od Ecthelion » 25. 1. 2010, 13:36
ValMor: Moc díky za zájem. Jsme rádi, že tě Vendetta zaujala.
ad a) Tohle jse do aktuální verze upravili.
Pokud byla scéna proti dané relikvii nebo posatvě vedena, pak je vyřazena ze hry (a hráč získá ½ bodů moci, které tato postava měla do banku) nebo s polovinou bodu přejde pod kontrolu vítěze.
Scéna byla vedena proti osobě, nikoli proti meči, předpokládám proto, že ho později sluhové rodu vyhrabali ze žhavého popela (rod jej neztrácí). Nicméně, pokud se dohodnete, že bude vedlejší rekvizita zničena, je to jen na vás.
ad b) Plán města se pro každou hru vytvoří nový. Vzadu je uvden pouze příkladový (přestože jestli chcete, můžete hrát i na něm). Jak na to popisuje kapitola Lokace (strana 10).
Na herní plán (čistý papír) hráči postupně vloží lokace, se kterými se bude hrát.
ad c) Ano, tvé scény se vždy musí nějakým způsobem účastnit hlavní postava. Jakým způsobem, to už je samozřejmě na hráči.
(popíšeš například, jak tvá postava kráčí v družném rozhovoru s členem nepřátelského rodu, přičemž "náhodou" narazíte na dívku ve službách tvého rodu (což nepřítel třeba neví), hlavní postava je představí a pak se omluví, protože musí na naléhavou schůzku... a svým odchodem vytvoří prostor pro další kulminaci scény...)
ad d) Ze systémového hlediska jsou všechny postavy vždy dostupné (takže nezáleží na tom, jestli jsou postavy mimo město nebo ne). Jestli se odehrávají všechny události kola najednou nebo postupně záleží na vás - zda se vám bude zdát scéna dramatičtější, když se vrahové pokusí zabít bratrance vévody D´Carpi v polním ležení při obléhání hradu odbojného barona (když dýkou proříznou jeho stan a vtrhnou dovnitř) nebo až poté, co se výprava vrátí zpět do města.
Klidně se dál ptej, budeme jen rádi.
[b]ValMor:[/b] Moc díky za zájem. Jsme rádi, že tě Vendetta zaujala.
[b]ad a)[/b] Tohle jse do aktuální verze upravili.
[i]Pokud byla scéna proti dané relikvii nebo posatvě vedena, pak je vyřazena ze hry (a hráč získá ½ bodů moci, které tato postava měla do banku) nebo s polovinou bodu přejde pod kontrolu vítěze. [/i]
Scéna byla vedena proti osobě, nikoli proti meči, předpokládám proto, že ho později sluhové rodu vyhrabali ze žhavého popela (rod jej neztrácí). Nicméně, pokud se dohodnete, že bude vedlejší rekvizita zničena, je to jen na vás. :wink:
[b]ad b)[/b] Plán města se pro každou hru vytvoří nový. Vzadu je uvden pouze příkladový (přestože jestli chcete, můžete hrát i na něm). Jak na to popisuje kapitola Lokace (strana 10).
Na herní plán (čistý papír) hráči postupně vloží lokace, se kterými se bude hrát.
[b]ad c)[/b] Ano, tvé scény se vždy musí nějakým způsobem účastnit hlavní postava. Jakým způsobem, to už je samozřejmě na hráči. :wink:
[i](popíšeš například, jak tvá postava kráčí v družném rozhovoru s členem nepřátelského rodu, přičemž "náhodou" narazíte na dívku ve službách tvého rodu (což nepřítel třeba neví), hlavní postava je představí a pak se omluví, protože musí na naléhavou schůzku... a svým odchodem vytvoří prostor pro další kulminaci scény...)[/i]
[b]ad d)[/b] Ze systémového hlediska jsou všechny postavy vždy dostupné (takže nezáleží na tom, jestli jsou postavy mimo město nebo ne). Jestli se odehrávají všechny události kola najednou nebo postupně záleží na vás - zda se vám bude zdát scéna dramatičtější, když se vrahové pokusí zabít bratrance vévody D´Carpi v polním ležení při obléhání hradu odbojného barona (když dýkou proříznou jeho stan a vtrhnou dovnitř) nebo až poté, co se výprava vrátí zpět do města.
Klidně se dál ptej, budeme jen rádi.