1 (1) 3 (1) A (11) B (6) C (9) D (29) E (6) F (11) G (3) H (6) I (4) J (1) K (2) L (8) M (9) N (1) O (4) P (13) R (7) S (19) T (13) U (2) V (5) W (9)

Icar

Sci-fi opera v 93. storočí, kedy svet stojí nielen proti sebe, ale aj zoči-voči vlastným výtvorom, ktoré sa obrátili proti svojim tvorcom
Rob Lang
2007

ICAR je systém zasadený do sci-fi prostredia s mnohými technologickými výdobytkami, bionikou a vesmírnymi loďami. Postavy sú tvorené pomocou štatistík, úchylok a schopností, čo ich príjemne poľuďšťuje a dáva hráčom vodítka pre samotnú hru. Systém je dostatočne jednoduchý tak pre začiatočníkov, ako aj pokročilých hráčov a obsahuje zaujímavé boje, v ktorých tvoríte kombá útočných a obranných pohybov. Okrem hlavných pravidiel existujú dodatky vo forme príručky pre Pána hry, knihy o prostredí, nádherne graficky spracovaných kariet postáv, vybavenia a bioniky a hlavne je dostupná aktívna podpora autora.

In a Wicked Age

Sword and Sorcery hra s důrazem na postavy a jejich rozhodnutí.
Vincent Baker
2007

In a Wicked Age je jednoduchá, ale dobře promyšlená hra žánru Sword and Sorcery. Je to hra o silných postavách, které často stojí proti sobě. A z toho důvodu jsou veškeré mechaniky zaměřené čistě na postavy a jejich konflikty. Šest vlastností, jeden typ hodu řešící jakékoukoli situaci a jednoduchý systém dluhu (Owe list), který hráče odměňuje, pokud se postaví proti silnějšímu protivníkovi. Prostředí a zápletka se před hrou určuje společně, s pomocí karet "orákul", seznamů jednoduchých příběhotvorných elementů. Hra nemá systém hraní "tažení" namísto toho každé herní sezení představuje samostatný příběh.

Inquisitor: Battle For Emperor’s Soul

Taktická hra s prvky roleplayingu zasazená do temného prostředí Warhammeru 40.000
Games Workshop
2004

V této hře, zasazené do prostředí neogotické military sci-fi Warhammeru 40.000, převezmou hráči postavy inkvizitora nebo jeho doprovodu. Hra se zaměřuje především na ztvárnění taktických bitek, které podporuje velmi omezenými prvky roleplayingu, soustředěnými na vývoj psychických („psycherských“) a fyzických dovedností postavy. Hra používá procentuální systém porovnání statistik. Přesně splňuje svůj vlastní popis: „vyprávěcí válečná hra“!

InSpectres

Odlehčená investigativní hra, v níž postavy bojují se zlem a vyšetřují paranormální jevy
Jared A. Sorensen
2002

V hře InSpectres se hráči vžívají do rolí agentů zaměstnaných v jedné z poboček společnosti pro řešení paranormálních jevů. Silná inspirace pochází z filmu Krotitelé duchů. Samotný systém je celkem jednoduchý a obsahuje několik velmi inovativních nápadů: jako různé typy televizní vstupů před kamerou, které známe například z různých reality show; pravidla pro vedení vlastní pobočky nebo systém podporující investigativní hraní, který dává hráčům do rukou velké příběhové pravomoce a s jehož použitím nikdo nezná skutečnou pointu případu předem, neboť ta je tvořena až samotným hraním.