly zaskočilo, že někdo vyběhl proti nim. 14>14:5; 19>14:6; 12<14 První dva si vyloženě naběhli na kopí lupičů. Ani těžká rána je ale nezkolila. Gnollové nelení a opětují útok. 2<13; 13>13:6; 19>13:8. Dva banditi skončí rozsápaní gnollími pařáty. Ini:1,5; Mor:7. Poslední přeživší bandita zpanikaří a otáčí se na útěk. 10<11; 7<11; 13>11:7 Gnoll ho však strhne zpátky a zardousí.
Trojice dobrodruhů ve tmě tiše zírá na krvavý konec neznámé trojice, který stejně tak dobře mohl být jejich. Stojí tam a ztěžka oddechují ještě chvíli poté, co už se gnollové dávno vytratili zpět do chodby, kterou přišli.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
Konečně se trojice odváží rozstvítit. Stojí v prostorném jeskynním domů do kterého ústí čtyři tunely. Dva na severu, jeden na jihu a jedna krátká chodba na křižovatku, na které se před chvílí odehrál onen masakr.
Zvolna se vydají k mrtvolám, pobrat zbytky, co neodnesli gnollové a také si prohlédnout dveře na východ. Překvapí je, že lupiči jsou celí promočení. "Myslím, že bychom měli už vypadnout. Ti lapkové museli někudy přijít, pojďme se podívat, odkud přišli?" navrhuje Beska, zatímco si Mezron bere od jedné mrtvoly kopí a potěžkává ho v ruce."Dobrá, ale nejdřív si poslechněme, co je za těmi dveřmi."
Nas:1, 51) N:Nic, P:Kroužkovka +1
Když ani zlodějův ani hobitův sluch nic neodhalí, Mezronovi to dodá odvahy. "Jen dva prstíčky tam strčíme ..." žadoní o nahlédnutí. Beska neochotně souhlasí a pokusí se otevřít dveře. Ty jsou však něčím zablokované. Vyr: 2 Nakonec povolí, když se o do nich pustí půlčík.
Ukáže se, že z druhé strany byla o dveře opřená mrtvola oblečená v kroužkové zbroji. Nějaký nebožák se tu zavřel a ukryl před pronásledovateli. Nemá už u sebe další vybavení nebo výzbroj, ale zatímco jeho tělo je posekané, zbroj vypadá netknutě, bez jediného poškozeného kroužku.
Trojice se na sebe podívá. "Tak, kdo si ji vezme?"
"Já ne, na mě jsou zbroje moc těžké," odmítne kouzelník.
"Je moc velká," zamrmlá půlčík.
"A moc lesklá a chrastí," povzdechne si zloděj.
Nic jiného v jeskyni není, krom nepravidelných žil modrého kovu v kameni, který ji obklopuje.
"Tak ji alespoň prodáme. Jestli se odsud dostaneme," zhodnotí nakonec situaci zloděj. "A teď si tady za těmi dveřmi v klidu odpočineme, než se vydáme dál." RE:3
Po krátkém odpočinku a svorném nadávání na gnolly družina opatrně vykoukne za dveře a následně se vydá na sever, směrem odkud přišli bandité.
Ve slepě zakončeném tunelu ale nenajdou nic jiného, než podzemní tůň ledové vody a jakýsi komín vedoucí vzhůru. Půlčík si vzpomene, jak byli bandité promočení a prohlásí: "Myslím, že žádná cesta ven odsud nevede. Spadli odtamtud."
"Můžu tam zkusit vyšplhat," navrhne zloděj.
"A co my?" nesouhlasí kouzelník s půlčíkem. "Lano nemáme..."
"Dobře, vrátím sem se, až budete vy dva mrtví," okomentuje jejich neochotu Mezron.
Po krátké poradě se rozhodnou vrátit na křižovatku. Zpět ke gnollům se jim nechce, takže zahnou do velkého dómu. "Opět bych držel pravidlo pravé ruky. Jinak se ztratíme. A hlavně - to nás vyvede na vnější stranu podzemí. A východ bude na vnější straně," navrhne Beska a protože je nejchytřejší, zbylí dva přeživší nic nenamítají.
Zvolna se vydají k mrtvolám, pobrat zbytky, co neodnesli gnollové a také si prohlédnout dveře na východ. Překvapí je, že lupiči jsou celí promočení. "Myslím, že bychom měli už vypadnout. Ti lapkové museli někudy přijít, pojďme se podívat, odkud přišli?" navrhuje Beska, zatímco si Mezron bere od jedné mrtvoly kopí a potěžkává ho v ruce."Dobrá, ale nejdřív si poslechněme, co je za těmi dveřmi."
Nas:1, 51) N:Nic, P:Kroužkovka +1
Když ani zlodějův ani hobitův sluch nic neodhalí, Mezronovi to dodá odvahy. "Jen dva prstíčky tam strčíme ..." žadoní o nahlédnutí. Beska neochotně souhlasí a pokusí se otevřít dveře. Ty jsou však něčím zablokované. Vyr: 2 Nakonec povolí, když se o do nich pustí půlčík.
Ukáže se, že z druhé strany byla o dveře opřená mrtvola oblečená v kroužkové zbroji. Nějaký nebožák se tu zavřel a ukryl před pronásledovateli. Nemá už u sebe další vybavení nebo výzbroj, ale zatímco jeho tělo je posekané, zbroj vypadá netknutě, bez jediného poškozeného kroužku.
Trojice se na sebe podívá. "Tak, kdo si ji vezme?"
"Já ne, na mě jsou zbroje moc těžké," odmítne kouzelník.
"Je moc velká," zamrmlá půlčík.
"A moc lesklá a chrastí," povzdechne si zloděj.
Nic jiného v jeskyni není, krom nepravidelných žil modrého kovu v kameni, který ji obklopuje.
"Tak ji alespoň prodáme. Jestli se odsud dostaneme," zhodnotí nakonec situaci zloděj. "A teď si tady za těmi dveřmi v klidu odpočineme, než se vydáme dál." RE:3
Po krátkém odpočinku a svorném nadávání na gnolly družina opatrně vykoukne za dveře a následně se vydá na sever, směrem odkud přišli bandité.
Ve slepě zakončeném tunelu ale nenajdou nic jiného, než podzemní tůň ledové vody a jakýsi komín vedoucí vzhůru. Půlčík si vzpomene, jak byli bandité promočení a prohlásí: "Myslím, že žádná cesta ven odsud nevede. Spadli odtamtud."
"Můžu tam zkusit vyšplhat," navrhne zloděj.
"A co my?" nesouhlasí kouzelník s půlčíkem. "Lano nemáme..."
"Dobře, vrátím sem se, až budete vy dva mrtví," okomentuje jejich neochotu Mezron.
Po krátké poradě se rozhodnou vrátit na křižovatku. Zpět ke gnollům se jim nechce, takže zahnou do velkého dómu. "Opět bych držel pravidlo pravé ruky. Jinak se ztratíme. A hlavně - to nás vyvede na vnější stranu podzemí. A východ bude na vnější straně," navrhne Beska a protože je nejchytřejší, zbylí dva přeživší nic nenamítají.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
Trojici družijníků uvítá ještě větší, širší a hlavně vyšší jeskyně, než před chvílí.
45:Venku je noc, 5:Všimnou si díry, 67:Nepoplaší netopýry.
Jejich zraky propátrávají strop a Mezron najednou vyjekne: "Podívejte! Hvězdy ... tam, otvor a za ním hvězdná obloha."
V reakci na jeho výkřik se ozve třepetání křídel a pod stropem zapiští a zatočí se několik netopýrů. Ve stejný okamžik světlo ozáří první velkou hromadu guana.
"Psssst, ta jeskyně je plná netopýrů," napomene Mezrona půlčík. "A ta hvězdná obloha je pro nás stejně nedostupná, jako komín nad tím jezírkem."
"Dobrá, pojďme tedy opatrně kolem stěny, třeba narazíme na nějakou odbočku, co povede ven." Přehodí lucernu hardem, aby zbytečně netopýri neplašili a potihu pokračují podél stěny.
52)N:Ne, P:Ne
Vzápětí najdou odbočku se zvýšenou podlahou. Hobit, který se v ní jako jediný nemusí hrbit, ji prozkoumá, ale shledá, že je prázdná.
Velmi opatrně pokračují dál, prohledávají stěny a snaží se nevyrušit obrovské hejno pod stropem.
RE:5, RE:1, Koboldi(6), Pře:3,5 Netuší chudáci, že už před chvílí vstoupila do dómu potichu skupina koboldů, která si jich všimla a teď je pomalu obkličuje.
RR:8, Stejně jako předtím, řídím se impulzem nestvůry a ten je, spáchat přepad.
Na přítomnost nepřátel je upozorní až štěkavé výkřiky zahajující útok. 8<9;3<11;13>13:4;6<9;12>11:2;14>9:3 Jako první padne Mezron. "Prý že uteče komínem, až budeme mrtví," uchechtne se půlčík a to jsou jeho poslední slova. Překvapivě nejdéle zůstane na živu kouzelník, který se zoufale snaží vzpomenout si na zaklínadlo obranného štítu, ale nakonec také skončí mrtev dřív, než vysloví první slabiky.
TPK, GAME OVER.
45:Venku je noc, 5:Všimnou si díry, 67:Nepoplaší netopýry.
Jejich zraky propátrávají strop a Mezron najednou vyjekne: "Podívejte! Hvězdy ... tam, otvor a za ním hvězdná obloha."
V reakci na jeho výkřik se ozve třepetání křídel a pod stropem zapiští a zatočí se několik netopýrů. Ve stejný okamžik světlo ozáří první velkou hromadu guana.
"Psssst, ta jeskyně je plná netopýrů," napomene Mezrona půlčík. "A ta hvězdná obloha je pro nás stejně nedostupná, jako komín nad tím jezírkem."
"Dobrá, pojďme tedy opatrně kolem stěny, třeba narazíme na nějakou odbočku, co povede ven." Přehodí lucernu hardem, aby zbytečně netopýri neplašili a potihu pokračují podél stěny.
52)N:Ne, P:Ne
Vzápětí najdou odbočku se zvýšenou podlahou. Hobit, který se v ní jako jediný nemusí hrbit, ji prozkoumá, ale shledá, že je prázdná.
Velmi opatrně pokračují dál, prohledávají stěny a snaží se nevyrušit obrovské hejno pod stropem.
RE:5, RE:1, Koboldi(6), Pře:3,5 Netuší chudáci, že už před chvílí vstoupila do dómu potichu skupina koboldů, která si jich všimla a teď je pomalu obkličuje.
RR:8, Stejně jako předtím, řídím se impulzem nestvůry a ten je, spáchat přepad.
Na přítomnost nepřátel je upozorní až štěkavé výkřiky zahajující útok. 8<9;3<11;13>13:4;6<9;12>11:2;14>9:3 Jako první padne Mezron. "Prý že uteče komínem, až budeme mrtví," uchechtne se půlčík a to jsou jeho poslední slova. Překvapivě nejdéle zůstane na živu kouzelník, který se zoufale snaží vzpomenout si na zaklínadlo obranného štítu, ale nakonec také skončí mrtev dřív, než vysloví první slabiky.
TPK, GAME OVER.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
No, OSE as-written je pěkná drsňárna.
Přemýšlím, co s tím dál.
Nějaké možnosti, co mě napadly - co se s tím dá dělat...
1) Teoreticky se dá postavit další parta a vyrazit s ní pro změnu na západ místo na východ. A to ještě párkrát. V "hospodě" zbývá ještě 11 kleriků, 1 trpaslík, 2 hobiti, 5 válečníků, 3 elfové, 8 magic userů a 11 zlodějů. Ale popravdě ... nevím, jestli to bude stále tak zábavné.
2) Můžu vzít všech těch 41 hanchmanů naráz a udělat z nich "oddíl", co to půjde vyčistit naráz. Ubyde roleplaye, přibude nějaká taktika a emergentní chaos. Ale zase bude
3) Můžu se vykašlat na OSE a zkusit ten zbytek prolézt zase v něčem trochu jiném. Ale v čem? A s kým? A jak generovat obsah z těch náhodných tabulek?
4) Vykašlat se na B1 "In Search of the Unknow" a v tom OSE formátu vyrazit do B2 "Keep on the Borderlands"
5) Cokoliv, co napadne vás?
???
Přemýšlím, co s tím dál.
York píše:
Iwas Passingby píše:
Koruhul píše:
vy vypadáte, že to tu čtete.Kin píše:
Nějaké možnosti, co mě napadly - co se s tím dá dělat...
1) Teoreticky se dá postavit další parta a vyrazit s ní pro změnu na západ místo na východ. A to ještě párkrát. V "hospodě" zbývá ještě 11 kleriků, 1 trpaslík, 2 hobiti, 5 válečníků, 3 elfové, 8 magic userů a 11 zlodějů. Ale popravdě ... nevím, jestli to bude stále tak zábavné.
2) Můžu vzít všech těch 41 hanchmanů naráz a udělat z nich "oddíl", co to půjde vyčistit naráz. Ubyde roleplaye, přibude nějaká taktika a emergentní chaos. Ale zase bude
3) Můžu se vykašlat na OSE a zkusit ten zbytek prolézt zase v něčem trochu jiném. Ale v čem? A s kým? A jak generovat obsah z těch náhodných tabulek?
4) Vykašlat se na B1 "In Search of the Unknow" a v tom OSE formátu vyrazit do B2 "Keep on the Borderlands"
5) Cokoliv, co napadne vás?
???
Re: [SOLO] Do neznáma
Z nabízených možností se mi nejvíc líbí možnost 1.
Je to zábava.
+ dotaz
Čistě náhodou, není v hospodě nějaký družiník na 2. úrovni?
Je to zábava.
+ dotaz
Čistě náhodou, není v hospodě nějaký družiník na 2. úrovni?
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
Je tam možnost naházet si level, kterou jsem pro první partu nevyužil.Ota píše:Čistě náhodou, není v hospodě nějaký družiník na 2. úrovni?
Můžeme zvýšit šanci na přežití tím, že teda udělám opět standradní partu, pro druhý průchod jim ty levely naházím.
Re: [SOLO] Do neznáma
Co teď koukám do modulu, tak se tam píše (pro všechna povolání):
All non-player clerics are of first level and use one 6-sided die
to determine hit points, except for an independent NPC (one
joining the adventure on his or her own rather than out of loyalty
or for a fee other than a treasure share). An independent
NPC cleric will be of either first, second, or third level depending
upon a roll on the table which follows:
1-2 1. úroveň
3-4. 2. úroveň
5-6 3. úroveň
Takže zkusit nagenerovat smíšenou družinu o různých úrovních?
EDIT: Pozdní odpověď.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
Ok. Takže na základě vašich vstupů a z milosrdenství kostek se v nedalekém hostinci začali družijníci
Nakonec převládl názor, že výprava musela najít poklady nedozírné hodnoty a utéct s nimi do světa, a že by se takový úspěch měl napodobit.
- Brandon, Bojovník 3, 16 HP, kropáč, kroužkovka
- Fencig, Elf 3, 5 HP, meč, štít, Hold portal, Read language, Invisibility a spousta jazyků
- Dorham, služebník sv. Carmichaela, Klerik 3, 12 HP, kladivo, koženka, Odvracení, Detect magic, Detect evil
- Nickar, Kouzelník 3, 11 HP, róba, Floating Disc, Hold portal, Detect Invisible
- Sho-Rembo, Půlčík 3, 19 HP, meč, kroužkovka, schování ve stínu
- Krago z Hor Trpaslík 3, 22 HP, meč, koženka a štít, znalost podzemí
- Bozoums, Zloděj 2, 4 HP, koženka, útoky ze záloh, šplh, zámky, schování se, ticho, kapsářství
Nakonec převládl názor, že výprava musela najít poklady nedozírné hodnoty a utéct s nimi do světa, a že by se takový úspěch měl napodobit.
Re: [SOLO] Do neznáma
Chudák Fencig, mít ze tří hodů k6 jen 5 životů, to už je trochu diagnóza.
Zřejmě žil doposud zhýralým životem dekadentního elfa, samé večírky, parády ... .
Zřejmě žil doposud zhýralým životem dekadentního elfa, samé večírky, parády ... .
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Re: [SOLO] Do neznáma
Zato Sho-Rembo by se mohla přejmenovat na She-Rambo... Jenom ta síla to trochu kazí.
MarkyParky: A u těch soubojů je asi zbytečný, abys je musel přebarvovat na šedou (jestli to vůbec ještě děláš, není to moc poznat). Bohatě stačí, když je jenom dáš do závorky.
MarkyParky: A u těch soubojů je asi zbytečný, abys je musel přebarvovat na šedou (jestli to vůbec ještě děláš, není to moc poznat). Bohatě stačí, když je jenom dáš do závorky.
Naposledy upravil(a) Passingby dne 18. 11. 2022, 16:30, celkem upraveno 1 x.
Verify you are a human.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
It's just an overreaction. In a few months, nobody will remember the drama.
Re: [SOLO] Do neznáma
Můj favorit kvůli jménu je Bozoums. Ale taky nevypadá, že by měl mít tuhý kořínek. Doufám, že se bude zbaběle držet vzadu a pak odnese všechny poklady
Moje RPG Laboratorium a k němu vlákno na fóru. Malý svět pro osobní potřebu. Třeba se bude něco hodit i někomu jinému.
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Konfigurátor substancí a nástrah pro DrD II
Deníky pro DrD II podle revize pravidel
Baltazar Paprika, trpaslík, knihvazač
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity
Re: [SOLO] Do neznáma
Kdo ví, v OSE může mít i hobit sílu jako Rambo. A když se tak ještě jmenuje ...
Okolí Kamence / Labyrint Chodce v tmách / Setkání v Zapovězených Zemích I / Setkání v Zapovězených Zemích II / Poslední uctívač / Noc krve (adaptace původního Night of blood pro ZZ)
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
Zpětná vazba mi pomůže se zlepšit. Díky.
- MarkyParky
- Příspěvky: 16480
- Registrován: 11. 8. 2011, 02:37
Re: [SOLO] Do neznáma
To rozhodně. Hlavně prohýřil zbroj po dědečkovi a jde jen se štítem, v trenkách.
Jinak ono s opravou -2 za odolnost to není tak těžký mít 5 životů.
Nemá zbraň, je to více než pravděpodobné.Korvul píše: Bozoums. Ale taky nevypadá, že by měl mít tuhý kořínek. Doufám, že se bude zbaběle držet vzadu a pak odnese všechny poklady
She-rambo má sílu 9. A bude to holka, souhlas.
Re: [SOLO] Do neznáma
Přijde mi, že na tenhle dungeon by se víc hodila družina tichošlápků. Jenže nikdo živej se z něj nevrátil, takže se ze zkušeností prvních dvou družin nikdo nepoučí. Třeba příště
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti