Povolání Hraničář

Odeslat odpověď


Odpověď na tuto otázku je nutná pro rozlišení automatizovaných pokusů o registraci.
Smajlíci
:D :) :( :-? 8) :lol: :P :oops: :cry: :roll: ;) :-o :evil: :mad: :-| :clap: :think: :doh: :naughty: :dance: $D :vamp: O-) :eyecrazy: :>;o) :>:o/ :8oO $lol$ $-o :toot: :idea: :arrow? :!: :?:
Zobrazit další smajlíky

BBCode je zapnutý
[img] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Povolání Hraničář

Odp: Povolání Hraničář

od Gonzáles » 30. 7. 2018, 18:51

A nebude to spíše jinak?

To PX (nebo PX+1) přičteš k únavě, která by se ti standardně odbourala.

Tj. oprav si pro svého hraničáře vzoreček v kapitole Únava (PPH str. 116, podkapitola Odpočinek, PPH str. 118) na následující:
=> Odbouraná únava = τ(Síla odpočinku + Vdr + Ostražitost)
Pak to převedeš a získáš výslednou odbouranou únavu a opravdu to není několikanásobně více.

Re: Povolání Hraničář

od Klimbing » 31. 3. 2018, 19:45

Ano, pravidla říkají, že při PX 2 si hráč odstraní trojnásobek únavy. To je samozřejmě dost přemrštěné - doporučuji z toho udělat bonus: Hráč má k léčení únavy bonus PX+1.

Re: Povolání Hraničář

od Grunt » 28. 3. 2018, 09:15

Dobrý den dámy a pánové,
měl bych jeden dotaz který řešíme u nás ve skupině. Jak funguje Hraničářova Ostražitost a zbavování se únavy.
Ostražitost

"PJ ti ohlásí, jakmile odhalíš, že je nablízku někdo nebo něco akutně nebezpečného. Spánkem ztrácíš tolikrát víc bodů únavy, kolik představuje tvé PX zvětšené o 1."

Znamená to, že když hraničář spí běžným spánkem, který by mu odstranil jeden řádek únavy, má PX 2 tak si odstraní řádky únavy?

Díky za odpověď.

Re: Povolání Hraničář

od X-life » 29. 10. 2014, 21:22

Za mne mohu říct, že jsme vždycky používali jen jedno z toho, ať už to byl hráč, nebo já jako PJ při tvorbě CP. kombinovat tyhle schopnosti mi moc logické nepřijde, ale proti gustu...

Re: Povolání Hraničář

od Valor » 27. 10. 2014, 09:42

Valor píše:očista, velká očista, čistota -

- Daji se kombinovat? V pravidlech neni zminka o tom ze by se nedalo. Ovsem otazkou je jestli je to logické.
Znovu se ptam, ma nekdo nejaky nazor?

Re: Povolání Hraničář

od Narian » 18. 4. 2014, 07:43

Díky, já se spíš taky přikláněl k té první variantě +3, +4,+5. S těmi dalšími možnostmi přišli hráči. Pokud se nepletu, tak ten +3,+6, +9 byl myšlen tak, že se těch +2 přičítá navíc ke každému kolu míření, takže každé kolo přidává +3. Ale to se nám zdálo nejméně pravděpodobné. A varianta +2,+4,+6 byla podobná, jen se už ten bonus za kolo počítal jen +2.

Re: Povolání Hraničář

od Klimbing » 18. 4. 2014, 00:13

My jsme to vždycky hráli, že +1/+2/+5 (tedy, že bonus +2 se připočítává jen při maximálním míření), ale největší smysl dává asi interpretace +3/+4/+5. Nerozumím tomu, jak jsi dospěl k těm dalším variantám.
(uvedené bonusy jsou samozřejmě bez soustředěné střelby)

Re: Povolání Hraničář

od Narian » 18. 4. 2014, 00:01

Mám dotaz na zaměření Střelecká zdatnost na 3. stupni. Píše se tam, že celkový bonus k míření je o 2 vyšší. Znamená to, že bonus je +3 za 1 kolo míření, +4 za 2 kola a +5 za 3 kola? nebo, jak to chápe můj hraničář +2, +4, +6. A nebo dokonce +3, +6, +9? Díky za odpověď od kohokoliv :)

Re: Povolání Hraničář

od Valor » 4. 7. 2012, 15:32

očista, velká očista, čistota -

- Daji se kombinovat? V pravidlech neni zminka o tom ze by se nedalo. Ovsem otazkou je jestli je to logické.

Re: Povolání Hraničář

od Valor » 5. 12. 2011, 11:19

Od konce ritualu jak to chapu ja.

Očista

od Sigmar » 4. 12. 2011, 15:07

Zdravím drobný dotaz.
Během hraní jsme narazili na problém týkající se formulace délky potřebné pro vynechání mezi dvěma očistami. První varianta je že 3 dny se počítají od konce rituálu takže očista se trvá 50 hodin a potom hraničář po 22 hodinách může opět udělat očistu. Druhá varianta je, že tři dny pauzy se počítají od konce funkce očisty po těch 50 hodinách. Jaký je váš názor? popřípadě jak to autoři mysleli?

Re: Povolání Hraničář

od Maugir » 21. 11. 2011, 23:44

Edhel píše:snad až na koalu všichni představují veliké a dost nebezpečné zvíře. Kdybych ale vzal třeba psovité šelmy a hraničář našel uprostřed divočiny stopy...
1) Medvědi jsou příbuzní víc krávě než koalovi.
2) Už je to celkem dlouho, co jsem DrD+ hrál naposled, ale mám takový pocit (podpořený zdravým rozumem), že určení do čeledi je myšleno pro zvířata (rostliny), která(é) hraničář nezná. Viděl bych to tak, že při stopování určíš zvíře, jež znáš, i bez spřízněností. Ta je u známých zvířat (rostlin) důležitá především z hlediska etologického a fyziologického.
Jinak, bráno do důsledku, by to mohlo dopadnout tak, že družina potká lišku, což na první pohled vidí všichni až na hraničáře, který s trochou štěstí ví, že se jedná o psovitou šelmu;)

Re: Povolání Hraničář

od Alone » 4. 8. 2011, 17:03

Jasné : ) rozhodně mám stejný názor jako ty. Ale byl bych klidnější, kdyby se tedy vyjádřil ten člověk, o kterém si psal : )

Re: Povolání Hraničář

od Klimbing » 3. 8. 2011, 23:57

Alone píše:Ale co kdyby například měl přijít o ruku nebo jinou končetinu, to už by se jako nedostatek země asi počítalo hm? : )
No...já bych to asi zase řešil podle toho, jak by hrozilo, že o ní přijde. Pokud by mu ji měl někdo odseknout, tak bych mu asi nedovolil, aby to bral jako extrém živlu - není to elementární zranění. Ovšem třeba následné krvácení už bych viděl nejspíš jako nedostatek vody.
Alone píše:Ale i tak bych rád slyšel z úst nějakého z tvůrců případně testerů co o tom vědí co a jak : )
Nevím o tom, že by tu byl někdo s "oficiálními odpověďmi", ale pokud chceš někoho znalého, tak Bouchi se možná vyjádří. :)

Re: Povolání Hraničář

od Alone » 3. 8. 2011, 23:06

Klimbing píše:Viděl bych to na nadbytek země. V textu je zmiňované opakovaně, že goblini útočí kameny - díky tomu se to dá považovat za extrém živlu.
Ale podle mě je to dost na hraně, dalo by se to klasifikovat i jako drtivé zranění a na to se žádný extrém živlu použít nedá. Klíčová je tedy použitá zbraň, pokud by skřeti měli obušky, tak je Jaavik pod drnem. Přežij extrém živlu se vztahuje jen na elementární zranění, ne na mechanické.
J též si myslím, že to tak funguje. Jelikož mechanické zranění zbraní, není definováno jako elementální. Ale co kdyby například měl přijít o ruku nebo jinou končetinu, to už by se jako nedostatek země asi počítalo hm? : ) Možná proto tam stojí a přežívá tolik zranění, jelikož mu nejsou schopni dát žádnej critical? : )

Ale i tak bych rád slyšel z úst nějakého z tvůrců případně testerů co o tom vědí co a jak : )

Nahoru