sword and sorcery

Barbarians of Lemuria

Jednoduchá hra v žánru meče a magie
Simon Washbourne
2004

Staňte se hrdiny v prehistorickém světě inspirovaném knihami Howarda, Cartera, Borroughse a Leibera. Každou postavu definují čtyři vlastnosti a čtyři z dvaceti čtyř dostupných kariér. Každá postava tak má za sebou určitou historii nastíněnou právě kariérami, které pro ni hráč zvolil.
K samotné hře je potřeba jen dvou šestistěnných kostek. Veškeré činnosti, včetně boje a magie, jsou řešené jediným druhem hodu.
Kniha obsahuje stručný popis herního světa Lemurie.

Enemy Gods

Přijměte role mytických hrdinů a zároveň jejich božských patronů...
John Wick
2004

V této hře se hráči zhostí jak role hrdinů vyrazivších za dobrodružtvím a slávou, tak jejich patronů, bohů, kteří jeví velký zájem o životy smrtelníků. Každý hráč hraje roli jednoho hrdiny a zároveň jednoho boha. Hra má jednoduchý jednotný systém pro řešení konfliktů, do kterého zasahuje přízeň či nepřízeň bohů. Kdykoli hrdina riskuje, hráč se může rozhodnout, jestli se spolehne na vlastní schopnosti, nebo na přízeň bohů. Je ovšem jen na daném bohovi, kolik ze své přízně hrdinovi projeví.

The Shadow of Yesterday

Pulpová, romantická sword and sorcery hra v post-katastrofickom svete.
Clinton R. Nixon
2004

TSoY je veľmi ľudská sword and sorcery hra, odohrávajúca sa v zničenom a znovuzrodenom svete Near. Po zásahu planéty meteorom sa rozpadlo mocné impérium a na jeho ruinách povstali nové kultúry. Svet je netradičný a inšpiratívne popísaný. Zameriava sa na témy ako láska, násilie, sex, otroctvo či závislosť. Je to akoby pulpová fantasy napísaná autorkou Búrlivých výšin. TSoY v sebe spája to najlepšie zo štandardného fantasy hrania s moderným, príbehovým systémom, ktorý zabezpečuje, aby hra bola zameraná na to, čo hráčov najviac zaujíma. Wiki forma pravidiel je zdarma. Preložená bola systémová časť pravidiel, použiteľná aj v iných žánroch.

The Riddle of Steel

Fantasy hra spájajúca príbehovosť s drsnými realistickými súbojmi
Jake Norwood, Rick McCann
2001

Od počiatku vekov, keď bohovia triumfálne vykovali svet z hmly a rudy nebies, človek hľadal odpoveď na otázku “tajomstva ocele“. Toto hľadanie je náplňou celej hry – postavy sú popísané a poháňané hlavne svojimi túžbami, obavami, vášňami, ktoré sú neustále konfrontované s krvavým svetom, v ktorom ich musia dokazovať riskovaním života vo víre boja. V jednom z najrealistickejších súbojových systémov tak postavy nachádzajú odpoveď – za čo sú ochotní položiť život. Hra obsahuje aj sword & sorcery svet Weyrth, v ktorom sa za mágiu platí krutou cenou - vekom zosielateľa.

In a Wicked Age

Sword and Sorcery hra s důrazem na postavy a jejich rozhodnutí.
Vincent Baker
2007

In a Wicked Age je jednoduchá, ale dobře promyšlená hra žánru Sword and Sorcery. Je to hra o silných postavách, které často stojí proti sobě. A z toho důvodu jsou veškeré mechaniky zaměřené čistě na postavy a jejich konflikty. Šest vlastností, jeden typ hodu řešící jakékoukoli situaci a jednoduchý systém dluhu (Owe list), který hráče odměňuje, pokud se postaví proti silnějšímu protivníkovi. Prostředí a zápletka se před hrou určuje společně, s pomocí karet "orákul", seznamů jednoduchých příběhotvorných elementů. Hra nemá systém hraní "tažení" namísto toho každé herní sezení představuje samostatný příběh.

Syndikovat obsah