Soutěž o nejlepší postavu 2009
- Vallun
- Příspěvky: 32335
- Registrován: 14. 5. 2008, 10:40
- Bydliště: Velká Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
A já tedy budu další v pořadí, takže AHOJ všem:)Ahoj, byli jsme Markusem podníceni abychom jako rozhodčí o sobě něco málo napsali, abyste věděli s kým budete mít tu čest, takže já začnu.
Jmenuji se Zdeněk Tesner, rovněž znám jako Vallun či Zedford, celý dosavadní osmadvacetiletý život žiju a pracuji v Praze či okolí. RPGčka hraju s proměnlivou intenzitou od svých 9ti let, prakticky od chvíle, kdy vyšlo Dračí doupě. S tím mám taky zdaleka největší zkušenosti, zajímám se spíš o příběh a prostředí her než o systémy, v nichž se hraje. Stylem mi více vyhovuje spíš poněkud starší herní přístup - taktický, překonávání překážek a řešení problémů, ale nebráním se ani příběhově zaměřeným hrám. Pokud jde o nějakou veřejnou činnost, různě na netu lze dohledat několik mých prací z různých oborů blízkých RPG, včetně povídek z takového prostředí. Z ostatních aktivit se zajímám hlavně o četbu (Tolkien, Pratchett, Forsyth, A.C.Clarke, Follet, Ludlum, Clancy a další) a námořní yachting.
Osobně mám rád psotavy psanés tylem životopisu, protože z toho lze leccos poznat. Ale do charakteristiky psotavy a zvláště psotavy pro RPG, toho patří více, možná až tolik, že životopis ani potřeba nebude. Je pro mne důležité, aby postava byla ucelená a uvěřitelná, aby jednotlivé části charakteristiky odpovídaly ostatním. Rovněž její zasazení do prostředí a vztahy s okolím jsou věci, které podrobím zkoumání. Nicméně velkou pravdu napsal koelga Jonka a sice, že důležité je být svůj a překvapit porotce:)
Pokud chce někdo slyšet jen "ano" nebo "ne", tak jej nezajímá odpověď.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
Eru je jediný Bůh a Tolkien je jeho prorok.
Non sub hominem,sed sub ius.
Pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí.
Nejsem odborník ve smyslu § 5 odst. 1 O.Z.
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Jonka píše:Osobně nemám rád postavy psané stylem životopisu.
A teď se, drazí soutěžící, trefujte do vkusu poroty.Vallun píše:Osobně mám rád postavy psané stylem životopisu.
- crowen
- Administrátor
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 11. 9. 2004, 12:51
- Bydliště: Hlavna dedina Bananistanu
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Presne to som chcel napisat, uvidime, s cim pridu dalsi sutaziaci.
- Goran
- Don Quijote
- Příspěvky: 3390
- Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
- Bydliště: Litoměřice/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Asi jsem udělal dobře, že jsem postavu už odeslal a nemusím řešit trefování do vkusu porotyMarkus píše: A teď se, drazí soutěžící, trefujte do vkusu poroty.
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!
R.I.P.
R.I.P.
- Peekay
- Příspěvky: 5532
- Registrován: 4. 2. 2007, 12:11
- Bydliště: Foxdale Manor, Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Tak keď sa tu už predstavuje porota...
Volám sa Peter Kopáč a som závislý od RPG vo všetkých formách a tvaroch. Ako väčšina mojej generácie som začínal s DrD (ktorého som veru odohral nemálo počas školských prestávok a voľných hodín), no postupne som skúšal aj daľšie veci, ako sa sprístupňovali v naších zemepisných šírkach - Shadowrun, Stín Meče či nechvalne známe Yrrhedesovo Oko. Z ročného študijného pobytu v USA som si priniesol Star Wars D6 (dodnes jedna z mojich najobľúbenejších RPG vôbec), ktorým som úspešne nainfikoval celé svoje široké okolie. Neskôr s dostupnosťou internetu som sa dostal k bielovlčím hrám (hlavne VtM a MtA) a rozličným indie záležitostiam: Primetime Adventures, Enemy Gods, Riddle of Steel... No a potom som začal zarábať a už to išlo (kto bol u mňa na návšteve, vie). Obľúbených hier mám veľa a patria k veľmi širokému spektru - od tvrdo taktických záležitostí ako Shadowrun, DnD 3.5 a 4, cez "indie ako remeň" Sorcerer, DRYH či Houses of the Blooded, storytelleroviny Vampire, Mage a Hunter, až po hodne netradičné "úlety" ako Dread, Dirty Secrets či Universalis.
Čo sa mojich verejných aktivít týka, patrím medzi pravidelných prispievateľov Drakkaru a zvyknem viesť hry na rozličných otvorených hraniach (naposledy Gamecon 2009 s vcelku pozitívnym ohlasom). Medzi moje koníčky patrí kafrať (iným) designerom do remesla (viac-menej) konštruktívnou kritikou, k čomu sa dá odsledovať aj moja účasť na Erricovom veľdiele Střepy Snů. Z porotcovaní súťaží spomeniem napríklad zatiaľ oba ročníky RPG Kuchyne či dva ročníky Ceny Karla Čapka (v kategórii krátka poviedka, neskôr aj dlhá poviedka), z organizovania akcií prvé tri ročníky mestského VtM LARPu Bratislava by Freezing Night.
Dobrá postava je podľa mňa taká, z popisu ktorej na mňa vyskakujú zaujímavé príbehy, ktoré sa budú okolo nej točiť. Keďže tu ide o súťaž pre jednu postavu, budem očakávať trochu vyššiu hustotu príbehového potenciálu ako pri postavách do hry - predsa len, tu netreba nechávať priestor pre ostatných hráčov. Dobrá postava by teda podľa mňa mala byť taká, že po jej prečítaní sa spýtam "Kedy hráme?", a len z materiálu zavedeného v postave by som mohol spraviť niekoľko veľmi zaujímavých sedení. Taktiež oceňujem, keď je postava silne naviazaná na zvolený setting - teda pracuje s jeho špecifikami a keby bola prevedená do iného settingu, "už by to nebolo ono". Naopak nemám rád generických supermanov a high-epic záchrancov celého sveta bez akejkoľvek citovej hĺbky.
Volám sa Peter Kopáč a som závislý od RPG vo všetkých formách a tvaroch. Ako väčšina mojej generácie som začínal s DrD (ktorého som veru odohral nemálo počas školských prestávok a voľných hodín), no postupne som skúšal aj daľšie veci, ako sa sprístupňovali v naších zemepisných šírkach - Shadowrun, Stín Meče či nechvalne známe Yrrhedesovo Oko. Z ročného študijného pobytu v USA som si priniesol Star Wars D6 (dodnes jedna z mojich najobľúbenejších RPG vôbec), ktorým som úspešne nainfikoval celé svoje široké okolie. Neskôr s dostupnosťou internetu som sa dostal k bielovlčím hrám (hlavne VtM a MtA) a rozličným indie záležitostiam: Primetime Adventures, Enemy Gods, Riddle of Steel... No a potom som začal zarábať a už to išlo (kto bol u mňa na návšteve, vie). Obľúbených hier mám veľa a patria k veľmi širokému spektru - od tvrdo taktických záležitostí ako Shadowrun, DnD 3.5 a 4, cez "indie ako remeň" Sorcerer, DRYH či Houses of the Blooded, storytelleroviny Vampire, Mage a Hunter, až po hodne netradičné "úlety" ako Dread, Dirty Secrets či Universalis.
Čo sa mojich verejných aktivít týka, patrím medzi pravidelných prispievateľov Drakkaru a zvyknem viesť hry na rozličných otvorených hraniach (naposledy Gamecon 2009 s vcelku pozitívnym ohlasom). Medzi moje koníčky patrí kafrať (iným) designerom do remesla (viac-menej) konštruktívnou kritikou, k čomu sa dá odsledovať aj moja účasť na Erricovom veľdiele Střepy Snů. Z porotcovaní súťaží spomeniem napríklad zatiaľ oba ročníky RPG Kuchyne či dva ročníky Ceny Karla Čapka (v kategórii krátka poviedka, neskôr aj dlhá poviedka), z organizovania akcií prvé tri ročníky mestského VtM LARPu Bratislava by Freezing Night.
Dobrá postava je podľa mňa taká, z popisu ktorej na mňa vyskakujú zaujímavé príbehy, ktoré sa budú okolo nej točiť. Keďže tu ide o súťaž pre jednu postavu, budem očakávať trochu vyššiu hustotu príbehového potenciálu ako pri postavách do hry - predsa len, tu netreba nechávať priestor pre ostatných hráčov. Dobrá postava by teda podľa mňa mala byť taká, že po jej prečítaní sa spýtam "Kedy hráme?", a len z materiálu zavedeného v postave by som mohol spraviť niekoľko veľmi zaujímavých sedení. Taktiež oceňujem, keď je postava silne naviazaná na zvolený setting - teda pracuje s jeho špecifikami a keby bola prevedená do iného settingu, "už by to nebolo ono". Naopak nemám rád generických supermanov a high-epic záchrancov celého sveta bez akejkoľvek citovej hĺbky.
"Ve světě DrDII je mnoho mísat, která jsou plná démovů."
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Pieta
"When I became a man I put away childish things, including the fear of childishness and the desire to be very grown up."– C. S. Lewis
- Bajo
- Malý princ; Moderátor
- Příspěvky: 7757
- Registrován: 23. 10. 2005, 01:38
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Jemenuji se Pavel "Bajo" Kechajov, je mi 25 let a RPG hraji približně od svych 10ti. Celkem záhy na mě padla úloha vypravěče, keré se po většinou držím až do dnes. Vše začalo pochopitelně Dračím Doupětem, které po kolem roku 2000 vystřídaly čerstvé Dungeons and Dragons 3e. Tehdy se poprvé začali objevovat me choutky na "něco víc", kdy cílem mělo být epický příběh jako jsem četl ve fantasy knihách. Po nějaké době jsem si k DnD přibral ještě Vampire the Masquerade a dramatické hraní propracované postavy spojené s freeformem se stalo středobodem hraní, později doplněné o experimentování s atmosférou a napětím. Když na RPG forum vypukla vlna indies a narativismu, nenechalo mě to chladným. Zjistil jsem, že budování příběhu a nezávislé hry je přesně to co jsem vždy hledal a tak jsem postupně našel zalíbení v hrách jako My Life With Master, Polaris, Sorcerer, apod... Tehdy jsem se také začal zajímat o RPG teorii a design. Začali mě zajímat inovativní hry a z těch starších her ty, které přišly s něčím novým nebo zajímavým, třeba Over the Edge nabo starý Prince Valiant. Momentálně se pohybuju stále v této oblasti a začínám přičichávat i k oldschoolovému hraní (DnD 0e/1e a jeho retro klony jako třeba Swords and Wizardy). Zajímají mě různé formy hraní RPG, jejich zkoumání a zkoušení v praxi, ale stále i silný příběh a emoce v RPG
Co se týče nějakých aktivit, rozjížděl jsem kdysi a nějakou dobu pořádal otevřené hraní různých RPG her v Brně v rámci projektu Opengaming, následně i na různých conech, kde jsem přidal i nějakou tu přednášku o méně známých hrách a teoretických aspektech RPG. RPG teorii jsem se věnoval i na blogu různými články, psal do časopisu o RPG a nakonec pomáhal Ericcovi s designem systému pro Střepy Snů.
Co se postav týče, dost záleží pro jakou hru a jaký herní styl je postava tvořené. Z tohoto důvody je pro mě důležité, aby postava odpovídala vizi připravované hry. Oceňuji originalitu, ale i dobře zpracovaná klišé, vazby na okolní svět ve kterém se postava pohybuje, detaily které dávají pocit živoucí osobitosti. Klíčový je pro mě příběhový potenciál spíše než detialně propracovaná minulost. Také oceňuji určitý styl, vnitřní konflikt a případně něco, kam postava směřuje.
Co se týče nějakých aktivit, rozjížděl jsem kdysi a nějakou dobu pořádal otevřené hraní různých RPG her v Brně v rámci projektu Opengaming, následně i na různých conech, kde jsem přidal i nějakou tu přednášku o méně známých hrách a teoretických aspektech RPG. RPG teorii jsem se věnoval i na blogu různými články, psal do časopisu o RPG a nakonec pomáhal Ericcovi s designem systému pro Střepy Snů.
Co se postav týče, dost záleží pro jakou hru a jaký herní styl je postava tvořené. Z tohoto důvody je pro mě důležité, aby postava odpovídala vizi připravované hry. Oceňuji originalitu, ale i dobře zpracovaná klišé, vazby na okolní svět ve kterém se postava pohybuje, detaily které dávají pocit živoucí osobitosti. Klíčový je pro mě příběhový potenciál spíše než detialně propracovaná minulost. Také oceňuji určitý styl, vnitřní konflikt a případně něco, kam postava směřuje.
Metagame - Blog o stolních RPG: historie, teorie, indies, oldies...
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
Oblíbené hry: Old DnD/retro clones, Over the Edge, VtM, Střepy snů, Polaris, Apocalypse World
Hraju: Advanced Dungeons and Dragons 1E, Labyrinth Lord
Hraješ? Napiš recenzi!
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Jsme autorská a sourozenecká dvojice – Jonáš a Kryštof Ferencovi. Dlouhodobě se věnujeme RPG a designu her. Zajímají nás především příběhy, které lze skrze různé druhy her utvářet. Přes hraní a vyprávění jsme se postupně dostali k vytváření her nových. Jsme moderátory RPG Fóra a redaktory Drakkaru.
Naším nejaktuálnějším projektem jsou Příběhy Impéria, původní česká RPG, kterou právě v nakladatelství Mytago vydáváme tiskem. V současné chvíli je možné si ji předobjednat.
Vytvořili jsme také několik her nebo prostředí, na které jsou vám k dispozici i zde na Fóru – pro soutěž RPG Kuchyně vznikly hry Vendetta a Blanc (obsadily 2.-3., respektive 1.-2. místo), dále pak například Třetí království, kratší setting seed KOCMOC nebo třeba Space Opera. Spolupracovali jsme také na kolektivním projektu NOS. Nejnověji naše stopy bude pravděpodobně rozeznat v nové generaci Dračího Doupěte.
Prvního ročníku této soutěže jsme se zúčastnili jako soutěžící, takže máme i tento cenný náhled na postavy, které budete posílat. Náš Ned Greywood se umístil na prvním místě (a můžete ho najít v knize Příběhů Impéria jako ukázkovou postavu). Je pro nás důležité, aby postava měla nějaký vlastní cíl, za kterým chce jít, příběh… nebo prostě něco, proč bych ji měl chtít hrát. Měla by mít takovou hloubku, aby měl hráč možnost vytvářet vlastní scény a vytvořit si vlastní prostor v rámci hry. Plochý hrdina bez minulosti, který koná hrdinské skutky bez nějakého důvodu, není náš šálek kávy – není to prostě zajímavé. Hráč nemá příliš možnost prohloubit postavu, protože nemá na čem stavět a Vypravěč na postavě také nemůže budovat příběh, protože postava svůj vlastní nemá. Je však také dobré si uvědomit, že minulost je pouze podkladem pro budoucnost. V minulosti by měla být zaseta semínka příběhů, které se rozvinou během hraní. Sáhodlouhá, ale uzavřená minulost naopak zajímavá moc není… tedy ve zkratce - minulost postavy by měla poskytovat potenciál pro hraní.
Důležitá je také tvárnost příběhů a shopnost „napasovat“ je pokud možno k co nejširšímu množství možných herních zvratů. Tak aby hráč mohl rozvíjet své motivy a nápady z jejich co možná nejrůznějšího množství. Aby nemusel čekat na jediný konkrétní podnět a místo toho mohl reagovat na celou řadu. S výše řečeným také souvisí snadná propojitelnost osobních příběhů a témat s příběhy ostatních postav.
Zkuste také věnovat trochu pozornosti tomu, jak je váš příspěvek napsán – seznam suchých informací nebo wall-of-text odpuzují od čtení, přestože může jít o dobré postavy.
Naším nejaktuálnějším projektem jsou Příběhy Impéria, původní česká RPG, kterou právě v nakladatelství Mytago vydáváme tiskem. V současné chvíli je možné si ji předobjednat.
Vytvořili jsme také několik her nebo prostředí, na které jsou vám k dispozici i zde na Fóru – pro soutěž RPG Kuchyně vznikly hry Vendetta a Blanc (obsadily 2.-3., respektive 1.-2. místo), dále pak například Třetí království, kratší setting seed KOCMOC nebo třeba Space Opera. Spolupracovali jsme také na kolektivním projektu NOS. Nejnověji naše stopy bude pravděpodobně rozeznat v nové generaci Dračího Doupěte.
Prvního ročníku této soutěže jsme se zúčastnili jako soutěžící, takže máme i tento cenný náhled na postavy, které budete posílat. Náš Ned Greywood se umístil na prvním místě (a můžete ho najít v knize Příběhů Impéria jako ukázkovou postavu). Je pro nás důležité, aby postava měla nějaký vlastní cíl, za kterým chce jít, příběh… nebo prostě něco, proč bych ji měl chtít hrát. Měla by mít takovou hloubku, aby měl hráč možnost vytvářet vlastní scény a vytvořit si vlastní prostor v rámci hry. Plochý hrdina bez minulosti, který koná hrdinské skutky bez nějakého důvodu, není náš šálek kávy – není to prostě zajímavé. Hráč nemá příliš možnost prohloubit postavu, protože nemá na čem stavět a Vypravěč na postavě také nemůže budovat příběh, protože postava svůj vlastní nemá. Je však také dobré si uvědomit, že minulost je pouze podkladem pro budoucnost. V minulosti by měla být zaseta semínka příběhů, které se rozvinou během hraní. Sáhodlouhá, ale uzavřená minulost naopak zajímavá moc není… tedy ve zkratce - minulost postavy by měla poskytovat potenciál pro hraní.
Důležitá je také tvárnost příběhů a shopnost „napasovat“ je pokud možno k co nejširšímu množství možných herních zvratů. Tak aby hráč mohl rozvíjet své motivy a nápady z jejich co možná nejrůznějšího množství. Aby nemusel čekat na jediný konkrétní podnět a místo toho mohl reagovat na celou řadu. S výše řečeným také souvisí snadná propojitelnost osobních příběhů a témat s příběhy ostatních postav.
Zkuste také věnovat trochu pozornosti tomu, jak je váš příspěvek napsán – seznam suchých informací nebo wall-of-text odpuzují od čtení, přestože může jít o dobré postavy.
- Jerson
- Inženýr z Ocelového města
- Příspěvky: 22629
- Registrován: 11. 2. 2003, 16:39
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Před hodinou mi konečně zapadly všechny věci do sebe a už vím, co bude ten týpek zač. Bohužel se nedokážu vymanit z pozice "co je napsáno, to platí", takže musím použít všechny tři nabídnuté prvky. A ještě alespoň trochu originálně. No, tak uvidíme. (Kdybych si s louskáním protahoval prsty, tak to teď udělám)
Preference porotců jsem si přečetl až teď, takže už mě ovlivňovat nebudou.
Preference porotců jsem si přečetl až teď, takže už mě ovlivňovat nebudou.
hraju: Ω Projekt Omega
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
postava je prakticky hotová, ešte ju pár dní nechám ležať a môžem uploadovať
trpím nesmiernym nutkaním si ju zahrať
trpím nesmiernym nutkaním si ju zahrať
Moaaaar!!!! - [móur] - The provided level of material relevant to my interests is insufficient to meet my personal required needs.
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Představení porotce: Jmenuji se Karel Černín, říká se mi obvykle Charlie nebo Charles. Původem ze Zlína, aktuálně Brňák. Je mi 31 let a občas si tak říkám, kolik ze studentských nadšenců bude hrávat RPG ještě v době, až z nich budou pracující tatíci od rodin, jako jsem já (nebo Peekay).
Nejsem velký znalec ani ctitel systémů (studovat pravidla mě nebaví a jejich vliv na styl hry považuji za přeceňovaný). Hrál jsem delší dobu pouze Dračí doupě a GURPS, vyzkoušel jsem Vampire:The Masquerade, Shadowrun, Příběhy Impéria, Vendettu, znám ze čtení RISUS a Střepy snů. Markus mě oslovil proto, že jsem hlavním autorem rozšiřujících modulů ke světu Taria. Více se o ní lze dozvědět v přednášce z letošního Gameconu a v příslušné debatě zde na fóru. V současné době připravuji další projekty. Příští rok vyjde v Pevnosti experimentální hororové dobrodružství z doby náboženských válek ve Francii s názvem "Bestie", kde se vždy dva hráči dělí o jednu postavu. Připravuji k vydání také vyjednávací karetní hru s prvky RPG "Senát a lid římský", přičemž po novém roce budu potřebovat nějaké testery (diskuzi k tomu včas založím ). Pro hráče RPG zasazených do středověku či fantasy snad mohou být zajímavé i moje překlady dobových spisů o šermu, případně scénáře k vystoupením naší šermířské skupiny Revertar.
S touhle soutěží se setkávám poprvé a je pro mě těžké napsat obecně, co se mi líbí a co ne. Osobně rád stavím své postavy jen na jednom či dvou motivech, který rozvíjím v číselné části, v popisu životního příběhu a povahy i ve způsobu hraní. Ale to neznamená, že budu tenhle styl nutně prosazovat v hodnocení. Přijde mi ale poctivé pro představu odkázat na své postavy. Mezi ty poslední patří hostinský, který nevěří na pohádky Oisín O´Hara pro hraní Příběhů Impéria s jejich autory Ectheliony. Z aktuálně hraných v GURPS je na netu dostupný bývalý kat Johan a neortodoxní půlelf Vein (s Kryštofem). Svým hráčům jsem pomáhal vytvářet i některé jejich postavy zasazené do Tarie (na stránce dole ke stažení). No prosím, tak takový "znalec" vás bude taky hodnotit. Hlavně neztrácet nervy.
Nejsem velký znalec ani ctitel systémů (studovat pravidla mě nebaví a jejich vliv na styl hry považuji za přeceňovaný). Hrál jsem delší dobu pouze Dračí doupě a GURPS, vyzkoušel jsem Vampire:The Masquerade, Shadowrun, Příběhy Impéria, Vendettu, znám ze čtení RISUS a Střepy snů. Markus mě oslovil proto, že jsem hlavním autorem rozšiřujících modulů ke světu Taria. Více se o ní lze dozvědět v přednášce z letošního Gameconu a v příslušné debatě zde na fóru. V současné době připravuji další projekty. Příští rok vyjde v Pevnosti experimentální hororové dobrodružství z doby náboženských válek ve Francii s názvem "Bestie", kde se vždy dva hráči dělí o jednu postavu. Připravuji k vydání také vyjednávací karetní hru s prvky RPG "Senát a lid římský", přičemž po novém roce budu potřebovat nějaké testery (diskuzi k tomu včas založím ). Pro hráče RPG zasazených do středověku či fantasy snad mohou být zajímavé i moje překlady dobových spisů o šermu, případně scénáře k vystoupením naší šermířské skupiny Revertar.
S touhle soutěží se setkávám poprvé a je pro mě těžké napsat obecně, co se mi líbí a co ne. Osobně rád stavím své postavy jen na jednom či dvou motivech, který rozvíjím v číselné části, v popisu životního příběhu a povahy i ve způsobu hraní. Ale to neznamená, že budu tenhle styl nutně prosazovat v hodnocení. Přijde mi ale poctivé pro představu odkázat na své postavy. Mezi ty poslední patří hostinský, který nevěří na pohádky Oisín O´Hara pro hraní Příběhů Impéria s jejich autory Ectheliony. Z aktuálně hraných v GURPS je na netu dostupný bývalý kat Johan a neortodoxní půlelf Vein (s Kryštofem). Svým hráčům jsem pomáhal vytvářet i některé jejich postavy zasazené do Tarie (na stránce dole ke stažení). No prosím, tak takový "znalec" vás bude taky hodnotit. Hlavně neztrácet nervy.
Projekty: fantasy prostředí "Taria" - sci-fi prostředí "Sen! Na doživotí..." - vyjednávací hra Senát a lid římský - historický šerm Revertar
- Goran
- Don Quijote
- Příspěvky: 3390
- Registrován: 2. 5. 2006, 12:58
- Bydliště: Litoměřice/Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Antharon: jsme na tom podobně, i já mám od okamžiku prvotního nápadu velkou až nesmírnou chuť si svou soutěžní postavu zahrát. Možnost si zahrát v roli svého hrdiny by pro mě byla ještě větší odměnou než Příběhy Impéria
Nejsem trouba, ale snažím se a s pomocí Boží se jím brzy stanu!
R.I.P.
R.I.P.
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Mno, postava odeslána. Nakonec mi ta jedna normostrana nějak nabobtnala, tak doufám, že mi za to nesrazíte hlavu. :o)
Ještě tlačím jednoho ze svých hráčů, aby taky poslal svůj výtvor, ale uvidíme, jak budu úspěšný v roli nadháněče.
Jinak co se týká charakteristik porotců - super vědět, kdo za to nakonec může ... ovšem preference a požadavky na postavy má každý jiné.
U své loňské postavy jsem obdržel od jednoho porotce jedno z jeho nejvyšších celkových hodnocení, od jiného naopak to nejnižší ... takže říkám, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
Ještě tlačím jednoho ze svých hráčů, aby taky poslal svůj výtvor, ale uvidíme, jak budu úspěšný v roli nadháněče.
Jinak co se týká charakteristik porotců - super vědět, kdo za to nakonec může ... ovšem preference a požadavky na postavy má každý jiné.
U své loňské postavy jsem obdržel od jednoho porotce jedno z jeho nejvyšších celkových hodnocení, od jiného naopak to nejnižší ... takže říkám, že není na světě člověk ten, aby se zavděčil lidem všem.
V městě je řád a pro každého práce, buď ještě rád, když huba voněmí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
Může tě hřát, že nejsi na voprátce, nebo že neležíš pár inchů pod zemí.
- Ecthelion
- Moderátor
- Příspěvky: 12367
- Registrován: 13. 7. 2004, 15:19
- Bydliště: Brno/Rezno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Myslím, že to v tomto tématu ještě nepadlo, takže si dovolím shrnout konečnou podobu poroty (aby byl přehled ):
Bajo, Bifi, Ecthelion, Charles, Jonka, Peekay, Vallun
Bajo, Bifi, Ecthelion, Charles, Jonka, Peekay, Vallun
- Markus
- Vrchní krutovládce; Administrátor
- Příspěvky: 21017
- Registrován: 19. 8. 2001, 00:00
- Bydliště: Mnohovesmír! Brno!
- Kontaktovat uživatele:
Re: Soutěž o nejlepší postavu 2009
Tak k odevyzdání postav zbývá poslední týden!
Nějaké postavy nám přišly - všem rozesílám potvrzující emaily, takže si prosím zkontrolujte, že vám ode mě email přišel. Jestli nic nepřišlo, postava se zřejmě někde ztratila a bude ji třeba poslat pro jistotu znovu.
Zajímalo by mě, kdo ještě plánujete dodat postavu? Konkurence je zatím málo a cena je lákavá. Stojí to za pokus.
Nějaké postavy nám přišly - všem rozesílám potvrzující emaily, takže si prosím zkontrolujte, že vám ode mě email přišel. Jestli nic nepřišlo, postava se zřejmě někde ztratila a bude ji třeba poslat pro jistotu znovu.
Zajímalo by mě, kdo ještě plánujete dodat postavu? Konkurence je zatím málo a cena je lákavá. Stojí to za pokus.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Semrush [Bot], Wolfus a 4 hosti