Mastičkář a zdroje
Moderátoři: Bouchi, Pieta, Charles
Re: Mastičkář a zdroje
Snílku, podle mě vycházíš z mylného předpokladu, že co funguje v literatuře, musí fungovat i v RPG. Ale Pán Prstenů rozhodně není ideálním předobrazem dračákovské kampaně...
Moc si nejsem jistý, jak zvládnout soužití mocných a slabých postav v gamistickém přístupu, který DrDII přes všechnu propagaci příběhové roviny stále má. Na to bych si raději vzal Střepy snů nebo jiný vhodný systém, kde to může naopak fungovat velmi hezky.
Moc si nejsem jistý, jak zvládnout soužití mocných a slabých postav v gamistickém přístupu, který DrDII přes všechnu propagaci příběhové roviny stále má. Na to bych si raději vzal Střepy snů nebo jiný vhodný systém, kde to může naopak fungovat velmi hezky.
Re: Mastičkář a zdroje
Dvě poznámky:
(1) Okamžitě jsem začal přemýšlet, jestli bych dokázal neopatrnému hráči s 9 dámami trochu odolávat a asi ano.)
2) DrDII, pokud se vyvíjí dostatečný tlak na zdroje může se svým systémem povolání v úrovňově hodně nevyvážené družině vést k tomu, že i ten nýmand bude v gamistické hře užitečný (generování výhody, vázání akcí apod.)
(1) Okamžitě jsem začal přemýšlet, jestli bych dokázal neopatrnému hráči s 9 dámami trochu odolávat a asi ano.)
2) DrDII, pokud se vyvíjí dostatečný tlak na zdroje může se svým systémem povolání v úrovňově hodně nevyvážené družině vést k tomu, že i ten nýmand bude v gamistické hře užitečný (generování výhody, vázání akcí apod.)
DrD 1.x od roku 1996, od 1997 jako PJ. Bývalý ORG, občasný LARPař. DrDII since beginning.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: reflame a 7 hostů