Kouzlem a mečem
Kouzlem a mečem
Anotace v databázi
Na letošní podzim chystáme vydání subtilní fantasy hry na hrdiny pro rolovými hrami nedotčené hráče a milovníky "old school" hraní. Naším cílem je vydat kompaktní až minimalistickou hru, která bude:
a) jednoduchá na pochopení
b) rychlá na přípravu
Herní systém vychází z minimalistického rpg Dungeon Squad, na jehož vydání se nám podařilo ujednat licenci. Systém je lehce rozšířený, ale zachovává si podobnou míru abstrakce jako předloha.
Aby hra byla dobře použitelná, vyjde jako boxík obsahující všechny důležité doplňky a vychytávky, včetně sady lehce zdobených kostek.
V současné chvíli probíhá testování pravidel, ladění výchozích dobrodružství a práce na grafice. Pakliže by se kdokoli měl zájem na vývoji podílet, rádi pomoc uvítáme. Název produktu momentálně není definitivně stanoven (pracovně tomu říkáme "Brutální řežba" ), v záhlaví této diskuze je umístěna anketa současných nejzajímavějších návrhů. pokud máte jiný nápad, sem s ním!
Naposledy upravil(a) skaven dne 19. 10. 2010, 10:24, celkem upraveno 2 x.
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
wau a pak ze to v ceskem prostredi nejde.... uz aby to bylo venku:)
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Kouzlem a mečem je podle mě geniální název, výborná parafráze
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Skvele
Dufam ze rozsirenie bude naozaj minimalne ... aby to zaostalo naozaj minimalisticke a take-and-go.
Dufam ze rozsirenie bude naozaj minimalne ... aby to zaostalo naozaj minimalisticke a take-and-go.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
alefov nazov "Dobyvatelia stratených kobiek" is the best hands down
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
To je.Corvus píše:alefov nazov "Dobyvatelia stratených kobiek" is the best hands down
Lenze v cestine to neznie az tak dobre.
Kouzlem a Mecem je z tej hrozy asi najpouzitelnejsi
Naposledy upravil(a) Aljen dne 16. 9. 2010, 08:23, celkem upraveno 1 x.
System does mother
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Hram Sógarda v Dungeon World kampani PbP
Nemas s kym hrat? Chces vyskusat iny RPG system a tvoja parta to odmieta? Pozri sem!
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Nae! Caverna is the best. Ale jsem děsně zvědavej jak to bude ve finále vypadat.
Obzvlášť tohle
Obzvlášť tohle
Takový malý, ale zase se vší parádou .
Aby hra byla dobře použitelná, vyjde jako boxík obsahující všechny důležité doplňky a vychytávky, včetně sady lehce zdobených kostek.
Where thou'rt cut off upon thy neck, kind brother, the falling of one head lifts up another.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
I know this, which I never learnt in schools, the world's divided into knaves and fools.
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
S těmi hrami se v poslední době rozrh pytel...
Hlasuji pro Kouzlem a mečem.
Kromě Meče a Palcáty, Erebea, Ostří meče, které se mi nelíbí mi přijdou fajn i ostatní názvy.
Pod Carevnou nevím, co si mám přesně představit, ale nezní to úplně špatně.
Hlasuji pro Kouzlem a mečem.
Kromě Meče a Palcáty, Erebea, Ostří meče, které se mi nelíbí mi přijdou fajn i ostatní názvy.
Pod Carevnou nevím, co si mám přesně představit, ale nezní to úplně špatně.
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Je to Caverna, latinsky jeskyně...Lemmy píše:Pod Carevnou nevím, co si mám přesně představit, ale nezní to úplně špatně.
Že by přicházel čas, kdy si čeští hráči začnou stěžovat, že je u nás na trhu rpg moc?Lemmy píše:S těmi hrami se v poslední době rozrh pytel...
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Že by přicházel čas, kdy si čeští hráči začnou stěžovat, že je u nás na trhu rpg moc? [/quote]Lemmy píše:S těmi hrami se v poslední době rozrh pytel...
no udelame preklad do obrazku a prodame na cinsky trh;)
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Pardon, překlepskaven píše:Je to Caverna, latinsky jeskyně...Lemmy píše:Pod Carevnou nevím, co si mám přesně představit, ale nezní to úplně špatně.
Tak to jo, já si říkal, že to bude latina.
Název je to pěkný, ale nevidím spojitost s latinou a prolézáním dungeonu (pokud se tedy nebude odehrávat třeba za středověku).
To ani ne, já žádnou z nových her (mimo testovací materiály k DrD2 a pár úryvků k DrD) zatím nečetl.skaven píše: Že by přicházel čas, kdy si čeští hráči začnou stěžovat, že je u nás na trhu rpg moc?
Jen celkem koukám, jak Mytago zvládne dva projekty najednou, to chce (ale je fakt, že jeden byl kvůli novému DrD odložen, co jsem se tu dočetl).
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Pro nás je velká výhoda, že se z velké části jedná o překlad (jak jsem psal výše, máme koupenou licenci na Dungeon Squad), takže systémové jádro je plně funkční a ozkoušené - to nám šetří spousty času. Samozřejmě je tady množství doplňujících textů, ladění dobrodružství apod. ale rozhodně to není tak rozsáhlý a časově náročný projekt jako Legendy nebo Drd2, na kterém dělá tolik autorů a testerů. Je to dáno povahou samotné hry, která je prostě minimalistická a více než rozsáhlé texty, mechaniky a doplňky vyžaduje přísnou kontrolu nad mírou abstrakce a sevřenost pravidel...Lemmy píše:Jen celkem koukám, jak Mytago zvládne dva projekty najednou, to chce (ale je fakt, že jeden byl kvůli novému DrD odložen, co jsem se tu dočetl).
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
miesto mechanickych rozsireni by to chcelo navod ako s tymi existujucimi mechanikami narabat, rady ako improvizovat atd...Aljen píše:Dufam ze rozsirenie bude naozaj minimalne ... aby to zaostalo naozaj minimalisticke a take-and-go.
There's nothing in the universe cold steel won't cut.
On eternal hold: d20 Warheart
On eternal hold: d20 Warheart
Re: Nový projekt nakladatelství Mytago
Radit jak improvizovat je značně ošemetné, zdá se mi, že už od podstaty věci není dost dobře možné někomu v tomto radit. Vzhledem k tomu, že hra nebude vyžadovat nikterak velké nároky na hráče, roleplaying, psychologii, promyšlené scénáře či narativitu, nepovažuji za nutné zabývat se do hloubky problematikou různých typů hraní a vedení hry. Všechny rady jsou vedeny v duchu Quick Primer for Old School Gaming (mimochodem doporučuji k přečtení), vedou tedy hráče k "zenovým momentům" při řešení hádanek, úkolů a nástrah...Corvus píše:miesto mechanickych rozsireni by to chcelo navod ako s tymi existujucimi mechanikami narabat, rady ako improvizovat atd...
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host