[DW-IC] Session 2: Noc ve městě

Dungeon World a jeho hranie cez fórum
Zamčeno
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Bralliar se jen pousmál. Assassin jako rozkazem bodl Ernu do oka. Dostatečně hluboko, aby zemřela. Dostatečně mělce, aby to nebylo hned. Bojovnice zakřičela. Přesně jste poznali moment, kdy se její hlas zlomil. Schoulela se do klubíčka, přitiskla si ruce k obličeji a tupě pištěla. Louže krve na sebe nenechala dlouho čekat.

Nesmotaná bouře rudých provazců narazila do Bralliara. Ten se prohnul v zádech a propadl rozraženým zábradlím. Dopadl do pokleku, s mečem již taseným. Zvedl zrak k Rudigerovi. “Dobře! Bude to po tvém. Zemřeš v duelu.”. Zvýšil postoj jen o dva palce, připraven vystartovat. Meč napřažený vodorovně vpravo. Ze zbroje na zádech se ještě čoudí.

Tři najatí vrazi se beze slova oddělili od skupiny a spěchají zpět do schodů. Ysolde rychle hodnotí svoje možnosti. Okenice jsou zavřené a vypadají, že je dlouho nikdo nepoužíval. Ze schodiště už jsou slyšet kroky. Skákat dolu na parket, možná. Nebo lézt do odkrytého trámoví pod střechou a snažit se vylézt dírou ve střeše, která je tam jestě z dob, kdy na místě parketu bylo ohniště. Je zakrytá jen slámou.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Frak... - zanadávam si v duchu pri tom, ako sa situácia zhusťuje, eskaluje - Keď by tu bola Ys, Rudi alebo aspoň smrťák. Život v civilizácií je mi cudzí, ako sa potom mám takto narýchlo rozhodnúť?

Som na vážkach, skutočne neviem čo robiť. Neviem kto je v práve. Gardisti alebo zlodej detí. beží mi hlavou aspoň milión otázok - Prečo po orkovi idu ako kura za zrnom?

Na sebe sa snažím nič nedať vidieť a dúfam, že počasie mi v tom napomáha. Je mi však jasné, že diskusia je pomaly na konci a tak využijem príležítosť a dám JA gadristom ultimátum. Nech sa oni rozhodnú, ako budeme pokračovať.

"Sú tri možnosti, ako toto môže skončiť." - poviem sebavedomím hlasom a naschvál začnem možnosťou, ktorá sa mne najviac páči. Prvá možnosť i tak stále ostane v pamäti. A posledná...

"Vezmete si deti a budete za hrdinov, mne necháte orka, nikomu sa neublíži a vy budete môcť naháňať zelenokožca zas nabudúce." - nechám si sekundu dve na pozorovanie reakcie gardistov - "Druhou a treťou možnosťou je, že sa o orka pobijeme. Buď vyhráte vy a jeden z vás zlízne smotanu z chytenia orka i nájdenia detí. Minimálne jedného z vás zabijem. Alebo vyhrám ja, rozsekám vás orkovou sekerou a hodím do žumpy."

Opäť im nechám čas na rozmyslenie.

"Ktorú možnosť si vyberiete? Zahráte sa na hrdinou a jeden z vás umrie - alebo obaja, alebo vezmete decká a budete za živích hrdinov?"

Parley - Leverage jsou jejich zivoty: 6.
Naposledy upravil(a) Tanis dne 4. 9. 2013, 10:38, celkem upraveno 1 x.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Ysolde! Už zase se plete do věcí do kterých jí nic není. Ale aspoň dostala dolu Bralliara.
Vztekle zavrčím a ještě než dopadne už se ženu vpřed. Kopnu do židle a pošlu mu jí pod nohy. Odrazím napřežený meč stranou a seknu ho do ramene.

HnS=10 DMG=4 2 piercing
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

Když slyším kroky na schodech, přesunu se na druhou stranu místnosti z druhé strany díry do prvního patra, abych byla dál od schodů, nebyla tak snadno obklíčitelná, a dobře viděla, co se dole děje.
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Tanis: Strážník s jedenapůlručním mečem byl očividně rozhodnut nabídku přijmout, vzít děti, nechat ti orka a bez potíží se rozejít. Druhý, tlustější, tvou aroganci nesnesl. Chtěli tě bez výslechu a komplikací propustit a ty jim místo toho vyhrožuješ? Bez rozmyslu tvůj proslov přerušil a zaútočil palcátem. Jeho společník viděl, že se boji nevyhnete a jal se ti nadbíhat.

Rudiger: Duel skončil první ranou. Obešel jsi soupeřovu obranu a zajel ocelí tak hluboko, že černá čepel zastrouhala o kost. Bralliarova pravá ruka div neuťatá pod ramenem zústala splihle viset a meč vypadl z ochablých prstů. Klesl zpět na koleno a slyšitelně zaskřípal zuby.

Ysolde: Tři vrazi vyběhli do druhého patra. Dva se k tobě opatrně, nebo možná s respektem, přibližují z obou stran. Třetí, vrásčitý muž s šedou bradkou, se zastavil naproti tobě na druhé straně prostupu nad parketem a poprvé promluvil “Máš nadání. Byla by škoda, kdybys tu dnes zemřela.” Je vidět, že Bralliara už nebere vážně, během par vtěřin bude ze hry, a přemýšlí nad dalším postupem.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Skutočne úprimne som dúfal, že sa krvyprelievaniu vyhnem, že dnes nepotečie zbytočne ďalšia krv. Na jednom strážnikovi som i videl, že ...

... zaváhal som. Príliž som veril, že všetko dobre dopadne. Moja chyba, nie som ešte zvyknutý na svet "cilivizácie". Čo najrýchlejšie som sa vrátil do krytu a sekol po útočníkovi. Bol rýchlejší, vyhol sa mi a nepríjemne ma zasiahol.

Hack and Slash: Útok 6, DMG 6
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Sogard
Příspěvky: 190
Registrován: 12. 8. 2013, 20:14

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Sogard »

Ja a robit jej sprievodcu? A co jej pisklavy hlasok odrazajuci sa od stien ked budem vylupovat kralovu trofejnu miestnost? Ked budem oddychovat v nejakom dobrom bordeli alebo utekat pred pajdajucimi hniliakmi? Ale obratila proti mne moju vlastnu zbran. Nechcem ju podviest a aj ked ma zrejme do tejto situacie vmanipulovala, musim suhlasit.

"Slubil som ze ti dar dam to je pravda. Ked teda chces mozes ist so mnou, ale nebudem ta viest za rucicku. Som si isty ze ani tu v Lese ti nikto nenosil pecene kurence ci chrobaky ci cim sa to stravujes pod nos. Dokazes sa aspon zamaskovat pred kuzelnikmi a lovcami? Ked bude zle dokazes bojovat alebo ujst? Dokazes sa vobec riadit mojimi prikazmi na ktorych vykonani mozu visiet nase zivoty?"

Chvilku som pockal aby si uvedomila ze to myslim vazne a ze jej zelanie pozriet do sveta ludi nesie so sebou zasadne zmeny v jej zivote. Skor ako zacala zase piskat som rychlo pokracoval:
"Lebo ak vojdeme spolu do mesta otvorene, tak za par okamihov mozeme cakat ze mna kdesi v ulicke zabiju a teba predaju ako prasok do fajky."

Spomenul som si na hniliakov v ciganskej stvrti a zakoncil s nadejou ze si mozno svoje zelanie rozmysli
"A ludia z mesta nie je to najhorsie co so mnou stretnes. Nechces radsej zostat tu kde si v bezpeci?"

Bud je tak naivna a neuvedomuje si vobec o co ide tam mimo jej les, alebo nieco skryva potvora mala. Pozriem jej do oci a hladam tam naznak ze mi nieco uniklo.

Discern Realities 2d6=7 : What here is not what it appears to be?
Uživatelský avatar
Rudiger
Příspěvky: 173
Registrován: 11. 8. 2013, 16:49

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Rudiger »

Hněv mi dodal sílu a s uspokojením naslouchám zvuku trhané zbroje a křupnutí kosti. Vytrhnu čepel a z rány vytryskne silný proud rudé krve.
Nejraději bych ho nechal pomalu chípnout jako psa a díval se na to, ale není čas. Plameny se nebezpečně rozšiřují a nechci, aby nás tu uvěznily. Bylo by smutné uhořet, když je skoro po boji.

Nakopnu Bralliara aby spadl na záda a přišlápnu ho k zemi. Chci mu vidět do očí, když mu kopím probodnu hruď a otočím ostřím v ráně. Chci se dívat jak z něj život vyprchává.

"Vypadněte," oslovím zbývající vrahy když je po něm. "Nic proti vám nemám. Nebo se chcete mstít?"

Leverage: Právě jsem zabil jejich vůdce a mám tu posilu. Možná mě sundají, ale něktěří z nich přijdou k úrazu. Takhle mohou s klidem odejít.

Parley=7
Naposledy upravil(a) Rudiger dne 4. 9. 2013, 17:46, celkem upraveno 1 x.
Vysoký šermíř se zdobeným kopím oblečený do zbroje.
charsheet
Uživatelský avatar
Ysolda
Příspěvky: 250
Registrován: 11. 8. 2013, 16:45

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Ysolda »

"To bezpochyby," řeknu nepřítomně, s pohledem upřeným dolů. Vrahy sleduji, ale jen tak koutkem oka, ten kdo je najal právě prohrál, a v doutnající budově nemají dál moc co získat. Tenhle boj skončil.

Můj pohled je upřený na Rudigera. dívám se, jak zabíjí svého soupeře, jak si to užívá. Dívám se na mrtvou ženu, která mu zachránila život. Ani se neohlédl, když řekl že mu na ní nezáleží, i když chvilku předtím stáli bok po boku. Ani se neohlédl když kvůli němu umírala. Hrozně bych chtěla věřit, že to byla jen nějaká chyba, ale teď, v momentě triumfu, vidím Rudigerovi přímo do duše. Je to zrůda. Považuje lidi kolem sebe za věci, které zahodí, když je nepotřebuje, a užívá si násilí a zabíjení. Svět bez něj bude lepší. To se dá říct o spoustě monster, ale lidožravé stvůry z bažin, hladoví vlci a obří pavouci jsou to co jsou. Rudiger si svojí cestu vybral.

Zavřu oči.

Ze všeho na světe bych si přála, aby to nebyla pravda. Aby bylo možné ho nějak přesvědčit, nějak změnit. Dát mu druhou šanci. A to dokázal, i když ho to bude pronásledovat celý život. Ale teď, když vidím Rudigerův výraz, uvědomím si, že je pro něj pozdě. Ráda bych tu měla někoho komu můžu aspoň trochu věřit, ale Sógard je kdoví kde, a Tanise jsem nechala s orkem. Budu to muset vyřešit sama. Stejně nevím, jestli bych jim dokázala popsat co se tady stalo.

Otevřu oči. Podívám se na Rudigera, a oči se mi rozšíří. "Za tebou!" křiknu, a začnu skládat útočné kouzlo z toho všeho, co cítím. Levou rukou nahmátnu v kapse lahvičku s léčivým lektvarem. Když se Rudiger ohlédne, vypustím kouzlo na něj.

I kdyby Rudiger nestál moc daleko na to, aby viděl, že mám v očích slzy, stejně by ho to nezajímalo. Můžu jen doufat, že to skončí rychle.

Cast a spell: Magic Missile 2d6+2=9, 2d4=2
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Sogard: Víla tě se zájmem poslouchala. Nakláněla hlavu zprava doleva a hltala každé slovo. Když jsi domluvil, tak se káravě zamračila. Její mimické svaly nejsou na mračení stavěné. Jen se jí zkřivilo obočí. “Sogarde, skalde zo severnej Vrchoviny” řekla jako by vyslovení jména mělo mít nějaký význam a dodala s úsměvem “Ty se snažíš z naší dohody vykroutit.” Okázale zamávala vztyčeným ukazováčkem “Nic takového, vyrážíme!”

Jak ji sleduješ, ujišťuješ se, že ti nechce ublížit. A tušíš, že to nebude jen čistá zvedavost, co ji pohání. Něce mezi lidmi chce. Možná má nějakou misi, prohrála sázku nebo byla vyhnána z lesa.

Nadšení vílu rychle opustilo, když jsi znovu zívnul. “Ó jistě, spánek. Samozřejmě. Spi.” řekla, posadila se do vzpřímeného sedu a zírala na tebe široce otevřenýma očima.

Tanis: Nejen, že tě tlustý strážník zasáhl z levé strany palcátem do žeber. Jeho kolega tě několika svižnými kroky obešel zprava a útočí ti dlouhým mečem pod koleno. Máš štěstí, úder palcátem byl oslabem zkrouceným nápřahem z úhybu a sek pod koleno byl zjevně s úmyslem zastavit boj, ne trvale zmrzačit.
6 damage

Rudiger, Ysolde: Na kouzle bylo vidět, že čarodějka musí při rozsudku smrti zápasit se svědomím. Tenký vlnící se paprsek přejel Rudigerovi po zbroji, když se po jejím varování otočil. První assassin k Ysolde přistoupil, přiložil ji meč pod nejspodnější žebro a tiše pronesl “Jsi teď náš vězeň.”. Druhý se k ní přisunul z opačné strany, tvář měl osvětlenou proudem rudé energie, a dodal “Ale rozhodně se nenech rušit. Pokračuj.”

Bojvníci ve spodním patře střídavě kmitali pohledem mezi Rudigerem, čarodějkou, startujícím požárem a východem. Jen jeden se svíjel opodál, zoufale se smotaným pláštěm snažil zastavit krvácení z useklé nohy a řval “Zabte ho! Zabte ho!”

Nejmohutnější z nich po pár vteřinách zopakoval Bralliarovu písničku. “Jestli nechceš, aby tě tady kamarádka usmažila, odhoď Kopí a dveře jsou ti otevřené.”
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Prechádzam do otočky v snahe držeť si protivníkov pred sebou. Útočím pri tom do bojachtivejšieho z dvojice gardistov, vrazím do neho štítom a donútim ho na krok - dva ustúpiť. Následne na to ho zasypem sériou rýchlich silových útokov na palcát a hornú časť tela. V tom okamihu zahvízda Glovák, znesie sa z výšky a ostrými pazúrmi zachytí gardistu za rameno a silným zobákom mu klepne po helme. Zmätený gardista na chvíľu stratí koncentráciu, postoj a garde. To je okamih, na ktorý som čakal.

Hack and Slash: Útok 12, DMG 9.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Meč projel přímo srdcem. Macatý voják spadl jako pytel brambor. Na místě mrtev.

Druhý si obnovil odstup a zavrčel "Dej mi ty děti a odvleč si orka třeba do pekla!"
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Uživatelský avatar
Mor
Příspěvky: 132
Registrován: 4. 9. 2013, 14:40

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Mor »

Opierajúc sa o drevené zábradlie galérie som napäto sledoval, divadlo pred sebou. Niet najmenších pochýb o tom, že tá mladá čarodejka Rudigera zabije okamžite, ako k tomu dostane príležitosť. Teraz ju našťastie Hektor s Brastom držia nakrátko. Pred hodinou by som z takéhoto pomocníka skákal radosťou. Teraz, keď dole na pódiu ležala v mláke vlastnej krvi jediná žena, pri ktorej som kedy pocítil úprimnú radosť zo života, to bolo všetko iné.

Tam dole sú dvaja muži, na ktorých živote mi osobne záleží. Ten, čo ju bodol dýkou do oka za to musí zomrieť mojou rukou. A ten, čo jej svojim jazykom prebodol srdce sa mi za to bude zodpovedať tiež. Potom, nech sa s ním pokojne vysporiada táto mladá, ktorej najskôr tiež zlomil srdce.

Čarodejka je našťastie teraz v Hektorových rukách a najskôr nič nespraví. Snáď ju tu ten mamľas zhorieť nenechá. Ja idem po chlapca.

Prehupol som sa cez zábradlie a dosky pódia mi pri dopade zapraskali pod nohami. Stojac v kruhu svojich druhov v zbroji som urobil dva kroky smerom k Rudigerovi, kord nechávajúc na pokoji v pošve.

"Ak tu nechceš zhorieť spolu s tou kopijou, polož ju na zem a vypadni" potom syknem medzi zubami v nádeji, že mi bojovník porozumie a ostatní to v nastalom zmätku nezachytia. "A máš moje slovo, že ju ešte uvidíš."
Šľachovitý starý cigán, ktorý za celý život nevidel nič iné ako svoje mesto.
charsheet
Uživatelský avatar
Tanis
Příspěvky: 113
Registrován: 11. 8. 2013, 21:01

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Tanis »

Kopnutím shodím mrtvolu z meča, ustúpim o krok pripravený stretnúť sa s druhým strážcom.

Neutočí, chce vyjednávať - Chvála bohom, že nemusím ďalej zabíjať.

Zvolním steh - "Povedz, že ho zabil ork a ty si ho ťažko zranil. Že len tak tak ušiel. Je to uveritelejšie ako príbeh o tom, že sa vám v boji vyrovnal nejaký žobrák z lesa. Ak to takto sprvíš, zabudnem, že sme sa niekedy stretli a budeme žiť obaja dlhý život."" - poviem ľadovým oznamovacím hlasom - "Deti sú tam za sudmi."

Stále nazbrojený a vo voľnom strehu pozorujem, ako si gardista ide po deti. Som veľmi zvedavý na ich reakciu. V duchu zvádzam boj sám so sebou - Čo spravím, keď deti s ním nebudú chcieť ísť?!?

Tajne dúfam, že nenastanú komplikácia a nebude preliata ďalšia zbytočná krv...

Glovák stále krúži niekde nad nad nami. Krátkym hvizdom mi dáva najavo, že je pripravený znovu udrieť.
Vyššia postava a červeno hnedé vlasy po ľudskom otcovi. Po mame zdedil lásku k lesu, uhrančivý pohľad a nezlomnú dušu. Nosí krátke strnište aby zahalil svoje elfské črty. Krášli ho prekrásny vták, brnenie, dlhý meč, štít a oštep, o ktorý sa pri chôdzi opiera.
Character Sheet
Uživatelský avatar
Quentin
Noob of The Round Table
Příspěvky: 9334
Registrován: 31. 7. 2007, 14:31
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: [DW-IC] Vaharina

Příspěvek od Quentin »

Strážný posbíral nyní brečící děti do pytle. Je to holt praktičtější. A dlouhým obloukem tě obešel.

Pod nohama ti stále leží spící ork.
http://2k6goblinu.blogspot.cz/
“Questions are gameplay”-Chris McDowall, The ICI Doctrine, 2018
Player Agency (n.): “the feeling of empowerment that comes from being able to take actions in the [virtual] world whose effects relate to the player’s intention” -Mateas, 2001
Zamčeno

Zpět na „Play-by-post Dungeon World“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů