Třídit články podle tématu

Nejčastější témata:

Warhammer 40000

Hraní v SF: Pod tíhou 0g

Článek o problematice gravitačních technologií a gravitiky a o možnostech vytvoření umělé gravitace pomocí dnes známých postupů. Jde o třetí článek ze série o hraní v SF.

Hraní v SF: Křemík místo neuronů

Článek pojednávající o problematice AI ve sci-fi prostředích a o možných způsobech jejího pojetí. Druhý článek ze série o hraní v SF

Hraní v SF: Rychleji než světlo

Technologie pohybu a komunikace přesahující rychlost světla jsou nedílnou sočástí sience fiction. V tomto článku podrobněji rozebírám různé možnosti jak je řešit. Zároveň jde o první článek z menší série o hraní v SF prostředí

Střepy snů - zápis z testu: Střelba, exploze a hromady mrtvol

Zápis testování Střepů snů, tentokrát z prostředí Warhammer 40.000.
Hráči se vtělili do rolí dvou vojáků Impéria, zatímco vypravěč do zelené kůže orků. Na programu byly laserovky, kulomety, tanky a granáty, spousta umírání a hrdinských kousků.

Inquisitor: Battle For the Emperor’s Soul

Bratr Ignácius si na helmici namaloval velké „I“. Kde jsem to jen viděl?
- Deník Mariňáka Chaosu

Loňského roku moji pomalu rostoucí sbírku RPG doplnil další skvost. Hra Inquisitor: The Battle for the Emperor’s Soul z prostředí Warhammeru 40.000. Záměrně píšu hra, protože se mi těžko rozhoduje kam Inquisitora zařadit. Je to hra potácející se na pomezí žánrů taktické warbandové akce a RPG s tím, že oproti mnohem mladším RPG bratříčkům z „klasického“ Warhammeru je zaměřený více na boj a akci než na hluboké hraní drsného příběhu. Blíže než Warhammer Fantasy Role Play (opomineme-li procentuální systém) je mu rozhodně Cadwallon, který je ovšem designovaný 60 ku 40 ve prospěch RPG. U Inquisitora bych to viděl asi tak 70 ku 30 ve prospěch taktické akce.

Syndikovat obsah