1 (1) 3 (1) A (11) B (6) C (9) D (29) E (6) F (12) G (3) H (6) I (5) J (1) K (3) L (7) M (9) N (1) O (4) P (13) R (7) S (20) T (12) U (2) V (5) W (8)

Icar

Sci-fi opera v 93. storočí, kedy svet stojí nielen proti sebe, ale aj zoči-voči vlastným výtvorom, ktoré sa obrátili proti svojim tvorcom
Rob Lang
2007

ICAR je systém zasadený do sci-fi prostredia s mnohými technologickými výdobytkami, bionikou a vesmírnymi loďami. Postavy sú tvorené pomocou štatistík, úchylok a schopností, čo ich príjemne poľuďšťuje a dáva hráčom vodítka pre samotnú hru. Systém je dostatočne jednoduchý tak pre začiatočníkov, ako aj pokročilých hráčov a obsahuje zaujímavé boje, v ktorých tvoríte kombá útočných a obranných pohybov. Okrem hlavných pravidiel existujú dodatky vo forme príručky pre Pána hry, knihy o prostredí, nádherne graficky spracovaných kariet postáv, vybavenia a bioniky a hlavne je dostupná aktívna podpora autora.

In a Wicked Age

Sword and Sorcery hra s důrazem na postavy a jejich rozhodnutí.
Vincent Baker
2007

In a Wicked Age je jednoduchá, ale dobře promyšlená hra žánru Sword and Sorcery. Je to hra o silných postavách, které často stojí proti sobě. A z toho důvodu jsou veškeré mechaniky zaměřené čistě na postavy a jejich konflikty. Šest vlastností, jeden typ hodu řešící jakékoukoli situaci a jednoduchý systém dluhu (Owe list), který hráče odměňuje, pokud se postaví proti silnějšímu protivníkovi. Prostředí a zápletka se před hrou určuje společně, s pomocí karet "orákul", seznamů jednoduchých příběhotvorných elementů. Hra nemá systém hraní "tažení" namísto toho každé herní sezení představuje samostatný příběh.

Inquisitor: Battle For Emperor’s Soul

Taktická hra s prvky roleplayingu zasazená do temného prostředí Warhammeru 40.000
Games Workshop
2004

V této hře, zasazené do prostředí neogotické military sci-fi Warhammeru 40.000, převezmou hráči postavy inkvizitora nebo jeho doprovodu. Hra se zaměřuje především na ztvárnění taktických bitek, které podporuje velmi omezenými prvky roleplayingu, soustředěnými na vývoj psychických („psycherských“) a fyzických dovedností postavy. Hra používá procentuální systém porovnání statistik. Přesně splňuje svůj vlastní popis: „vyprávěcí válečná hra“!

InSpectres

Odlehčená investigativní hra, v níž postavy bojují se zlem a vyšetřují paranormální jevy
Jared A. Sorensen
2002

V hře InSpectres se hráči vžívají do rolí agentů zaměstnaných v jedné z poboček společnosti pro řešení paranormálních jevů. Silná inspirace pochází z filmu Krotitelé duchů. Samotný systém je celkem jednoduchý a obsahuje několik velmi inovativních nápadů: jako různé typy televizní vstupů před kamerou, které známe například z různých reality show; pravidla pro vedení vlastní pobočky nebo systém podporující investigativní hraní, který dává hráčům do rukou velké příběhové pravomoce a s jehož použitím nikdo nezná skutečnou pointu případu předem, neboť ta je tvořena až samotným hraním.

Itras By

Norská příběhová, surrealistická hra z města, které připomíná Evropu 20tých a 30tých let.
Ole Peder Giæver, Martin Bull Gudmundsen
2012

Itras By je norské RPG, jehož příběhy se odehrávají ve městě, které připomíná Evropu 20tých let. Okořeněné trochou surrealismu.

Plynové lampy, kabarety, swing. Ale také Ksichti (kterým ztuhl škleb na tváři, když se otočil vítr), ulice, která je jen v pátek, podzemní labyrint s poklady a netvory z dávných časů, Výzkumný ústav člověka, kde se dělají strašlivé pokusy na lidech či pavoučí bohyně.

Pravidla jsou jednoduchá, ale přitom podporují příběh a improvizaci. Akce postav se vyhodnocují pomocí karet, na kterých najdeme věci jako Ano ale, Ano a, Ne ale. Výsledek si interpretují sami hráči. Druhý balíček karet pak dodává hře více surreálna.