Nogrimova Truhlice pro DrD2 - 1.4.5 - pomocník editace členů Družiny

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Nogrimova Truhlice pro DrD2 - 1.4.5 - pomocník editace členů Družiny

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 11. 8. 2023, 23:37

Po roce a kousek jsem si odškrtnul všechny hlavní body z původního prvoplánu o tom, co by mělo v Truhlici tak nějak být a bylo by fajn. Tudíž odteď už to nebude 0.X ale 1.X verze. Poslední hřebík byla možnost mít v Truhlici více Postav a mít tu možnost postavy snadno expo/importovat, což se mi konečně podařilo nějak spáchat. Rozhodně to neznamená, že by se vývoj Truhlice zastavil. Zaměření teď bude především na náplň a pokud se časem ukáže, že tam ještě nějaký nástroj chybí, tak na něm zamakám.

Zároveň chci poděkovat Fafrinovi za pomoc s kontaktem na ALTAR a velice chci poděkovat ALTARu, rsp Mgr. Martinu Kučerovi, za svolení k otevření Patreonu pro Truhlici.
**>> patreon.com/user?u=21222318 <<**
Ve vývoji Truhlice jsem nechal (snad jen) stovky hodin a každá zpráva, zmínka o tom, že se někomu Truhlice hodí, že jí používá a přijde mu užitečná je jak čerstvá baterie, která mi vrací chuť a elán v Truhlici pokračovat. S nápadem otevřít Patreon přišel dlouholetý kamarád a řekl jsem si "proč ne, hej". Pokud Truhlici používáte, přijde vám fajn a chcete tomuto projektu dát pomyslný thumbs up, budu více než rád za jakýkoliv groš, který mi tam hodíte (především budu moc ukázat přítelkyni a rodině, že to nebylo jen bohapusté mrhání časem).

Zároveň s tím chci předem uvést, že Truhlice je a bude kompletně zadarmo bez jakéhokoliv paywallu a obsah nebude schováván pro nepatrony. Love pro patrony naleznete na stránce Patreonu Truhlice (a beru návrhy)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 29. 7. 2023, 13:52

**VAROVÁNÍ O REKONSTRUKCI DENÍKU POSTAVY**

V následujících dnech budou překopány útroby nástroje Deník postavy. Pokud zde máte uloženou postavu, výrazně doporučuji si do nějakého textového souboru udělat zálohu vašich údajů (abyste zpětně mohli dělat ctrl-c+v např u předmětů v inventáři a poznámek).
Pokusím se v Truhlici vytvořit někde odkaz na "starou verzi" abyste o postavy nepřišly. Ale i tak to doporučuju pro sichr mít zálohované.

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 12. 3. 2023, 00:01

Fafrin píše: 15. 2. 2023, 16:14 Díky, lepší.

Protože "Takový prcek!" má u sebe dvě srdíčka výhody, tak (pokud to není) chyba, měla by být dvě srdíčka i u Slavného stvůrobíjce.

"Nouzové střely" fungují stejně jako "Hlava nehlava", tak by asi měli být oikonkovány stejně.

"Vůdcovské charisma" by mělo dostat prakticky ikonku "kapka +1"
Dobré poznámky a souhlasím, ikonky jsem opravil.

Vypustil jsem novou verzi, kde jsou Mistrovská povolání s texty předělanými tak, aby seděli do 2. verze pravidel (2017), včetně ikonek. :) Kdyby tam byly nějaké bugy a nebo špatně upravená pravidla a ikonky, budu opět velmi vděčen za feedback ;) .

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 15. 2. 2023, 16:14

Díky, lepší.

Protože "Takový prcek!" má u sebe dvě srdíčka výhody, tak (pokud to není) chyba, měla by být dvě srdíčka i u Slavného stvůrobíjce.

"Nouzové střely" fungují stejně jako "Hlava nehlava", tak by asi měli být oikonkovány stejně.

"Vůdcovské charisma" by mělo dostat prakticky ikonku "kapka +1"

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 15. 2. 2023, 10:05

Fafrin píše: 14. 2. 2023, 14:39 Děkuji, prošel jsem si a nevím co bych připomínkoval. Skvělá práce.

(Snad jen, že ikonka pro "+1 Z za Jizvu" je moc velká. Nedala by se udělat třeba kapička s +1 uvnitř?)
Něco jako +1 Jizva ikonu jsem tam hodil, ale je to tak malá ikona sama o sobě, že to není moc dobře vidět. Ale je to asi jen na 5 místech, tak se to asi zvládne

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 14. 2. 2023, 14:39

Děkuji, prošel jsem si a nevím co bych připomínkoval. Skvělá práce.

(Snad jen, že ikonka pro "+1 Z za Jizvu" je moc velká. Nedala by se udělat třeba kapička s +1 uvnitř?)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 14. 2. 2023, 11:45

Fafrin píše: 28. 1. 2023, 08:45 A chtěl bych velice lobovat za přidání Rasových ZS, taky bude potřeba je oikonkovat.

Kdyžtak jsou tu: http://drd2srd.d20.cz/zakladni-prirucka ... dova-zbran

(A Rodová zbraň nepatří pod žádnou Rasu :) )
Přidal Rasové ZS a kategorizovaný seznam ZS podle oblastí na které obecně působí. Budu opět rád za feedback, pokud najdeš něco, co by se mělo předělat nebo přeřadit ;)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 30. 1. 2023, 10:14

Fafrin píše: 26. 1. 2023, 00:56 V přehledu Bojových dovedností a schopností je "Používání třaskavin, žíravin a plynných jedů" špatně zařazeno. V základu tyto působí na tělo.

Lovec - ZS Cvičitel 1) Není kompletně přepsaná - první půlka je obsahová pravomoc a 2) mělo by to také dostat ikonku "Rozšíření charakteristiky pomocníka."

Je někde možné si vyfiltrovat ZS (nikoliv jen dovednosti) třeba podle toho že jsou k léčení, vyjednávání nebo k výrobě jedů?
Při tvorbě postavy nebo jejím rozvoji by to bylo užitečné.

(Bojový výcvik a Krotitel draků je také svým způsobem příběhová pravomoc.)
Jazyk poutníků naopak není příběhová pravomoc. (Je to neobvyklý smysl, prakticky.) ZS Ohař také není příběhová pravomoc. ZS Lesní přízrak také není příběhová pravomoc. (Ani nedává manévr obrana; je to ZS typu "Posílení" - umožňuje dělat s běžnou dovedností věci, které by bez této ZS byly nemožné; je to poměrně široká kategorie, tak nevím jestli si zaslouží značku a má spoustu podkategorií - třeba posílení Odhadů)
• Ok, Používání třaskavin odstraním z Duše

• Teď na to koukám a přemýšlím, proč se tam propisuje jen půlka. Ikonu tam doplním.

• Filtrovat ZS zatím není možné, ale je možnost tam udělat nějaké výčty ZS podle korespondujících ikonek. Děkuji za námět :)

• Upravím, jako de facto i ZS co umožňují třeba ohnivé magii tavit a zabíjet nad rámec běžných možností tam je vícero. Popřemýšlím, klidně oikonuju.

• Rasovky někde v to-do listu mám a někdy i přibudou ;)

Teďka ještě tak týden nebo dva budu řešit pracovní a univerzitní věci, takže poprosím o ztrpení a děkuji za náměty :)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 28. 1. 2023, 08:45

A chtěl bych velice lobovat za přidání Rasových ZS, taky bude potřeba je oikonkovat.

Kdyžtak jsou tu: http://drd2srd.d20.cz/zakladni-prirucka ... dova-zbran

(A Rodová zbraň nepatří pod žádnou Rasu :) )

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 26. 1. 2023, 00:56

V přehledu Bojových dovedností a schopností je "Používání třaskavin, žíravin a plynných jedů" špatně zařazeno. V základu tyto působí na tělo.

Lovec - ZS Cvičitel 1) Není kompletně přepsaná - první půlka je obsahová pravomoc a 2) mělo by to také dostat ikonku "Rozšíření charakteristiky pomocníka."

Je někde možné si vyfiltrovat ZS (nikoliv jen dovednosti) třeba podle toho že jsou k léčení, vyjednávání nebo k výrobě jedů?
Při tvorbě postavy nebo jejím rozvoji by to bylo užitečné.

(Bojový výcvik a Krotitel draků je také svým způsobem příběhová pravomoc.)
Jazyk poutníků naopak není příběhová pravomoc. (Je to neobvyklý smysl, prakticky.) ZS Ohař také není příběhová pravomoc. ZS Lesní přízrak také není příběhová pravomoc. (Ani nedává manévr obrana; je to ZS typu "Posílení" - umožňuje dělat s běžnou dovedností věci, které by bez této ZS byly nemožné; je to poměrně široká kategorie, tak nevím jestli si zaslouží značku a má spoustu podkategorií - třeba posílení Odhadů)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 24. 1. 2023, 22:13

Fafrin píše: 22. 1. 2023, 19:40 Tak, vidím, že byly upraveny nějak ty ZS; co nebylo ze základních.

A) Bojovník - ZS Nadání není vázaná na Dovednost "Běžný boj zblízka" ale uplatní se při libovolné bojové dovednosti z blízka (proti netvorům, ze sedla ...) Měla by obecně do bojových.

B) "Umění improvizace" a "Neobvyklé jedy" by měli patřit k "obecně k jedům" nebo "obecně k nástrahám"

C) Zaříkávač - ZS "Síla Osobnosti" by měla mít i ikonku Náplasti.

------

U mága na konci je ikonka na "Rozšíření charakteristiky pomocníka" - to by mělo být i na hodně jinde.

-----

Dívám se na ten kompilátor - je snaha tam mít nějakou logiku? (Jako co s čím jde kombinovat)
Doopravil jsem věci u ZVL podle dodatků, děkuju za feedback ;)

----------

Pokud se ptáš, jestli tam je mechanismus na kontrolu kombinace typů nástrahy/jedu a zvláštních schopností, tak není.
Je tam akorát, že jedy mají působení Dlouho a s tím spojený Postih + Třaskaviny si volí sílu na ničení Kůže/Železa/Kamene.
(Pokud tím co s čím jde kombinovat myslíš něco jiného, tak mi to prosím přibliž :) )

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 22. 1. 2023, 19:40

Tak, vidím, že byly upraveny nějak ty ZS; co nebylo ze základních.

A) Bojovník - ZS Nadání není vázaná na Dovednost "Běžný boj zblízka" ale uplatní se při libovolné bojové dovednosti z blízka (proti netvorům, ze sedla ...) Měla by obecně do bojových.

B) "Umění improvizace" a "Neobvyklé jedy" by měli patřit k "obecně k jedům" nebo "obecně k nástrahám"

C) Zaříkávač - ZS "Síla Osobnosti" by měla mít i ikonku Náplasti.

------

U mága na konci je ikonka na "Rozšíření charakteristiky pomocníka" - to by mělo být i na hodně jinde.

-----

Dívám se na ten kompilátor - je snaha tam mít nějakou logiku? (Jako co s čím jde kombinovat)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 20. 1. 2023, 14:02

Fafrin píše: 10. 1. 2023, 23:37 Máš možnost si udělat ještě nějaké ikonky jako: Boj, Magie, Výroba, Nástrahy a Léčení. Například (A znalosti, odhad a obrazce a pomocníci a ... dá se toho vymyslet dost; záleží, kde přestat.)
Upravil jsem výčty zvláštních schopností i u pokročilých povolání. Kdyby si tam objevil nějakou nesrovnalost nebo něco co by bylo potřeba ještě doplnit, budu rád :)

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Nogrim » 10. 1. 2023, 23:48

Mám a nejspíše tak udělám. Ty výčty dovedností a zvláštních schopností byly jedny z prvních věcí, které jsem v Truhlici udělal a neměl ještě nějak ukotvený co a jak signalizovat přes ikony a tudíž to vypadá jak to vypadá.

Opravdu si cením toho feedbacku a jsem rád za každý podnět ke zlepšení a zpřehlednění! ;)

--------------------------
(Mimo téma a nevím jak moc si zde na fóru můžu dovolit dělat nový post pro každý update, aby to nebylo považováno za spam ale zároveň to upozornilo.)

Vypuštěn update na verzi 0.8 - Kompilátor nástrah
- Přidán Kompilátor nástrah do sekce Pravidla a Taháky s možností exportu vytvořené Nástrahy do deníku postavy nebo jakéhokoliv textového pole renderující HTML i mimo Truhlici.
- Orákulum (textové pole v levém menu) umožňuje skákat na některé specifické pasáže (viz Rozcestník v heslu "?" v Orákulu).

Re: Nogrimova Truhlice pro DrD2

od Fafrin » 10. 1. 2023, 23:37

Máš možnost si udělat ještě nějaké ikonky jako: Boj, Magie, Výroba, Nástrahy a Léčení. Například (A znalosti, odhad a obrazce a pomocníci a ... dá se toho vymyslet dost; záleží, kde přestat.)

Nahoru