Tvorba fantasy města!

Sekce zabývající se tvorbou RPG produktů a souvisejícími tématy.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Quentin »

Bral bych B, ale hodilo by se o chlup víc na sever.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Ecthelion »

Vallun: Díky, hodil jsem seznam do úvodního příspěvku. :wink:
trajda píše:u G je zvláštní číslo, je špatně napsané...
Omlouváme se, je to vážně skica - Vallun má pravdu, je to 5.
Quentin píše:Bral bych B, ale hodilo by se o chlup víc na sever.
To se dá zařídit. Napiš mi pak, kde bys ho rád měl a my ho šoupneme. :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
Cor
Příspěvky: 1190
Registrován: 26. 3. 2013, 10:10

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Cor »

Tak pardon, trochu tl;dr

Æ) Ægirsker (ostrovní svatyně)

Aegirsker je staré obřadní místo svázané s bohy moře, které i dnes hraje důležitou roli v duchovním životě místních. Tajemný ostrov je plný připomínek dávno minulých časů a opředen mnoha zkazkami a lokálními pověstmi.
Skalnatý ostrov, jehož černé útesy se vzdorovitě tyčí nad burácajícím příbojem. Aegirsker, jak se mu říkalo od nepaměti, je záhadným a tajemným místem, které uchovává památky na dávné časy. Východní útes ostrova byl opracován a zpola z něj vystupuje obrovská mužská postava hrubých rysů, třímající v natažené paži mísu. Říká se jí Pán moří. Nikdo neví, zda ji vytesali předkové dnešních obyvatel města, nebo jiný národ z šerého dávnověku, ani proč nebyla řádně dokončena. Dávní obyvatelé také zanechali všude po ostrově rytiny a ve skalách vytesané příbytky a chodby. Proplétají se celým ostrovem jako labyrint a jen některé jsou dost vysoké, aby umožnily pohodlnou chůzi.

Přímo pod útesem Pána moří, stojí vztyčené a do kruhu uspořádané kameny s rytinami. Největší kámen, přímo pod nohama nedokončené sochy nese nápis ᚫᚷᛁᚱ. Za přílivu, voda sahá až do poloviny kamenů, ale když přijde odliv, dá se na místo dojít suchou nohou. Právě na tomto místě se v minulosti obětovalo. Jak šel čas, měnila se jména mořských bohů, ale některé zvyky a tradice zůstávaly. I v dnešní době, kdy uctívání starých bohů ustupuje reformovaným náboženstvím, má Aegirsker stále pevné místo v duchovním životě obyvatel města.

Říká se, že pohanští předkové obětovali u kamenů dobytek nebo i děti, aby si usmířili rozběsněné živly, zajistili si bohaté úlovky nebo bezpečnou cestu do dalekých krajů. Dnes už se takové oběti nekonají, jen pověrčiví rybáři nechávají na obřadním kameni skořápky mušlí, aby utišili hněv moře a nezastihla je na moři bouře. Někteří ale věří starým povídačkám a připlouvají sem obětovat ovce nebo kozy v naději, že Pán moří se za krev odmění zlatem nebo jinými poklady, které moře čas odčasu může vyplavit.

Na ostrově žije jediná živá duše - "Mořský stařec", poustevník, který se stará o místní svatyni. Pod jeho vedením se tu kdysi konaly obřady a z jeho vůle přijímali dávní pánové Citadely křest ve slané vodě, aby potvrdil svůj nárok vládnout. Rituál se ale už více než půl století nekonal, snad proto, že teď město řídí Hansa, snad proto, že poslední vládci Citadely zanevřeli na staré zvyky. Živou tradicí je ale Vítání úhořů a během tohoto svátku vyráží ráno k ostrovu průvod zdobených lodí, od malých rybářských bárek po větší plavidla. Na jejich palubách se hoduje a veselí až do noci a když je dobrý rok, lze spatřit světélkující úhoře, kteří připlavali z řeky, aby se v moři rozmnožili.

Poněkud pochmrunější je Svátek bludných, kdy po setmění vyráží k ostrovu loďky ověšené lampiony, lidé se shromažďují pod sochou Pána moří, zapalují svíce a vzpomínají na ty, kteří se utopili nebo ztratili na moři. Někteří posílají na moře malé vyřezávané lodičky se vzkazy či osobními předměty, věří se, že si najdou svého adresáta, ať už je kdekoliv. Tu noc také prý mořská bríza přináší hlasy ze záhrobí a po půlnoci, noc patří mrtvým. Vypráví se, že v tu dobu připlouvají lodě duchů a mrtví na ostrově zanechávají vzkazy živým. Nikdo soudný na ostrově po půlnoci nezústává. Kromě Mořského starce, ten ostrov nikdy nepouští.

Stařec je i správce majáku a stará se o zásoby dřeva, které sem pán Citadely posílá. Když je tma nebo mlha, zapaluje oheň v obrovské míse, kterou drží socha Pána moří, aby lodě něnajely na skaliska. Chodbami ve skále se dá dostat až na ramena sochy, ale dojít přes paži až k míse je obtížný úkol, kvůli zrádně kluzkému kameni a silnému větru.
Traduje se, že poustevník nemůže zemřít, dokud svůj nelehký úděl nepředá, ale to může jen trosečníkovi, kterého vyvrhne na ostrov samo moře.

Odliv odhalí kamenitý šelf plný ostrých skalisek, porostlých řasami a slávkami. Ostrov pak připomíná bizarní hřbitov. Mezi kameny vězí kostry velryb a jiných mořských obrů a také zpuchřelé zbytky potopených lodí. Říká se, že za odlivu se dá skrze některé chodby sestoupit hluboko pod ostrov, do míst, která nesou stopy opracování, ale nikoliv lidskýma rukama. Svítí tu prý přízračné světlo, chodby mají nepřirozené tvary a dají se tu najít zvláštní artefakty z perleti a jiné poklady. Vzácně takové věci vyplaví moře i na břeh. Většina těch, co se tam vypraví, už se ale nevrátí. Městem kolují zkazky o mořských příšerách, rybích lidech či o tom, že pod ostrovem je vstup do Podsvětí.

Zápletky
- Slatinou obchází strach. Kolují řeči o dvou sourozencích, kteří podezřele rychle zbohatli - krátce poté, co měl jejich třetí bratr "nehodu" na moři. Zlé jazyky tvrdí, že to nebyla žádná nehoda, ale že ti dva svého bratra obětovali u Aegirova kamene. Bratři začali rozšiřovat podnikání a začala se kolem nich formovat skupina následovníků. Pak se záhadně ztratil jejich obchodní rival. Od té doby se na ty dva každý bojí byť jen křivě podívat, ze strachu, že ho odvlečou v noci z domova a obětují u kamene. Je na těch řečích něco pravdy a nebo je to celé jinak? Krále pašeráků, Gilberta Aylewarda, to rozhodně nenechává chladným, ale chce skrýt své zapojení - proto bude ideální najmout někoho mimo Červené šátky...
- Citadela má nového pána. A ten nedávno veřejně prohlásil, že se chystá nechat pokřtít od Mořského starce na Ægirskeru. Něco takového nepamatují ani nejstarší pamětníci. Hanze dělá takovéhle prohlášení vrásky, rituál totiž v minulosti stvrzoval nárok vládnout nejen citadele, ale i městu. Navíc se mezi lidmi šíří zvěsti, že nový pán citadely je potomek dávného rodu, který kdysi vládl celému městu i kraji. Co nový pán Citadely zamýšlí? Je to jen politická hra, úcty k starým tradicím a nebo je za tím něco jiného? Baron Tobias Mowfurth, hlavní advokát Hanzy, hledá někoho, kdo celou záležitost diskrétně prošetří...
- Mladý šlechtic se chystá o Svátku bludných výpravu na Aegirsker, v naději, že se zde po půlnoci setká se svou dívkou, která utonula před několika měsíci při lodním neštěstí. K tomuto pošetilému podniku ho ponoukl jistý učenec, se kterým se setkal ve vetešnictví Adama Sayera. Starý sluha má ale o mladého pána strach a tak naléhá, aby si pán alespoň sehnal někoho, kdo ho ochrání před duchy a přízraky. Nebo snad jiným nebezpečím? Nemá snad onen učenec nějaké jiné motivace? O zapojení dalších lidí ale mladý pán nechce slyšet, takže věrný sluha musí jednat za jeho zády...
Naposledy upravil(a) Cor dne 23. 1. 2017, 19:31, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
eerieBaatezu
Příspěvky: 10153
Registrován: 16. 9. 2007, 11:55

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od eerieBaatezu »

Megahustý.
Obrázek
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Quentin »

Měl jsem nějaké lepčejší návrhy, ale prý moc high fantasy.

B) Brokátová čtvrť
Brokátová čtvrť sice patří ke starému městu, ale je od jeho zbytku prakticky k nepoznání. Staré kamenné budovy nejsou nahrazené ani výrazně přestavěné, naopak. Vše je perfektně opraveno a zrestaurováno, omítnuto sytými barvami a doplněno o mnohá tesařská rozšíření; terasy, balkony, zvýšená podkroví, podloubí, dokonce i mosty nad ulicemi. Vše je architektonicky konzistentní, řemeslně perfektní, ozdobené květinami a sebevědomě na hraně kýče a vřelé útulnosti.

Ulice každý den ožívají stánky, voňavým jídlem, překrásným uměním a veselou hudbou. Brokátová je vzorem poklidné civilizace a oblíbeným místem mnoha měšťanů a zejména projíždějících cestovatelů.

Zdejší obyvatelé jsou na svou pověst hrdí a dbají, aby ji nikdo nepošpinil. Slouží jim jako věrohodná maska, za kterou skrývají všechny své zvrácené koníčky. V celé čtvrti žijí pouze bohaté rodiny se svým služebnictvem a všichni se mezi sebou znají. Dokonce mají interní hierarchii a sofistikovanou etiketu, kterou neradno porušit. Svátky, narozeninové oslavy, svatby, čtvrtlení schůze, to všechno doprovází roztodivné zvyklosti jako 'hostitel sedí vždy vedle nejbohatšího návštěvníka' nebo 'nejmladší dívka nesmí nikdy mít honosnější šaty než nejstarší žena'.

Nejpodivnější je ovšem jejich ochota plně přehlížet úchylné chování svých sousedů. Nejedná se o jen hlasitý sex nebo ponižování služebnictva, ale o skutečné bakchanále; krvavé orgie, incest, zvířecí masky, vivisekce, harémy otroků, kanibalismus, omamné látky, vzývání zapovězených bohů. Prakticky každý nějaké tajemnství skrývá. Přesto jsou schopni o nich na společných akcích konverzovat a pomáhat si, i když nikdy nic neprozradí explicitně.

Není divu, že se musí čas od času uchýlyt k nezákoným zákrokům, aby svůj dekadentní ráj zachovali. Nepřizpůsobiví sousedé záhadně umírají, žebráci přes noc mizí, městské stráže jsou podplacené a nová budova úřadu je přímým tunelem propojena s tavernou U Oběšence (viz E).

Zápletky:
  • Boháč v záchvatu svědomí na smrtelné posteli odkázal své majetky chudým, včetně dvou domů. Znechucení sousedé potají najímají družinu hráčských postav, aby diskrétně nevhodné obyvatele vystrnadily.
  • Vlivný obchodník najímá družinu hráčských postav, aby po dobu příštího týdne sloužili jeho nejstarší dceři jako osobní strážci. Dcera prochází rebelskou fází dospívání a otec při uzavírání kontraktu implikuje důležitost ochrany jejího panenství. Na konci týdne ji předloží démonům, aby mu později porodila magicky nadaného potomka.
  • Arthur Urswick (viz N) již několik měsíců marně proniká do tajů podivných zvyků zdejší smetánky. Nadešel čas obětovat peníze řádu k najmutí družiny hráčských postav k infiltraci vyšší společnosti v Brokátové čtvrti. K rozbití a odsouzení bohatých nestačí náznaky a nepřímé důkazy. Arthur je ovšem pragmatický a krutý; pokud jeho agenti selžou, nechá je napospas osudu, přestože jim předtím nasliboval mnohé podpory.
Brokátová čtvrť je navenek ta nejútulnější a nejspořádanější část města. Její bohatí obyvatelé jsou sofistikovaná elitistická komunita a navzájem si tolerují tajné zvrácené koníčky, od incestu po kanibalismus.
Naposledy upravil(a) Quentin dne 22. 1. 2017, 19:28, celkem upraveno 2 x.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
PetrH
Příspěvky: 4725
Registrován: 28. 1. 2008, 17:20
Bydliště: Kralupy nad Vltavou

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od PetrH »

I - Dobytčí trhy
tldr. Smrdutá část kus za městem, kde vládne životu trh dobytkem a bourárna masa. Občas se vyplatí ztracené hledat zde, nebo naopak nechat něco zde ztratit.
Každý den ráno, sotva se rozbřeskne je slyšet již z dáli na cestách řev honáků, pastevců a bučení dobytka. Rytmicky je doprovázejí zvonce na zvířatech a štěkot psů... Přesně s osmým úderem zvonu na Citadele, přesně podle pravidel se otevírají ohrady trhů.

Jatka, smrad, chlast, okradení farmáři, překupníci s plnými měšci a truhlicemi od poledne jsou buď u Bučícího Vola, hospody třetí kategorie, zato s pěknou prsatou šenkýřkou Bowel Fawres, nebo u Vyschlého rypáku, nálevny stejné úrovně, zato pod vedením starého krkavce Jadera, zvaného rypák. Člověk si moc nevybere, pokud by musel, tak se raději doporučuje Rypák, tam nehrozí, že vás nějaká kurva zatáhne do pokojíčku a okrade i o poslední peníze, co z trhu nesete. Je úplně jedno jakou trhy mají pověst, každé ráno stojí farmáři znovu u brány a večer, když se zavírá, vesnice ožívá nefalšovaným životem předměstí. Ruleta, karty, souboje na nože a kohoutí zápasy.

Ale pravou šedou eminencí je majitel tržnice a jatek - Gard. Každé kilo váhy dobytka je jeden stříbrňák jemu do kapsy. Z těchto milodarů si platí luxusní dům v Brokátové čtvrti. Největším zlatým dolem je obchod s kafilerním masem do hospod, kde si jeho sousedi pochutnávají na vyhlášených specialitách.

Snadno zde dojde neopatrný člověk k úrazu, nebo nechat někoho zmizet... Práce v jatkách přináší časté úrazy. Vojáci se se celkem často dostavují, hlavně když je pošle Hanza, aby Gardovi přišlápla nohu v tom jeho kvapíku a honu za penězi. Většinou se ale spokojí s obětí nějakého dělníka, kterého odvlečou do lochu, pár penězma či pozvánkou na jeden z jeho mejdanů s děvkama v jeho paláci. Pokud ale dojde na nutnost něco ztratit, nebo naopak doručit bez kontrol, tak hovězí žaludky dokážou skrývat různé poklady.

Mimo špínu a prach je zde každý měsíc konána soutěž ve výběru nejhezčího černého býka, zbytek tradice, kdy tento býk byl na obecní náklady zakoupen a potom v čistém bílém rouše s bronzovým zvonem kolem krku veden městem a obětován u svatyně. Legendy říkají, že jednou městem pojede nevinná pana na hřbetu dvou metrového býka a na koho se podívá ten najde doma bohatství. Ale čert vem legendy z loutny ožraly barda Marigolda... Šup mu decku šňapsu, aby začal pět o očích madam Rosmery, nejhezčí děvky města, teda budoucí paní Citadelníkové...
  • Je pár dní před slavností a ze střežené ohrady se ztratil právě jeden ze skupiny kandidátů na vola roku, teda zvíře, co se bude obětovávat... je za tím konkurence chovatelů, nebo snahat narušit očekávanou slavnost?
  • Jedna ze zásilek masa obsahovala v sobě tajemný vzkaz na kousku svitku v pečínce. Dostala se na stůl prominenta a teď je z toho halo. Ono taky když ze steaku na vás po rozříznutí vypadne prst s prstenem významného člověka města...
  • Co to tam jen ten šjdíř Gard kuje? Postavu si najme jeden z učenců, aby přišel na kloub tomu, co ho zajímá...
  • Jistě omylem družina propila vše co má a záhadný člověk za mě zaplatil dloužek u Bowel. Jenže nic není zadarmo a návrh Bowel odpracovat dluh na jejím kyprám sádelnatém těle by byla procházka rájem. Místo toho se musí vydat do jatek. Najít a zachránit bratra postavy... Jenže, co když on není tak unesen a nepotřebuje zachránit, jako to, že unáší a zde likviduje oběti...
Naposledy upravil(a) PetrH dne 30. 1. 2017, 11:16, celkem upraveno 3 x.
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Sarsaparillos »

P - Rybářská vesnice Sharprock

Osada rybářů, dělníků a lesníků s vysokou mírou nezávislosti, situovaná východně od Ravnburghu. Nenápadná vesnice je ve skutečnosti tajnou základnou vyzvědačské sítě Červená perla, kterou zde pod patronátem sousedního města Dayhaven řídí bratři Foxové.

Na vysoké břidlicové skále leží obyvateli centra Ravnburghu přehlížená a napůl zapomenutá vesnice Sharprock. V dávných dobách se zde nad pobřežím tyčila mohutná pevnost, ze které do dnešních dní zbyly jen trosky obvodových zdí a ve skále vytesané sklepy a mnoho spletitých chodeb. Dnešní obyvatelé zachránili ze zříceniny maximum a jejich malebné domky často využívají pozůstatků pevnosti ve svých konstrukcích. Celkově působí vesnice velmi sklíčeným, ale přesto útulným dojmem a svou malebností si nezadá s většinou městských čtvrtí. Směrem dolů k pobřeží vybavili rybáři strmou skálu důmyslným systémem žebříků a nákladních jeřábů, které sahají až k molům na hladině moře.

Místní obyvatelé se většinou živí jako rybáři, pár rodin spravuje přilehlá políčka a hrstka zdejších mužů tráví čas v nedalekých lesích na lovu a při obstarávání neustále potřebného dřeva. Namísto v pytukách popíjejí ve volném čase navzájem u svých sousedů. Jediné místo, kde přespávají případní pocestní, je u místní léčitelky Helen. Vesničané žijí spořádaným životem jako soudržná komunita a minimální zájem zhýralých a prohnilých měšťanů jim dlouhodobě vyhovuje. Hlavním důvodem je pocit křivdy z několik let starého sporu s rybáři ze Slatiny o loviště, kdy vedení města zcela nepochopitelně přisoudilo drtivou většinu vod v okolí města slatinským. Úlovky ryb proto již delší dobu zdaleka nedokáží nasytit všechny hladové krky. A ačkoliv by tedy většina vesničanů měla být velmi chudá, lze z každé části Sharprocku vyčíst podezřele vysoký životní standard, oslnivost a uhlazenost.

Za těžko odůvodnitelné bohatství Sharprocku mohou její letití vůdci, dvojčata Bernard a Barnaby Foxovi. Oficiálně majitelé několika rybářských lodí a vesnicí zvolení správci, kteří ale ve skutečnosti již několik let tajně spolupracují se sousedním městem Dayhaven ležícím dva týdny cesty podél pobřeží na východ. Místní vládci mají eminentní zájem rozložit Ravnburgh zevnitř a Sharprock využívají jako centrum jejich vlivu a operací. Bratři Foxovi vedou jako pečlivě vyškolení emisaři tajných služeb své operace a za odměnu inkasují z Dayhavenu ohromné částky, bez kterých by vesnice již nejspíše upadla v chudobě do zapomnění. Transport peněz a informací zajišťují v pravidelných intervalech protřelí bývalí dobrodruhové, kteří se ve vesnici rovněž vydávají za místní prosté rybáře, dělníky a řemeslníky.

Oblasti zájmu bratří Foxových zahrnují v podstatě vše od vydírání, špionáže a podplácení přes únosy, občasná zmizení a ovlivňování městského pořádku. Jejich práce je organizovaná přes tajnou síť špehů a vyzvědačů pojmenovanou jako Červená perla, kterou se její členové také prokazují. V síti je zapojeno mnoho vesničanů a mají své agenty i ve většině čtvrtí Ravnburghu. V současné době mají Foxovi kolem prstu čerstvě omotaného pokladníka stráží Felbrigge a jejich momentální zájem je namířen zejména na Gilberta Aylewarda a Brokátovou čtvrť. A aby toho nebylo málo, plní se v mezičasech sklepení pod Sharprockem moderními zbraněmi a výzbrojí, kterou si zde vládci Dayhavenu připravují pro případnou vojenskou intervenci. A jak je vůbec možné, že tak rozsáhlé spiknutí Sharprock stále drží pod pokličkou? Každý vesničan o spiknutí ví a všichni z něj profitují - přece jen je to v posledních letech jediný důvod jejich prosperity. Jako jedna velká rodina drží pospolu a ublížit jednomu z vesničanovi zde znamená obrátit na sebe hněv celého Sharprocku. A dokonce i mnoho místních dětí nosí v kapse červenou kuličku, nebo alespoň jeřabinu.

Zápletky:
- Bohatý měšťan z Brokátové čtvrti Goodrington shání skupinu neohrožených dobrodruhů na drsnější prácičku. Postavám prozradí, že je vydírán šarlatánkou ze Sharprocku Ruth a potřebuje od ní získat kompromitující dopisy, a to jakýmkoliv způsobem. Postavám za odměnu slíbí využití svého vlivu mezi měšťanstvem. Ruth je stará žena na odpočinku, která žije se svou vnučkou Helen. Na první pohled působí jako neškodná stařenka, která ale až podezřele mnoho času tráví se svými třemi psi ve sklepení pod domem. Podaří se postavám získat dopisy ukryté ve sklepě nenápadně, nebo násilím? A jak se zachovají v případě, že je při návratu ke Goodringtonovi přepadne skupinka ozbrojenců, která se jim pokusí dopisy vzít?
- Na postavy se obrátí s žádostí o pomoc předák rybářů Henry Brook. Tvrdí, že několik jeho lidí bylo v posledních týdnech přepadeno pašeráky ze Slatiny poblíž Ægirskeru a utopeno v hlubinách okolo Cobhamova útesu i se čluny a výbavou. Brook by potřeboval získat nezvratný důkaz, který by přiměl vedení města zahájit oficiální vyšetřování. Slíbí zajímavou finanční odměnu, ale nechce prozradit, co rybáři ze Sharprocku pohledávali po setmění v okolí ostrovní svatyně. Podaří se postavám nalézt potřebné důkazy? Nebo se naopak ukáže, že jde o promyšlenou provokaci cílenou na Gilberta Aylewarda?
- Postavy jsou při noční procházce Sharprockem svědky přepadení – na slušně vypadajícího osamělého muže zaútočí dva vrahové. Ukáže se, že napadeným je sám Gregory Lochbearer, a že najatými vrahy jsou neschopní rybáři ze Sharpcocku, kteří i bez případné pomoci postav nedokáží Gregoryho významně ohrozit. Gregory bez váhání pověří postavy okamžitým diskrétním vyšetřením případu. Skrývá se iniciátor útoku někde v Sharprocku? A proč by posílal nevycvičené amatéry na tak důležitý cíl? Nejedná se náhodou jen o záludné testování schopností a loajality postav Červenou perlou?


:!: Seznam změn (na základě průběžné zpětné vazby; pokud by už to měl někdo přečtené a chtěl navazovat, tak ať ví...)
- Zmíněny někdejší špatné vztahy s rybáři ze Slatiny.
- Tajná síť Černá ústřice přejmenovaná na Červenou perlu.
- Zmenšen vliv Červené perly ve městě.
- Upřesněna pasáž o rozšíření operlovaných agentů ve vsi
- Doplněny záplekty
Naposledy upravil(a) Sarsaparillos dne 30. 1. 2017, 14:12, celkem upraveno 7 x.
Uživatelský avatar
Ecthelion
Moderátor
Příspěvky: 12359
Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
Bydliště: Brno/Rezno
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Ecthelion »

Cor, Quentin, PetrH, Sarsaparillos: Super, chlapi! Moc díky! :clap:

Naše město ovládané Hanzou s hlavním obchodním konkurentem v Dayhavenu se nám začíná rozrůstat. Kdo se dál přidá? :wink:
"Stay firm and die hard!" Colonel-Comissar Ibraim Gaunt, Tanith First-And-Only
Obrázek
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od crowen »

Ja do mojho pismenka popisem cechy zdruzene do Hansy a mozno pridam zoldniersku kumpaniu :-)
Uživatelský avatar
Sarsaparillos
Příspěvky: 1166
Registrován: 27. 8. 2011, 10:15

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Sarsaparillos »

crowen: +1
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Vallun »

Já bych rád...doky hanzovní floty a admiralitu vůbec:) pokud mi tedy na to zbyde prostor...
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od crowen »

Vallun píše:Já bych rád...doky hanzovní floty a admiralitu vůbec:) pokud mi tedy na to zbyde prostor...
Mozes par dni pockat, lebo to sa dost prekryva s tym, co idem pisat ja?
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Vallun »

Ja to driv nez o vikendu nestiham....ale nechci psat o cechach ale o obrnene namorni ruce ...žoldáci pozemní nebo kšeft jde mimo muj zájrm:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Uživatelský avatar
crowen
Administrátor
Příspěvky: 3748
Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od crowen »

Vallun píše:Ja to driv nez o vikendu nestiham....ale nechci psat o cechach ale o obrnene namorni ruce ...žoldáci pozemní nebo kšeft jde mimo muj zájrm:)
Ta zoldnierska kumpania, co som mal na mysli, je prave ze namorna sila Hansy.

Teoreticky mozes popisat nejake kralovske namornictvo alebo co, teda armadu. Ja chcem pisat privateerov :-)
Uživatelský avatar
Vallun
Příspěvky: 32272
Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
Bydliště: Velká Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Tvorba fantasy města!

Příspěvek od Vallun »

Navrhuji se domluvit přes PM a ko struktivne to pojmout;)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Odpovědět

Zpět na „RPG tvorba a design (aneb Kreslicí prkno)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů