RPG trilogie Void
Re: Void: Sci-Fantasy
Vše je skutečné.
Ano, hraje. Chceš se přidat? Dokonce si můžeš vybrat jeden ze dvou týmů, které GMuju
Ano, hraje. Chceš se přidat? Dokonce si můžeš vybrat jeden ze dvou týmů, které GMuju
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Mám teď docela dilema s Void: Fantasy.
Jak je zřejmé, implantáty tam nebudou (místo nich budou další talismany). To ale přináší pár problémů, protože implantáty ve V:SF postavu docela dost naboostovaly. Takže tu jsou tři možnosti:
1. přidat talismany, které budou zcela suplovat funkci implantátů: víceméně jen přejmenovány, takže přesná náhrada za Kybernetické ruce, např. nějaký Talisman síly, atd... technicky vzato to bude stále ten implantát, jen se bude jmenovat jinak... tomuhle bych se chtěl vyhnout, pokud možno.
2. přidat talismany, které budou suplovat funkci implantátů, ale jinak: další výhody, postihy, speciality.
3. přidat talismany, které budou fungovat úplně jinak: ovšem s tím, že postavu asi nepůjde tolik naboostit.
Názory? Nápady?
Jak je zřejmé, implantáty tam nebudou (místo nich budou další talismany). To ale přináší pár problémů, protože implantáty ve V:SF postavu docela dost naboostovaly. Takže tu jsou tři možnosti:
1. přidat talismany, které budou zcela suplovat funkci implantátů: víceméně jen přejmenovány, takže přesná náhrada za Kybernetické ruce, např. nějaký Talisman síly, atd... technicky vzato to bude stále ten implantát, jen se bude jmenovat jinak... tomuhle bych se chtěl vyhnout, pokud možno.
2. přidat talismany, které budou suplovat funkci implantátů, ale jinak: další výhody, postihy, speciality.
3. přidat talismany, které budou fungovat úplně jinak: ovšem s tím, že postavu asi nepůjde tolik naboostit.
Názory? Nápady?
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Proč by mělo jít postavu naboostit stejně? Předpokládáš, že se bude hrát v obou světech současně?
Re: Void: Sci-Fantasy
To ne, ale prakticky celá fantasy-část bude stejná, takže ve výsledku by se mohlo stát, že postavy ve Fantasy by dostávaly např. od zvířat na zadek mnohem víc... kdyby neměly žádnou adekvátní náhradu za implantáty (a možná i další prvky, to jsem zatím tolik nepoměřoval).
Nemusí to být úplně stejně, ale nějaká alternativa být musí.
Nemusí to být úplně stejně, ale nějaká alternativa být musí.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
To mi nepřijde vyloženě špatně, moderní technologie je prostě silnější. Viz třeba lightsaber ze starwars proti libovolné chladné zbrani - byl by to naprosto nesrovnatelný souboj, lightsaber se ocelí nedá parýrovat a prosjde zbrojí, jako kdyby tam nebyla.Gediman píše:Tve výsledku by se mohlo stát, že postavy ve Fantasy by dostávaly např. od zvířat na zadek mnohem víc...
Re: Void: Sci-Fantasy
Hm... v tomhle souhlasím. Nicméně jeden z mých požadavků/cílů je udělat Fantasy tak, že tam bude magie/zázraky mnohem mocnější, než technologie (zatímco v SF je to vyrovnané), takže to sice nemůže být lightsaber, ale nějaký "mega-runový meč", který má srovnatelnou efektivitu.
(Ok, je fakt, že Člověk Bílých říší nemůže mít v SF implantáty a taky s tím vyžije.)
(Ok, je fakt, že Člověk Bílých říší nemůže mít v SF implantáty a taky s tím vyžije.)
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Tak jsem se inspiroval tím one-page-dungeon a udělal tohle. Zatím jen tak, narychlo.
http://www.gediman.cz/void/void-mission.pdf
Mohlo by to sloužit jako pomůcka pro začínající GMy...
http://www.gediman.cz/void/void-mission.pdf
Mohlo by to sloužit jako pomůcka pro začínající GMy...
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Připomíná mi to spíš scénář pro wargame. Navíc dost obtížně použitelný - musel bych listovat někde v příručkách a hledat, jakou ti protivníci mají výzbroj, staty a tak. Když už připravený scénář, tak by bylo fajn mít všechno při ruce, jinak to moc přípravu neulehčí.Gediman píše:Tak jsem se inspiroval tím one-page-dungeon a udělal tohle. Zatím jen tak, narychlo.
http://www.gediman.cz/void/void-mission.pdf
Druhá věc je, že je to strašně přímočaré - naběhnout tam a všchno vyrubat. Ok, jsou tam nějaké objectives, ale přiznejme si, hráči prostě stejně budou chtít vystřílet všechno, pokud to aspoň trochu půjde. Pokud by to mělo být zajímavější po stránce wargame zážitku, tak by se hodily nějaké změny situace - klidně částečně náhodné, třeba že po X kolech nastane náhodně jedna z možných událostí. Když bys to chtěl udělat víc roleplayovací, tak by to zas chtělo nějaký důvod, proč tam vůbec s někým jednat (místní odboj, zrádce v řadách trpaslíků, je možnost vůdce trpaslíků přeplatit nebo jinak přemluvit ke změně stran, rukojmí, které se možná nebude chtít nechat zachránit zrovna od hráčské jednotky, atp.).
Re: Void: Sci-Fantasy
Mno, inspiroval jsem se tímhle:
viewtopic.php?f=90&t=8866&start=330#p434967
Tam taky nejsou žádné staty (jen HP). Kdyby tam měly být staty, stěží to vyjde na jednu stránku.
Ano, typ mise "Bojová podpora" počítá s tím, že tam naběhneš a všechno vyrubeš Jiné typy misí mají jiné cíle, ne všechny jsou tak přímočaré. Tohle je takový ten základní typ.
viewtopic.php?f=90&t=8866&start=330#p434967
Tam taky nejsou žádné staty (jen HP). Kdyby tam měly být staty, stěží to vyjde na jednu stránku.
Ano, typ mise "Bojová podpora" počítá s tím, že tam naběhneš a všechno vyrubeš Jiné typy misí mají jiné cíle, ne všechny jsou tak přímočaré. Tohle je takový ten základní typ.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Mám tu teď takové dilema. Bonusy zvyšující atribut nad 19 počítat jako redukci postihů, nebo ne?
EDIT: Týká se to trvalých modifikací základních atributů... tedy hlavně implantátů. Protože u vybavení ta redukce vlastně funguje dobře.
Pokud ne, tak pro postavu by nemělo smysl brát si některé implantáty čistě jen proto, že 19 je nepřekročitelné maximum. I když by byly v některých případech třeba užitečné.
Pokud ano, tak by šlo vyrušit postihy třeba za těžké brnění. Ale docela drsně by to zvýšilo sílu postavy. Kdyby dokázala zredukovat každý postih, mohlo by se stát, že by jí pořád stačilo házet proti 19...
(je fakt, že kouzla a rituály v Apokalypse tak trochu počítají s druhou možností... hm, to bych zřejmě musel nějak vyřešit)
EDIT: Týká se to trvalých modifikací základních atributů... tedy hlavně implantátů. Protože u vybavení ta redukce vlastně funguje dobře.
Pokud ne, tak pro postavu by nemělo smysl brát si některé implantáty čistě jen proto, že 19 je nepřekročitelné maximum. I když by byly v některých případech třeba užitečné.
Pokud ano, tak by šlo vyrušit postihy třeba za těžké brnění. Ale docela drsně by to zvýšilo sílu postavy. Kdyby dokázala zredukovat každý postih, mohlo by se stát, že by jí pořád stačilo házet proti 19...
(je fakt, že kouzla a rituály v Apokalypse tak trochu počítají s druhou možností... hm, to bych zřejmě musel nějak vyřešit)
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Správné řešení je odstranit nepřekročitelná maxima a nastavit zbytek tak, aby se držel v rozumných mezích i bez nepřekročitelného maxima (nebo aby byl součet vždycky pod ním).Gediman píše:Mám tu teď takové dilema.
19 je nepřekročitelné maximum.
Nepřekročitelné maximum má ve hře existovat maximálně jako pojistka (a to se týká spíš počítačových her, kde může občas něco ujet), nikoliv jako něco čeho se ve hře běžně dosahuje a stává se to její mechanickou součástí.
Jednou z možností, jak držet čísla v přijatelných mezích, je rozdělit si možné zdroje bonusů do několika skupin, v rámci kterých se bude počítat jen nejvyšší hodnota. Takže třeba že bonusy z kouzel se nesčítají, ale bere se jen nejvyšší z nich.
Re: Void: Sci-Fantasy
Ok, zveřejnil jsem Grimdark RPG karty.
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... -rpg-karty
Klidně vyzkoušejte a dejte vědět. Náš test ukázal, že vliv na herní atmosféru to docela má.
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... -rpg-karty
Klidně vyzkoušejte a dejte vědět. Náš test ukázal, že vliv na herní atmosféru to docela má.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Tak ok, na Štědrý den chystám verzi 1.5.
A pak upgrady toho ostatního, to půjde celkem rychle.
A pak upgrady toho ostatního, to půjde celkem rychle.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Void: Sci-Fantasy verze 1.5
A je tu nová verze!
Stahujte zde:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... antasy-1-5
Spolu s ní je tu i upravená verze Výcvikového táboru:
http://www.gediman.cz/seznamclanku.php? ... kovy-tabor
Překlepy jako obvykle hlásit.
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Re: Void: Sci-Fantasy
Lámu si hlavu s jednou věcí...
Už delší dobu chci nějak předělat způsob sesílání kouzel a rituálů v Apokalypse. Podle běžných pravidel to funguje tak, že úroveň kouzla/rituálu je postih na Will/Charisma (tedy čím složitější, tím obtížněji se sesílá). Jenže když je úroveň třeba 80, tak je to dost mimo. Napadlo mě tohle:
- úroveň je zachována, slouží pro zobrazení moci kouzla/rituálu a zároveň pro vypočítání jeho ceny v XP.
- na úspěšné seslání bude nutné hodit pětkrát a ve všech hodech uspět.
- postih na Will/Charisma je úroveň dělená pěti, tedy např. 80 bude postih -16, což už je reálné.
...to by bylo třeba u kouzel.
Nicméně u rituálů bych chtěl nejraději dát něco jiného... protože rituály ještě vyžadují oběť a musí se provádět třeba 20 dní. Efekt je jinak stejný, jako u kouzla, které nic nevyžaduje a efekt je okamžitý. Což je trochu nefér. Napadlo mě to u rituálů nastavit tak, že bude stačit jeden hod, ale bude nutné (třeba) pět obětí.
Takhle bych to zatím viděl já.
Nějaké připomínky nebo jiné nápady?
Už delší dobu chci nějak předělat způsob sesílání kouzel a rituálů v Apokalypse. Podle běžných pravidel to funguje tak, že úroveň kouzla/rituálu je postih na Will/Charisma (tedy čím složitější, tím obtížněji se sesílá). Jenže když je úroveň třeba 80, tak je to dost mimo. Napadlo mě tohle:
- úroveň je zachována, slouží pro zobrazení moci kouzla/rituálu a zároveň pro vypočítání jeho ceny v XP.
- na úspěšné seslání bude nutné hodit pětkrát a ve všech hodech uspět.
- postih na Will/Charisma je úroveň dělená pěti, tedy např. 80 bude postih -16, což už je reálné.
...to by bylo třeba u kouzel.
Nicméně u rituálů bych chtěl nejraději dát něco jiného... protože rituály ještě vyžadují oběť a musí se provádět třeba 20 dní. Efekt je jinak stejný, jako u kouzla, které nic nevyžaduje a efekt je okamžitý. Což je trochu nefér. Napadlo mě to u rituálů nastavit tak, že bude stačit jeden hod, ale bude nutné (třeba) pět obětí.
Takhle bych to zatím viděl já.
Nějaké připomínky nebo jiné nápady?
Ukázková verze RPG trilogie Void - Výcvikový tábor
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Void 2.0: Systém, Tvorba postavy, Dovednosti a vybavení, Zápasník, Střelec, Technik, Lékař, Kouzelník, Kněz, Infiltrátor, Víra a korupce, Mise, Zbraně, Implantáty a talismany, Zvířata, Protivníci, Dopravní prostředky, Svět
Novinky: Starship Troopers 1.2 (Void-mod), Aliens vs Predator: Dodatek (Void-mod), Smrtící divočina 2.0, Velkolepé zázraky 2.0, Nespoutaná magie 2.0, Temná ruka 2.0, Aliens vs Predator 1.3 (Void-mod), Arzenál zkázy 2.0
RPG trilogie Void je nyní též na Imago.cz + představení
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů