od Lyncz » 19. 3. 2021, 17:27
Mě se tyhle časové eventy z hlediska PJe líbí, ale věřím, že by se mě nelíbily z pohledu hráče a hrál bych za sebe, ne svoji postavu, proto tyhle eventy normálně nedělám. Nicméně proti gustu, každá skupina to má trošku jinak, žejo... náš bývalý PJ třeba říkal, že všichni musíme striktně dodržovat RP, kromě situací, kdy bojujeme, tam přece musíme myslet takticky a používat logiku
Jediný event tohohle typu jsem teď měl při "bossfightu", kde hráči měli určené, že zával, co udělali, vydrží tak cca 10 kol a pak se do místnosti začnou hrnout další nepřátelé. Takže věděli, co čeká, byl tam ten "časový press", ale měli mimoherní čas na rozmyšlenou.
Jinak u nás se moc figurky nevedou, jediné, které se používaly, jsem udělal každému podle jeho přání z FIMO hmoty, ale nikdo si nijak neměl a nemá potřebu něco shánět. Proto si kostky ohrožení dáváme rovnou na battlemapu, jak nepřátel, tak postav, jsou všechny barevně rozdělené, takže člověk má přehled, kdo je v jakém stavu.
Zaujalo mě to, že PJ sleduje Zdroje svých hráčů, děláte to i vy ostatní? Já své hráče nekontroluju a ani neupravuju obtížnost soubojů podle toho, v jakém jsou hráči stavu. (Zatím se mi nepovedlo nikoho zabít a zároveň jim v soubojích ty Zdroje utikávají)
Mě se tyhle časové eventy z hlediska PJe líbí, ale věřím, že by se mě nelíbily z pohledu hráče a hrál bych za sebe, ne svoji postavu, proto tyhle eventy normálně nedělám. Nicméně proti gustu, každá skupina to má trošku jinak, žejo... náš bývalý PJ třeba říkal, že všichni musíme striktně dodržovat RP, kromě situací, kdy bojujeme, tam přece musíme myslet takticky a používat logiku :D
Jediný event tohohle typu jsem teď měl při "bossfightu", kde hráči měli určené, že zával, co udělali, vydrží tak cca 10 kol a pak se do místnosti začnou hrnout další nepřátelé. Takže věděli, co čeká, byl tam ten "časový press", ale měli mimoherní čas na rozmyšlenou.
Jinak u nás se moc figurky nevedou, jediné, které se používaly, jsem udělal každému podle jeho přání z FIMO hmoty, ale nikdo si nijak neměl a nemá potřebu něco shánět. Proto si kostky ohrožení dáváme rovnou na battlemapu, jak nepřátel, tak postav, jsou všechny barevně rozdělené, takže člověk má přehled, kdo je v jakém stavu.
Zaujalo mě to, že PJ sleduje Zdroje svých hráčů, děláte to i vy ostatní? Já své hráče nekontroluju a ani neupravuju obtížnost soubojů podle toho, v jakém jsou hráči stavu. (Zatím se mi nepovedlo nikoho zabít a zároveň jim v soubojích ty Zdroje utikávají)